Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaran merkit naisten sisustuksessa (VIRALLINEN)

Vierailija
30.09.2022 |

Jos olet sinkkumies ja vierailet ensi kertaa naisystäväkanditaatin kotona, niin mitkä tavarat varoittavat sinua siitä, ettei ko naisen kanssa pidä aloittaa vakavaa seurustelua?

Minä aloitan: puutarhatontut, muumimukit ja "live, laugh and love" tekstit.

Kommentit (219)

Vierailija
41/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsupaketti piirongin päällä.

Eikö se nyt lähinnä osoita vastuuntuntoa?

M53

Vierailija
42/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon kukkia ja kasveja.

Mikäs niissä on vikana, puhdistavat huoneeilmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku saamarin oksa maljakossa

Pahempi on ne ihme tikut jossain pullossa sojottamassa lavuaarin kulmalla silmään tökkäämistä odottaen (kun kumartuu siihen lavoaarin ääreen naamaa pesemään).

Vierailija
44/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskumuistutus- ja ulosottolaskupino

Vierailija
45/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteisessä miesten kenkiä koolta 45 ja naulakossa miesten takkeja kokoa 54 tai XXL.

Miettimällä en tullut muuta mieleen, kuin tuo yllä oleva lainaus jonka joku oli aikaisemmin kirjoittanut. Ehkä tuohon vielä lisäksi asekaappi ja moottoripyöräjengin liivit naulakkoon.

Vierailija
46/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa miehille pari vinkkiä, että mitä naisen asunto kertoo hänestä.

1. Melko tyhjä asunto, lähes kliininen, ei sohvatyynyjä, neutraalit värit - nainen ei viihdy paljon kotona, harrastaa aikaa vieviä juttuja

2. Sisustukseen ei paljon panostettu, tyhjiä energiajuomatölkkejä siellä täällä - gamer, ei tykkää leikkiä kodinhengetärtä

3. Trendikkäästi sisustettu asunto - miellyttämisenhaluinen Basic bitch

4. Asunto kauniisti ja persoonallisesti sisustettu, mutta aika paljon tavaraa - taiteellinen älykkö

5. Valkoinen sisustus - pakkomielteinen neurootikko.

Vierailija
47/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustustarrat.

Etenkin live, laugh, love.

Vierailija
48/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku saamarin oksa maljakossa

Mulla on pari feikkioksaa maljakossa, kun en muista kastella oikeita kasveja ja ne nahjustuvat. Näyttää kodikkaammalta kun on edes jotain "vehreää" talossa.

Vierailija
49/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä ymmärrän miksi olen sinkku, melkein kaikki löytyy meiltä.

Sinkku olen minäkin, eikä multa löydy mitään noista. Kirjahyllyssäkin on 90% tiedettä, loput huumoria (mm. Kari Suomalainen) ja lahjaksi saatuja kirjoja. Mulla on jopa Suomen lippu esillä, joten luulisi "arvomaailman" olevan monille miehille mieleinen. Eikä hiuksetkaan ole lyhyet, eikä väejätyt. Miehille ei kelpaa eikä riitä mikään. Puhuvat yhtä, ja tekevät toista.

Ollaan vain ihan omanlaisiamme, kaikki naiset, vaikka sitten tikapuiden ja muumimukien kera - tai ilman - miehet ei ole mihinkään tyytyväisiä.

Vierailija
50/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sisustusta lainkaan.

Jos naisen asunto näyttää siltä, että sitä ei ole yritettykään tehdä kodinnäköiseksi, kertoo se ensinnäkin elämänhallinan ongelmista ja toisekseen siitä että nainen odottaa muiden tekevän puolestaan osapuilleen kaiken.

Toinen on hamstraus. Jos kämppä pullistelee krääsää, niin se on merkki siitä että tulee juosta ja lujaa. Myös jos asunnossa on paljon turhaa sälää vain koska "osti kun halvalla sai" kertoo se myös taipumuksesta haalia ympärilleen roskaa.

Mulla oli sinkkuaikoina (vielä viitisen vuotta sitten) kämpässä varmaan lähinnä tälläistä, tosin en ihan tarkkaan tiedä mitä tarkoittaa tehdä asunto kodinnäköiseksi. Joka tapauksessa, asunto oli huippupaikalla ja vuokra oli todella halpa, mutta seinillä 90-luvulla laitetut nuhruiset persikanväriset ja vaaleanpunaiset tapetit, joita vuokranantaja ei halunnut vaihtaa, enkä saanut sitä itsekään tehdä. Tuntui siis jotenkin turhalta yrittää erityisesti sisustaa, joten tyydyin siihen, että asunto oli siisti ja toimiva mun tarpeisiin, eikä mulla ole sisustamiseen suuremmin kyllä taitojakaan. Mulla ei silti ole tietääkseni ongelmia elämänhallinnassa, ja ihan itse olen asiani hoitanut.

Vierailija
51/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin suoraviivaista, että mistään sisustusasioista voisi päätellä vaaran merkkejä. Ainoa mitä tulee mieleen on se että jos exän kamppeita tai muita epämääräisiä miesten tavaroita pyörii naisen kämpässä, niin silloin kannattaa pitää naista ainoastaan viihdekäytössä. Ja kumin kanssa.

Vierailija
52/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä muumimukia, mutta yhtään en ole itse ostanut. Voitaisiinko luopua tästä suomalaisesta uskomuksesta, että muumimuki on tosi kiva lahja kenelle tahansa? 😁

Vierailija
53/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiäitylit puolustamaan muumimukejaan :D 

Joo, pitäkää ihan rauhassa. Yleensä muumimukeja kerää vahvasti ylipainoiset naiset joilla on hiukset leikattu lyhyeksi ja sitten värjätty jollain "pirteällä" värillä. Ei hätää, teille tuskin tule niitä sinkkumiehiä arvostelemaan niitä mukeja ylipäätään. 

Ei tulekaan, kun kotiäitylit ovat jo naimisissa.

Vierailija
54/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asiat, jotka paljastavat naisella olevan lapsia tai lemmikkieläimiä.

Vierailija
55/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun aloittaja on selkeästi nainen. Ei miehet kiinnitä huomiota mihinkään muumimukeihin tai teksteihin.

Vierailija
56/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita muumimukeja ole melkein kaikilla? Meilläkin varmaan parikymmentä, yhtäkään ei olla ostettu.

Onneksi ei ole. On niin alemman keskiluokan naisten statussymbooleita että ihan itkettää. Merkki siitä että elämässä ei ole enää mitään  hauskaa jäljellä.

Millä statussymboleilla sinä osoitat olevasi vähän paremmasta luokasta?

Vierailija
57/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkin, lilan sävyt ja runsas mustan käyttö sisustuksessa on varma merkki jännätytöstä. Jyrsijän häkki ja koiran karvat lattioilla on big no no.

Vierailija
58/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylettömän siisti asunto, jossa ei näy mitään ylimääräistä "väärässä" paikassa.

Kyllä sieltä mieskin siivotaan näkymättömiin. Sitä ennen rankkaa nalkutusta, miten sotkee kaiken, eikä korjaa jälkiään.

Vierailija
59/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tyylikkäitä miehiä täällä! No mitä se sisustuskliseiden bongaaminen sitten naisesta kertoo, jos on noin vaarallista? Että herrojen tyylikkäisiin silmiin koskee?

Tuppervaarat oli sentään perustelun kera. Kissanpissit ymmärtää, jos ei itse siedä lemmikkejä.

Loput jutut ovat vaan sitä samaa listausta kaaauan sitten menneistä trendeistä, joita juuri kukaan ei enää harrasta.

Vierailija
60/219 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita muumimukeja ole melkein kaikilla? Meilläkin varmaan parikymmentä, yhtäkään ei olla ostettu.

Onneksi ei ole. On niin alemman keskiluokan naisten statussymbooleita että ihan itkettää. Merkki siitä että elämässä ei ole enää mitään  hauskaa jäljellä.

Isolla osalla on. Saanut lahjaksi, tai lapsi saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi