Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset kohtelevat nuoria miehiä niin epäkunnioittavasti?

Vierailija
26.12.2024 |

Pahimmillaan petetään, nöyryytetään julkisesti jos mies ei kiinnostakaan, puhutaan törkeästi ja rumasti, leikitään miehillä (ei olla tosissaan) jne. 

Ei ihme että miehet pakenevat deittimarkkinoilta ja sitten nuoret naiset ihmettelevät missä ne hyvät miehet ovat. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuka tahansa tekisi niin jos 100 tyyppiä päivässä vonkaa sulta

Vierailija
2/11 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miksi miksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti hyvätkin miehet kärsivät huonojen törppöilystä. Naiset ovat syystäkin varuillaan. Ja vaikka kaikki olisivat kivoja miehiä, niin on se aika ärsyttävää kun ei saa olla rauhassa.

Vierailija
4/11 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin nuori, nöyryyttäminen oli ainoa keino, jolla sai ei toivotut vonkaajat pois kimpustaan. Kun ei uskota sanaa ei mitenkään muuten.

5/11 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olin nuori, nöyryyttäminen oli ainoa keino, jolla sai ei toivotut vonkaajat pois kimpustaan. Kun ei uskota sanaa ei mitenkään muuten.

No just tämä. Kun toinen ei vaan kertakaikkiaan ymmärrä, että en tarvitse enkä halua sinulta mitään. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/11 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ottaneet mallia miehistä. 

Vierailija
7/11 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitankin sitä, että ollaan esim. käyty treffeille tai saatu vaikka miehen numero. Sitten siitä tehdään joku Tiktok video missä selitetään että paremman etsiminen jatkuu. Ap 

8/11 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kohtele, vaan pääasiassa ihan ystävällisesti.

Vierailija
9/11 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitankin sitä, että ollaan esim. käyty treffeille tai saatu vaikka miehen numero. Sitten siitä tehdään joku Tiktok video missä selitetään että paremman etsiminen jatkuu. Ap 

Eli on tavattu tai juteltu ja todettu ettei mätsää. Eikö silloin ole aivan luonnollista jatkaa mahdollisen kumppanin hakua?

Kysymys kuuluu oikeammin miksi jatkat stalkkaamista kun sulle on jo kertaalleen sanottu ettei jutusta tule mitään? Joka tapauksessa suakaan tuskin on mitenkään yksilöity tai nimeltä mainittu. Joten missä on ongelma? Paitsi sun päässä tietenkin.

Vierailija
10/11 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Nainen kävi treffeillä, ei kiinnostunut vaikka mies tunki hänelle numeroaan. Mitä pahaa tuossa nyt on. Ei ne miesten puhelinnumerot mitään kallista valuuttaa naisille ole.

Vierailija
11/11 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miesten tehtävä on saada naiset tuntemaan turvattomuutta. Kannattaa panostaa naisten ahdistuksen lisäämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä