Tilasin kaverilta villapaidan ja hinta HIRVITTÄÄ
Kaverini on tosi kätevä tekemään kaikkia käsitöitä. No kysyin häneltä että voisiko hän tehdä mulle sellaisen täysvillaisen villapaidan talven pakkasiin. Otettiin mitat ja kaveri alkasi sitä tekemään.
Nyt se sitten keskiviikkona soitti ja sanoi eträ paita on valmis ja sitä saisi kokeilla. Paita oli hieno ja just sopiva, mutta yhtäkkiä hän sanoi että hintaa olisi 100euroa 😳 siis satku siitä että on istunut ja katsonut teeveetä ja samalla värkännyt paitaa.
Mua ärsyttää se kun ns. ylihinnoitellaan omat harrastusjutut ja kuvitellaan että sukulaiset ja kaverit on valmiita maksamaan mitä vain.
Kommentit (800)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpahan tuo on
Mutta langat maksaa varmaan sen 20e ja sitten kiskotaan kaverilta 80 euroa töistä mistä ei edes maksa veroa.
AP
Osta sitten alan liikkeestä hintaan 250e.
Haamittaako teitä ku vedätettiin 100/0 😂
Vierailija kirjoitti:
Haamittaako teitä ku vedätettiin 100/0 😂
Ap et huijaa ketään :)
Yrität sää vieläkin esittää olevasi muita jotka tänne kommentoi muka sua puolustaen.
Voi sua, samat kirjotusvirheet vaa :)
Kyllä minä oon sitä mieltä että meitä vietiin tässä keississä melko 6/0 😂
Tuohan riippuu ihan siitä millaisesta langasta tuo paita on tehty. Oon aika varma ettei 20 eurolla saa yhtään paitaa tehtyä ainakaan jos puhutaan aikuisten kokoista. Ja muutenkin käsityöt on arvokkaita. Niinku jos jossain kaupassakin myydään jotain käsintehtyjä juttuja niin ne on kalliita. toki ymmärrän, että kaverilta ei ehkä ihan täyttä hintaa viitsi maksaa mutta on se kuitenkin et joku nähnyt vaivan ja ihan varta vasten tehnyt jonku paidan ja ihan niin ku mittatilaustyönä. Jos paita ei kelpaa niin kantsii ehkä ens kerralla sit miettiä. Oon kyllä tän kaverin puolella in this case.
Vierailija kirjoitti:
Ap et sä voi itseäsi jallittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa väittää että kaikki ns puolustavat viestit on ap:n kirjoittamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ne muut tekee samat kirjotusvirheet kuin ap :D
Ap, voit olla siinä mielessä ylpeä, että tämä ketju jää tämän palstan historiaan. Myönnetään, itsekin sorruin heittämään vähän vettä myllyyn Käsitöitä oikeasti arvostan ja olen valmis niistä maksamaan kunnon hinnan, vaikka osa naurettavan halvalla niitä myykin. Villa on arvokas materiaali ja hyvät langat maksavat. Mullakin on villatuotteita ja ovat kyllä todella laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolompaa on että ap luulee ettei ihmiset huomaa :) sama kirjotustyyli, kirjotusvirheet ja peukutus ja puolustelu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolompaa on että ap luulee ettei ihmiset huomaa :) sama kirjotustyyli, kirjotusvirheet ja peukutus ja puolustelu :)
Eihän ap muille yritä vakuutella, vaan itselleen.
Musta tuntuu ettei ap ole enään edes paikalla
Vierailija kirjoitti:
Tuo on edullinen.
Joo, kannattaisi miettiä miten paljon tuohon menee lankaa ja mitä se maksaa, ei siinä työlle paljon jää.
Jos pitäisi palkita vuode paras provo niin tämä kyllä voittaisi.
Kaveri sai satoja uskomaan tarinan saati sitten rakensi nerokkaasti tarinan. Jopa viaton villapaita myyjä joutui osalliseksi.
AP on kirjoittanut noin puolet yai jopa 2/3 tämän ketjun viesteistä. Sekä itseään puolustellen, että haukkuen.
Olen itsekin trollanut monesti ja tiedän että tuolla tyylillä saa parhaat kuhinat. Hyvä yritys Mutta ei mee läpi AP!
Vierailija kirjoitti:
AP on kirjoittanut noin puolet yai jopa 2/3 tämän ketjun viesteistä. Sekä itseään puolustellen, että haukkuen.
Olen itsekin trollanut monesti ja tiedän että tuolla tyylillä saa parhaat kuhinat. Hyvä yritys Mutta ei mee läpi AP!
Höpö höpö..
Tunnusta vain että sua vietiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpahan tuo on
Mutta langat maksaa varmaan sen 20e ja sitten kiskotaan kaverilta 80 euroa töistä mistä ei edes maksa veroa.
AP
No sieltähän se tuli! Olet kateellinen kun kaveri saa vähän ylimääräistä :D
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi palkita vuode paras provo niin tämä kyllä voittaisi.
Kaveri sai satoja uskomaan tarinan saati sitten rakensi nerokkaasti tarinan. Jopa viaton villapaita myyjä joutui osalliseksi.
Miksi tämä olisi provo? Samanlaisia ketjuja on sadoittain pitkin keskustelupalstoja. Yleensä keskustelu pyörii teettämisen ja hyväksikäyttämisen ympärillä, mutta erityisesti joulun lähestyessä neulominen nousee etualalle. Tälläkin palstalla on jo tässä syksyn vaiheessa saatu nostetuksi meteli villasukista, ja siellä provoilijoitakin riittää.
Ap on kuitenkin ihan tosissaan. Provoilija ei jaksaisi olla ensin niin yksinkertainen ja sitten niin jääräpäinen niin pitkään kuin tämä meidän ikioma tollomme. Mitkään viimeisten parin sivun läpällä hei -selitykset ja röhönaurunaamat eivät täytä tehtäväänsä.
Hei AP