Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin kaverilta villapaidan ja hinta HIRVITTÄÄ

Vierailija
30.09.2022 |

Kaverini on tosi kätevä tekemään kaikkia käsitöitä. No kysyin häneltä että voisiko hän tehdä mulle sellaisen täysvillaisen villapaidan talven pakkasiin. Otettiin mitat ja kaveri alkasi sitä tekemään.

Nyt se sitten keskiviikkona soitti ja sanoi eträ paita on valmis ja sitä saisi kokeilla. Paita oli hieno ja just sopiva, mutta yhtäkkiä hän sanoi että hintaa olisi 100euroa 😳 siis satku siitä että on istunut ja katsonut teeveetä ja samalla värkännyt paitaa.
Mua ärsyttää se kun ns. ylihinnoitellaan omat harrastusjutut ja kuvitellaan että sukulaiset ja kaverit on valmiita maksamaan mitä vain.

Kommentit (800)

Vierailija
1/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on edullinen.

Vierailija
2/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahan tuo on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli taas huono, toi olis oikeesti ihan sikahalpa

Vierailija
4/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa provo

Vierailija
5/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tarvikkeet maksaa lähes tuon. Ihan tosi halvalla olet saanut villapaidan!

Vierailija
6/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoatko vai oletko ihan pihalla käsityön hinnasta? Ihan pelkkiin (villa)lankoihin menee tuosta yli puolet tai voi mennä koko summakin, jos paljon eri värisiä ja erikoisempaa/paksumpaa lankaa. Ystäväsi työlle et ilmeisesti laske arvoa juuri ollenkaan.

Kaupasta hankittuna puhdasta villaa oleva konekudottu villapaitakaan ei taida irrota satasella. Akryyli- tai vastaava sekoitemateriaalipaita on halvempi, mutta se ei kyllä kestä kovin kauaa käytössä eikä oikeastaan ole lämminkään.

Vierailija
7/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpahan tuo on

Mutta langat maksaa varmaan sen 20e ja sitten kiskotaan kaverilta 80 euroa töistä mistä ei edes maksa veroa.

AP

Vierailija
8/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton provo.

Vierailija
9/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä hinta, miten sun kaveri kehtaa vaatia moista? Sano, että kiitos vaan, ei käy, ilmaiseksi voit huolia, mutta et rupea veroja kiertämään.

Vierailija
10/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halpahan tuo on

Mutta langat maksaa varmaan sen 20e ja sitten kiskotaan kaverilta 80 euroa töistä mistä ei edes maksa veroa.

AP

20 euron langoilla saat villapaidan nukelle.

Vierailija
11/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko siis kaverille langat erikseen, vai miten ajattelet että hän tuossa itselleen voittoa haluaa?

Vierailija
12/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävä teki juuri minulle 100% villaisen islantilaisvillapaidan; maksoi 130€, pidin - ja pidän- sitä tosi edullisena.

Vierailija
13/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 e olisi sopiva hinta

Vierailija
14/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä hinta etukäteen ja tehdä sitten päätös haluaako paidan .

Vierailija
15/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljollako itse olisit tehnyt kaverille villapaidan? Pelkät langat maksaa jo lähemmäs 100 euroa, kai edes ne ostit? Villapaidan neulominen kestää, paljonko tuli tuntipalkkaa sadalla eurolla? Tekisitkö itse yhtä halvalla villapaidan kaverille?

V**uttaa tämmöset, jotka haluaa hyötyä kaverin osaamisesta ilmaiseksi. Miksi pyysit kaveria neulomaan paidan, jos kerran se oli mielestäsi pelkkää harrastelua ja lopputulos ylihinnoiteltua?

Vierailija
16/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
17/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halpahan tuo on

AP

ei pidä paikkaansa.  

Vierailija
18/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan niitä ihmisiä joita omissakin tuttavissa on muutama, pyydät tekemään jotain koska joku tuttu on hyvä siinä, mutta odotat saavasi sen kuitenkin ilmaiseksi? Lupasit ehkä korvata jotain ja nyt ärsyttää kun kymppi tai kaksi ei riitäkkään?

Vierailija
19/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halpahan tuo on

AP

20e saa neljä kerää jotain 7 veljestä lankaa, niistä ei villapaitaa tule. Olisit itse käynyt edes langat ostamassa! Olisit vähän nähnyt hintoja. Islantilaisneuleeseen olisi langat maksaneet suunnilleen satasen, onneksi löysin sellaisen nettikirppikseltä.

Vierailija
20/800 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri osti myös langat, on pusero suht. halpa. Jos taas sinä ostit langat, eli tekopalkkio oli 100 e, on se minusta suht.paljon "kaverille". Yks tuttu ottaa kuulema 50 euroo tekopalkkaa norjalaisneuleista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi