Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin kaverilta villapaidan ja hinta HIRVITTÄÄ

Vierailija
30.09.2022 |

Kaverini on tosi kätevä tekemään kaikkia käsitöitä. No kysyin häneltä että voisiko hän tehdä mulle sellaisen täysvillaisen villapaidan talven pakkasiin. Otettiin mitat ja kaveri alkasi sitä tekemään.

Nyt se sitten keskiviikkona soitti ja sanoi eträ paita on valmis ja sitä saisi kokeilla. Paita oli hieno ja just sopiva, mutta yhtäkkiä hän sanoi että hintaa olisi 100euroa 😳 siis satku siitä että on istunut ja katsonut teeveetä ja samalla värkännyt paitaa.
Mua ärsyttää se kun ns. ylihinnoitellaan omat harrastusjutut ja kuvitellaan että sukulaiset ja kaverit on valmiita maksamaan mitä vain.

Kommentit (803)

Vierailija
261/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa. Eiystäviltä pidä yrittää teherä voittoa. Mihinä se ystävyys sitte on jos ai a pitääs teherä voittoa.

Hei ap. Vai sanotaanko, että hei Kaisa.

Oletko hetkeäkään miettinyt sitä mahdollisuutta, että ap vedättää sinua ja sinä maalitat tuntematonta ihmistä?

Ihan viime hetkellä joku tajusi 😂

Päätin eträ 1000 alapeukkua pitää tulla ennen kuin paljastan provon.

Sääli vain sitä torikaupoiasta jonka boxin olette tukkineet 😂😂😂

Nyt oliVUODEN PARAS provo 😂

Yhtä paljon kirjoitusvirheitä että taitaa Ap olla se joka nää molemmat kirjotti ja yrittää saada tästä vaan et ois provo.

Miksi jaksat omaan postaukseen? Ja alapeukutusta yms? Mikä ihme sulla on?

Onhan sinullakin paljon kirjoitusvirheitä, joten ehkä olet yksi hänen sivupersoonistaan.

Ap älä jaksa

Vierailija
262/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100€ käsintehdystä tuotteesta on aika vähän. Eipä siinä paljon tuntipalkoille pääse. Eikä ne langatkaan nyt varsinaisesti ilmaisia ole.

Itse neulojana pidän vähän raivostuttavana neulojien jankutusta, miten he eivät pääse tuntipalkoille. Missä harrastuksessa ylipäätään pääsee tuntipalkoille?

Kokonaan toinen asia on sitten, että tarvitseeko tai pitääkö toisille neuloa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100€ käsintehdystä tuotteesta on aika vähän. Eipä siinä paljon tuntipalkoille pääse. Eikä ne langatkaan nyt varsinaisesti ilmaisia ole.

Itse neulojana pidän vähän raivostuttavana neulojien jankutusta, miten he eivät pääse tuntipalkoille. Missä harrastuksessa ylipäätään pääsee tuntipalkoille?

Kokonaan toinen asia on sitten, että tarvitseeko tai pitääkö toisille neuloa ollenkaan.

Niinpä. Neulojat on mun mieleatä itsekästä porukkaa.

Niinku se edes vaatisi mitään ns taitoja osata neuloa. Sen kun ohjeista katsoo.

Vierailija
264/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa. Eiystäviltä pidä yrittää teherä voittoa. Mihinä se ystävyys sitte on jos ai a pitääs teherä voittoa.

Hei ap. Vai sanotaanko, että hei Kaisa.

Oletko hetkeäkään miettinyt sitä mahdollisuutta, että ap vedättää sinua ja sinä maalitat tuntematonta ihmistä?

Ihan viime hetkellä joku tajusi 😂

Päätin eträ 1000 alapeukkua pitää tulla ennen kuin paljastan provon.

Sääli vain sitä torikaupoiasta jonka boxin olette tukkineet 😂😂😂

Nyt oliVUODEN PARAS provo 😂

Yhtä paljon kirjoitusvirheitä että taitaa Ap olla se joka nää molemmat kirjotti ja yrittää saada tästä vaan et ois provo.

Miksi jaksat omaan postaukseen? Ja alapeukutusta yms? Mikä ihme sulla on?

Onhan sinullakin paljon kirjoitusvirheitä, joten ehkä olet yksi hänen sivupersoonistaan.

Ap älä jaksa

Ai nyt jokainen on ap, kirjoittipa oikein tai väärin?

Vierailija
265/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletit minun olevan neuloja? Puhuin yleisesti käsintehdyistä tuotteista.

Vierailija
266/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, sittenhän sinä hoidat tästä eteenpäin itse nuo neulehommasi. Problem solved.

-Se äskeinen neuloja.

Vierailija
267/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aivan p*erseestä

Vierailija
268/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lta aivan huippu vedätys 👍

Sääli sitä kenelle laitettiin toriviestejä 😂😂😂

Vierailija
269/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuleet ovat hyvä esimerkki, koska kukaan ei neulo käsin työkseen. Ne, jotka haluavat päästä tuntipalkoille, neulovat koneella. Ne, jotka neulovat käsin, tekevät sitä harrastuksenaan.

Voidaan toki puhua vaikka marjanpoiminnasta. Pitääkö ilman poimuria poimituista marjoistakin maksaa tuntipalkkaa poimijalle?

Vierailija
270/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai ei mene kuten strömsöössä

Vierailija
271/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tee se paita sitten itse. Olisit ehtinyt jo tehdä paljon sen sijaan, että trollaat täällä.

Vierailija
272/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa ap yrittää esittää olevasi joku muu

Vierailija
273/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä ap tiedät, että kenellekään on laitettu torissa viestiä? Muusta kuin siitä, että se ilmoitus on oikeasti sun.

Vierailija
274/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, maksut pitää aina sopia etukäteen!!!

Vierailija
275/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko kannattanut sopia jo etukäteen edes suunilleen sen paidan hinnasta.

Vierailija
276/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerki siitä miksi en enää jaa käsitöitäni ilmaiseksi. Materiaalit maksut etukäteen ja työstä kunnon tuntipalkka. Ne jotka arvostavat maksavat. Ne jotka eivät. Heistä ei ei väliä.

Vierailija
277/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villalangat kirjoneulepuseroon maksavat n. 60 euroa. Itse ottaisin tekopalkkaa 200 euroa.

Vierailija
278/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa sai hyvää mainoata tässä tori-ilmoonsa 😂

Vierailija
279/803 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignoraan ääliön AP:n ja huutelen tähän väliin ohiksena :D

Te kaikki ketkä osaatte neuloa tai ylipäätään tehdä mitä tahansa käsitöitä, niin kiitos kun olette ja teette meille tumpeloillekin asti <3 Kaikki käsin tehty lämmittää ihan sydämessä saakka :)

Ja kunnon käsityöstä kuuluu maksaa kunnon hinta. Itse maksoin työkaverin tekemästä villapaidasta 250€ ja se on ollut ehkä elämäni paras ostos.

Vierailija
280/803 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuleet ovat hyvä esimerkki, koska kukaan ei neulo käsin työkseen. Ne, jotka haluavat päästä tuntipalkoille, neulovat koneella. Ne, jotka neulovat käsin, tekevät sitä harrastuksenaan.

Voidaan toki puhua vaikka marjanpoiminnasta. Pitääkö ilman poimuria poimituista marjoistakin maksaa tuntipalkkaa poimijalle?

No esimerkiksi mansikat poimitaan ihan käsin ilman poimuria. Tosin niistä ei makseta tuntipalkkaa, vaan urakkapalkka.