Virallinen tätiytyminen hyvässä vauhdissa. Nanson vaatteet onkin ihan kivoja.
Olen hankkinut itselleni pari pitkähihaista ja nilkkoihin asti olevaa yöpaitaa. Mukavin vaatekappaleeni on kotona käyttämäni nanson pitkä mekko jonka alle laitan leggarit ja jalassa on villasukat. Nyt syksyllä tietysti vielä pitkä neuletakki. Mikään ei saa enää puristaa tai edes tuntua mitenkään erikoiselta päällä, farkkuja en esim käytä enää ollenkaan. Housut on joustovyötäröisiä.
Kommentit (121)
Vielä kun ostat kultaiset sandaalit, joilla voit käydä päivätansseissa kiristämättömissä kuminauhavyötäröhouisssasi, niin tsa tsa tsaaaa :D
Vierailija kirjoitti:
Et kertonut ikääsi.
Ei se ole olennaista. Tätiytyminen ei ole iästä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pidät kaupungilla?
Housut ja joku trikoopaita. Nilkkurit.
Sama. Olen 48 v ja nautin ihan täysillä täteilystä. Teen vieläpä 100% etätyötä joten ei tarvi olla mitään parempia konttorivaatteita. Saan olla vapaasti niissä trikootunikoissa ja leggingseissä ja villasukissa päivät pitkät eikä paskaakaan väliä miltä näytän. Itselleni tätiytyminen on positiivinen asia, sitä ettei enää mieti mitä muut ajattelee vaan elää niin ulkonäkönsä suhteen kuin muutenkin miten itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen 48 v ja nautin ihan täysillä täteilystä. Teen vieläpä 100% etätyötä joten ei tarvi olla mitään parempia konttorivaatteita. Saan olla vapaasti niissä trikootunikoissa ja leggingseissä ja villasukissa päivät pitkät eikä paskaakaan väliä miltä näytän. Itselleni tätiytyminen on positiivinen asia, sitä ettei enää mieti mitä muut ajattelee vaan elää niin ulkonäkönsä suhteen kuin muutenkin miten itse haluaa.
Tämä! Tätiytyminen kunniaan. Minun vaatevalintojani ei määrää muoti, mies, tai muut naiset.
en jumankekka ymmärrä, olen nansolta kysynytkin. Ne typerät kuvat ja tekstit! "Koska naiset niitä haluavat" No en tod halua!
Olen liki viisikymppinen ja en pukeudu ollenkaan niin kuin sinä. Esimerkiksi nyt päälläni töissä (olen tauolla) ovat mustat farkut, vaalea t-paita ja musta siisti vetoketjullinen huppari.
Kotona pidän usein velourhousuja ja paitaa, mutta nekin ovat ihan siistit ja uudehkot, neuleita en paljoa käytä, pitkiä yökkäreitä ei ole yhtäkään.
Olen 32v. ja tekisi mieli tätiytyä. Rintsikatkin tuntuvat nykyään kamalalta kidutukselta. Miten nuorempana ne vielä tuntuivat ihan hyviltä? Käytän kyllä edelleen farkkuja, mutta kireistä paidoista olen luopunut ja käytän enemmän huppareita. Nansoon en ole vielä siirtynyt, mutta ehkä sekin päivä tulee joskus...
Vierailija kirjoitti:
Olen liki viisikymppinen ja en pukeudu ollenkaan niin kuin sinä. Esimerkiksi nyt päälläni töissä (olen tauolla) ovat mustat farkut, vaalea t-paita ja musta siisti vetoketjullinen huppari.
Kotona pidän usein velourhousuja ja paitaa, mutta nekin ovat ihan siistit ja uudehkot, neuleita en paljoa käytä, pitkiä yökkäreitä ei ole yhtäkään.
Pitkät yökkärit on ihania🥰 Mulla on vielä päällä siinä nilkkapituinen fleeceaamutakki ja tietty se puuvilla/villasukka + tossut combo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät yökkärit on ihania🥰 Mulla on vielä päällä siinä nilkkapituinen fleeceaamutakki ja tietty se puuvilla/villasukka + tossut combo.
Tarkennus: ei tietty nukkuessa mutta illalla hengatessa ennen nukkumaanmenoa 😄
Aa, nanson yöpaita, se onkin tätimäisyyden huippu. Siihen en ole sortunut, mulla ollut vastaavia viimeksi tarhaikäisenä.45 vuotta sitten. Inhosin sitä helman kiertymistä jalkoihin. Enkä kyllä välitä oloasuistakaan... muiden seurassa olen fatkuissa, yksinäni nakuna, jos nyt kotona oikeen vilu on niin pitkät kalsarit ja trikoopaita.
Mutta teinillä on pari nanson paitaa, ei yhtään tätimäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että hiuksesi ovat myös sellaiset lyhyet tätimäiset. Tai sitten ne ovat pitkät, mutta hyvin ohuet lirut ja letille laitettaessa letistä tulee sellainen pikkurillin paksuinen.
Mulla on sellainen perus miesten leikkaus, eli lyhyt korvat paljaana. Kampaan aamulla, en muuta laittamista tee. Värikin on parin vuosikymmeneen värjäilyn jälkeen harmaantuva maantienväri.
- 6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kertonut ikääsi.
Ei se ole olennaista. Tätiytyminen ei ole iästä kiinni.
Jotkut ovat tätimäisiä jo parikymppisinä. Sellaisia täydellisen seksittömiä muumimammoja.
Vierailija kirjoitti:
Aa, nanson yöpaita, se onkin tätimäisyyden huippu. Siihen en ole sortunut, mulla ollut vastaavia viimeksi tarhaikäisenä.45 vuotta sitten. Inhosin sitä helman kiertymistä jalkoihin. Enkä kyllä välitä oloasuistakaan... muiden seurassa olen fatkuissa, yksinäni nakuna, jos nyt kotona oikeen vilu on niin pitkät kalsarit ja trikoopaita.
Mutta teinillä on pari nanson paitaa, ei yhtään tätimäisiä.
Eikö sinulla raukalla ole perhettä?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että hiuksesi ovat myös sellaiset lyhyet tätimäiset. Tai sitten ne ovat pitkät, mutta hyvin ohuet lirut ja letille laitettaessa letistä tulee sellainen pikkurillin paksuinen.
Polkkatukka on nyt. Tykkään kun saa halutessa laitettua vähän lainetta, tai sitten pitää ihan suorana. Ei ylety kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen perus miesten leikkaus, eli lyhyt korvat paljaana. Kampaan aamulla, en muuta laittamista tee. Värikin on parin vuosikymmeneen värjäilyn jälkeen harmaantuva maantienväri.
- 6
Yrjööö..
Vierailija kirjoitti:
No minkälaiset hiukset tällaisen liruhiuksisen pitäisi sitten leikata, että on sinun mieleesi? - Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 6
Yrjööö..
Se idea juuri on olla piittaamatta toisten mielipiteistä, ja olla vain niin kuin on helpointa ja mukavinta. En nauti hiusten laittamisesta joten on sitten hiusmalli jota ei tarvitse laittaa.
Et kertonut ikääsi.