Breaking bad, paras sarja ikinä.
Kommentit (6)
The Leftovers, Twin Peaks The Return.
Breaking Badin eka kausi oli mielestäni tosi hyvä, mutta sarja meni mielestäni sen jälkeen melko tasaisesti alamäkeen.
Ns. "aikuisten sarjoista" oma lempparini on tähän asti ollut The Wire eli Langalla. Eka kausi ei muistaakseni ollut mitenkään erityisen hyvä, mutta myöhemmistä tykkäsin paljon. Koko perheen sarjoista tulee hyvinä mieleen ainakin se muumi-animaatiosarja (Muumilaakson tarinoita?) ja Pingu.
SK kirjoitti:
Breaking Badin eka kausi oli mielestäni tosi hyvä, mutta sarja meni mielestäni sen jälkeen melko tasaisesti alamäkeen.
Ns. "aikuisten sarjoista" oma lempparini on tähän asti ollut The Wire eli Langalla. Eka kausi ei muistaakseni ollut mitenkään erityisen hyvä, mutta myöhemmistä tykkäsin paljon. Koko perheen sarjoista tulee hyvinä mieleen ainakin se muumi-animaatiosarja (Muumilaakson tarinoita?) ja Pingu.
Alamäkeen? Mitä helvettiä mä just luin? 😂😂😂
Ehkäpä muumit ovat enemmän sun juttusi. Tai Pipsa Possu.
On, olen katsonut jo pari kertaa läpi. Ehkä joskus vuosienpäästä kolmannenkin, oli niin hyvä. :D
Sopranos
Breaking Bad ja sen spinoffina myös Better call Saul
itse tykkään eniten ehkäpä katti matikaisesta, ollut minun ja lasteni suosikki monta vuotta, aamulla aina kiva katsoa;)