Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virallinen tätiytyminen hyvässä vauhdissa. Nanson vaatteet onkin ihan kivoja.

Vierailija
30.09.2022 |

Olen hankkinut itselleni pari pitkähihaista ja nilkkoihin asti olevaa yöpaitaa. Mukavin vaatekappaleeni on kotona käyttämäni nanson pitkä mekko jonka alle laitan leggarit ja jalassa on villasukat. Nyt syksyllä tietysti vielä pitkä neuletakki. Mikään ei saa enää puristaa tai edes tuntua mitenkään erikoiselta päällä, farkkuja en esim käytä enää ollenkaan. Housut on joustovyötäröisiä.

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla kotona noin paljoissa vaatteissa, minulla on pikkuinen paituli ja aluspöksyt, ei muuta.

Vierailija
22/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanson laatu on kuraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅😅😅

Vierailija
24/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla kotona noin paljoissa vaatteissa, minulla on pikkuinen paituli ja aluspöksyt, ei muuta.

Kuten sanottua, vanha talo joka ei ole kaikista tiiviimmästä päästä. Sisälämpötila ei ole se 23 astetta.

Vierailija
25/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanso vaatteet heikentyneet. Käyttävät paljon viskoosia mikä on ihan järkyttävä materiaali. Kutistuu tosi paljon jne. On sentään trikootakin tarjolla mutta ei enää takavuosien puuvillamodaalia.

Vierailija
26/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tätiytyminen on sitten ihan pelkkää tukan pituutta ja vaatteita, no kapinaa se on pienikin kapina, kai.

Vierailija
27/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että hiuksesi ovat myös sellaiset lyhyet tätimäiset. Tai sitten ne ovat pitkät, mutta hyvin ohuet lirut ja letille laitettaessa letistä tulee sellainen pikkurillin paksuinen.

Miksi v*ttuilet asiasta, jolle naisetkaan eivät voi mitään eli hiuksista? Käytkö v*ttuilemassa myös miehille, miksi heillä päänahka paistaa hiusten läpi eikä heillä ole tuuheita hiuksia?

Vierailija
28/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kivoja. N50+

Vierailija
29/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljoissa? Mitä kieltä tuo on, ei ainakaan suomea?

Vierailija
30/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kertonut ikääsi.

Ei se ole olennaista. Tätiytyminen ei ole iästä kiinni.

Jotkut ovat tätimäisiä jo parikymppisinä. Sellaisia täydellisen seksittömiä muumimammoja.

Hmm joo. Oletko muuten koskaan miettinyt miksi peittävästi pukeutuneet naiset saavat paljon jälkikasvua, enemmän kuin ne seksikkäät?

Miten se on mahdollista, että heillä lisääntyminen onnistuu ilman seksiä? Käyttävätkö he mukia ja ovat tavallaan hyväntekeväisyyskohteita miehille?

Vai saako jokainen heistä ilmaisen keinohedelmöityksen?

Se on pakko olla jompikumpi, koska eihän seksillä tai seksittömyydellä ole mitään tekemistä lisääntymisen kanssa. 🤔

Vierailija
31/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanso vaatteet heikentyneet. Käyttävät paljon viskoosia mikä on ihan järkyttävä materiaali. Kutistuu tosi paljon jne. On sentään trikootakin tarjolla mutta ei enää takavuosien puuvillamodaalia.

Mulla on paljon viskoosivaatteita, ei valittamista. Tuntuu kesäisin hengittävältä ja viileältä päällä, ei hiosta eikä ala haisemaan hieltä. Vaatii kyllä silityksen, mutta muuten mukava materiaali.

Vierailija
32/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen tätiytyminen :-D

Mitähän muuta tähän viralliseen tätiytymiseen oikein sisältyykään?

Vierailija
33/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuden nimissä, kun katselen noita Nanson vaatteita netistä, en aina erota mikä on mekko, mikä tunika ja mikä yöpaita. Onneksi kuvan alapuolella lukee mikä se on.

Vierailija
34/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32v. ja tekisi mieli tätiytyä. Rintsikatkin tuntuvat nykyään kamalalta kidutukselta. Miten nuorempana ne vielä tuntuivat ihan hyviltä? Käytän kyllä edelleen farkkuja, mutta kireistä paidoista olen luopunut ja käytän enemmän huppareita. Nansoon en ole vielä siirtynyt, mutta ehkä sekin päivä tulee joskus...

Rintsikat tuntuu epämiellyttäviltä: väärä koko ja malli.

Vierailija
35/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ekat Nanson vaatteet hankittu jo alle kolmekymppisenä 😅 tosin eivät ole mitään paituleita vaan siisti merinovillainen neule ja toinen puuvillainen neule. Mutta kyllä, tätiytyminen on vauhdissa, nyt olen 33v ja varsinkin näin syksyisinä etäpäivinä kuljen merinokerrastossa, lököhousuissa ja kauhtuneessa paksussa neuleessa, jalassa parit villasukat. Mieheni nauraa minun asuille, mutta itse kulkee myös villakalsariasussa joten ihan ollaan tasoissa. Ei tartte pingottaa, kummankaan.

Vierailija
36/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viime yönä nukkumaan mennessäni mietin, että milloin pitkästä (nanson) yöpaidasta tuli näin ihana. Ennen nukuin pelkästään yöpikkarit jalassa, joskus alasti. Ei käynyt mielessäkään nukkua pitkässä mekossa mutta näin se keski-ikä muuttaa ihmistä. Pitkä yömekko ja villasukat on hyggeilyä.

Vierailija
37/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon viskoosivaatteita, ei valittamista. Tuntuu kesäisin hengittävältä ja viileältä päällä, ei hiosta eikä ala haisemaan hieltä. Vaatii kyllä silityksen, mutta muuten mukava materiaali.

Minäkin tykkään viskoosivaatteista.

Vierailija
38/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 32v. ja tekisi mieli tätiytyä. Rintsikatkin tuntuvat nykyään kamalalta kidutukselta. Miten nuorempana ne vielä tuntuivat ihan hyviltä? Käytän kyllä edelleen farkkuja, mutta kireistä paidoista olen luopunut ja käytän enemmän huppareita. Nansoon en ole vielä siirtynyt, mutta ehkä sekin päivä tulee joskus...

Rintsikat tuntuu epämiellyttäviltä: väärä koko ja malli.

Minä olen onnekas kun rinnat on sen verran pienet, että olen voinut siirtyä sellaisiin kevyesti tukeviin toppimalleihin. Parit normiliivien oloiset on myös, mutta kaarituettomia nekin. Onneksi niitä on nykyään tarjolla paljon eri vaihtoehtoja ja ihan nättejäkin, ei pelkästään tylsiä mummokalsarin värisiä.

Vierailija
39/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että hiuksesi ovat myös sellaiset lyhyet tätimäiset. Tai sitten ne ovat pitkät, mutta hyvin ohuet lirut ja letille laitettaessa letistä tulee sellainen pikkurillin paksuinen.

No minkälaiset hiukset tällaisen liruhiuksisen pitäisi sitten leikata että on sinun mieleesi? - Ei ap

Luultavasti se on hänelle aivan sama, kunhan liruhiuksinen käyttää peruukkia. Mielellään tarvittaessa isoja silikonipalloja edessä ja puolipalloja takana.

En ymmärrä, miksi haluaisit olla mieleinen hänelle, mutta paras tapa olisi varmaan ostaa naisen kokoinen nukke. (Aivan sama, oliko se kommentoija mies vai nainen, olisi oikea objekti hänelle.)

Vierailija
40/121 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 35v ja rintsikat vaihtuneet kaarituettomiin. Huppareista kaikki alkoi, sitten tulivat collegehousut ja lopulta nanson paituli ja frotee-aamutakki. Anna mennä vaan, tätienergia on uusi girl power!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän