Nyt on alkanut mielen valtaamaan sellainen "maailma ja elämä on tuhon oma"-fiilis.
Harva se päivä niin ankeita uutisia, korona alkoi 2,5v sitten ja sen jälkeenkin koko ajan jotain pas kaa, uutisia ei tarvitse edes avata, kun pelkät otsikot huutaa kaiken kurjuutta, kurjuutta, tuhoa, kuolemaa, kallistumista, kylmyyttä, mielipuolen riehumista naapurissa, sodan pelkoa kun ja omien lasten tykin ruoaksi joutumista kys hullun takia jne.
Aika ankea olo, ja pimeä, märkä, loskainen syksy/talvi vasta edessä.
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
Maailmansodistakin ihmiskunta on selvinnyt.
Tulevasta sodasta ei selviä.
Vierailija kirjoitti:
Sama, viime päivinä kuppi keikahtanut nurin mullakin
Mistä huomaat sen? Itse pyörittelen mielessäni myös sitä kuinka omat teinini vallitsevat asiat klaaraa ja jaksaa, toinen ei edes asu enää kotona ja nähdään tosi harvoin eli ei siinäkään mielessä ole itselläni tietoa eikä havaintoja hänen olostaan, elostaan ja voinnistaan. Puhelimessa ja viesteissä kun on niin helppo vain kuitata jotain..
Ap
Pöh! Eli olet mennyt itätrollin juttuihin mukaan? Täällä nää paasaa joka päivä samaa.
Oikeasti: ei tää nyt niin vakavaa ole. Kaikesta selvitään!
Vierailija kirjoitti:
Pöh! Eli olet mennyt itätrollin juttuihin mukaan? Täällä nää paasaa joka päivä samaa.
Oikeasti: ei tää nyt niin vakavaa ole. Kaikesta selvitään!
Ydinsodasta ei taideta kuitenkaan selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmansodistakin ihmiskunta on selvinnyt.
Tulevasta sodasta ei selviä.
No sit liidetään henkimaailmassa. Siel on kivvoo.
Mulla kanssa samat mietteet kuin ap.llä. Ruoka kallistuu , sähkö kallistuu , sähköt katkeaa, korona kiihtyy jälleen ja muuta mukavaa. Ei hyvältä näytä , onneksi ikää jo on.
Toivottavasti alkaa sota. Ydinsota myös. Kaikki syöpäläisistä kuolee. Planeetta jää sekä ei-älykäs elämä ja planeetta pääsee syövästä eroon eli ihmisestä.
Maailmankaikkeudessa kun on niin sanottu suursuodatin, joka suodattaa epäkelvottomat sivilisaatiot eri haasteiden avulla. Olkoon se haaste pandemia, sota, meteoriitti niin ihmiskunta ei selviä omastaan. Tämä selittää myös sen miksi ette ole saaneet yhteyttä toisiin sivilisaatioihin. Vain harva selviää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea Raamatun Ilmestyskirjaa, siellä on kuvattu hyvin, mikä ihmiskuntaa odottaa. Ottakaa Jeesus vastaan, sillä aikaa ei ole enää paljon...
Siinäpä vasta piristävää luettavaa. Voi hyvät hyssykät teitä uskiksia, oikeita korppikotkia olette.
Jaa. Mulla on ihan hyvä fiilis. Viime syksy oli raskasta kun oli se koronarokotuspakotus.
Ei kannata liikaa lukea uutisia. Se tästä kaikesta on tullut opittua.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti alkaa sota. Ydinsota myös. Kaikki syöpäläisistä kuolee. Planeetta jää sekä ei-älykäs elämä ja planeetta pääsee syövästä eroon eli ihmisestä.
Maailmankaikkeudessa kun on niin sanottu suursuodatin, joka suodattaa epäkelvottomat sivilisaatiot eri haasteiden avulla. Olkoon se haaste pandemia, sota, meteoriitti niin ihmiskunta ei selviä omastaan. Tämä selittää myös sen miksi ette ole saaneet yhteyttä toisiin sivilisaatioihin. Vain harva selviää.
"Miksi ette ole saaneet.." puhut meistä ihmisistä, kuka sitten itse olet? Alieni?
Mä olin todella ahdistunut viime keväänä kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Sitten tilanteeseen jotenkin tottui vaikka pahalta tuntui ukrainalaisten puolesta. Nato-prosessin edistyminen helpotti oloa. Nyt sitten viime aikaisten tapahtumien johdosta se sama pelko on alkanut taas myllertää mielessä. Ei nyt niin voimakkaana kuin viime helmi-maaliskuussa, mutta ahdistaa kuitenkin.
Siis veljiksi tulkaa kansat kaiken maan
Niin onnemme tiellä käy ruusutkin kukkimaan
Pois puute pois kurjuus pois kaikki silloin jää
Onnen orpo kansa jo nosta pystyyn pää
Eespäin
Sama, viime päivinä kuppi keikahtanut nurin mullakin