Miksi niin monilla naisilla on tosi huono iho?
Ikään katsomatta. Nuoruuteen ajatellaan jotenkin "kuuluvan" finnit, mutta olen tässä vuosia jo havainnut, että keski-ikäisilläkin naisilla, kolmikymppisillä, kaksvitosilla, nelikymppisillä, monilla on tosi kauheat finnirykelmät leukalinjassa ja poskilla? Mitä nää ovat?
Korostuu etenkin ohjelmissa, joissa pestään pakkelit pois ja alta paljastuu tummanpuhuva näppylälaatta siellä ja täällä. Niin paljon kuin nykyisin toitotetaan ihonhoidosta ja tuotteita on saatavilla vaikka mitä ja ravinnossakin valinnan varaa... ei uskoisi, että naamat ovat tuossa kunnossa.
Kommentit (130)
Moni mun kaveri syö pillereitä vaikka niiden ainut haitta on akne. Naiset on niin kilttejä.
Uin ja saunon uimahallissa. Uimareilla on yleensä hyvä iho.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko rusentaa hipiää ennenaikojaan eli aurinkovoidetta, ei tupakkaa, on myrkkyä myös iholle, alkoholi ei myöskään hyvä, riittävä ulkoilu, hyvin puhdistaa aamuin illoin, terveellinen ravinto jne. kosteuttava hyvä kasvovoide, kuorintasa välillä, naamio, yövoide, silmänympärysvoide plus samlla huulten ympärys, ampulli kuureja siloin ja tällöin. Positiivinen asenne elämään.
Aurinko ei kai aiheuta finnejä? Eikö pikemminkin "kuivata" niitä pois? Liika on tietenkin liikaa...
Suklaata ja sipsejä imuroidaan naamaan kaksin käsin. Ei ihme että iho kukkii,
Perimä. Meidän perheessä oli kaikilla paitsi äidillä. Nyt olen yli 50 ja ruusufinniä ja aknea on edelleen mutta ei ryppyjä. Jotain hyvää sentään.
Kysyykö sama aloittaja, miksi niin moni nainen ei kerro mitä tekee vapaapäivänään. Mitä vielä haluat tietää?
Miksi niin moni nainen ei halua ajaa halvalla autolla vaan ajaa kalliilla sähköautolla?
Miksi niin moni nainen ei halua asua vuokralla vaan maksaa kallista asuntolainaa?
Miksi niin moni nainen ei kelpuuta tavallista miestä, vaan haluaa parisuhteeseen varakkaan ja koulututetun, komean miehen kanssa?
jne.
Jatkuvasta einesten ja sokerin syönnistä huonon ihon saa. Viinanjuonnista vielä lisää huononee ihon kunto. Ei auta mitkään kalliit ihonhoitovoiteet, ulkoapäin ei ihoa saa parempaan kuntoon. Ruokaremontilla ja alkoholin poisjättämisellä sensijaan on suuri vaikutus.
Liiallinen mieshormoni kehossa. Toisaalta saan sitten helpommin lihaksia, jos haluan.
Puhtaus ON tärkeää. Naaman pesun lisäksi pyyhkeet ja tyynyliinat pitää vaihtaa riittävän usein.
Paljonkohan ripsilisäkkeissä mahtaa muhia bakteereja? Onkohan tätä tutkittu?
Vierailija kirjoitti:
Suklaata ja sipsejä imuroidaan naamaan kaksin käsin. Ei ihme että iho kukkii,
Akne alkoi kun kuukautiset alkoivat. Silloin ei ollut sipsejä meidän pienessä kyläkaupassamme. Milloin lie kauppoihin aikoinaan myöhemmin tulleetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysyykö sama aloittaja, miksi niin moni nainen ei kerro mitä tekee vapaapäivänään. Mitä vielä haluat tietää?
Miksi niin moni nainen ei halua ajaa halvalla autolla vaan ajaa kalliilla sähköautolla?
Miksi niin moni nainen ei halua asua vuokralla vaan maksaa kallista asuntolainaa?
Miksi niin moni nainen ei kelpuuta tavallista miestä, vaan haluaa parisuhteeseen varakkaan ja koulututetun, komean miehen kanssa?
jne.
Vapaapäiväkeskustelu ei ole minun aloitukseni/ Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aivan toivoton sokerisyöppö eikä slti ole finnejä. Ei siis voi selittää täysin tälläkään. En myöskään käytä meikkovoiteita eikä ole varaa käydä kosmetologeilla tai ihonhoitopalveluissa muutenkaan.
Pesettekö te naamanne kunnolla ja monta kertaa päivässä?
Huoh.... Ne on ne hormonit. Miksi pitäis naama pestä monta kertaa päivässä? Ei tarvii!
No todellakin pitää pestä naama varsinkin meikkejä käyttävien. Aamuin illoin vähintään. Itse pesen aamulla, töistä kotiin tullessa ja illalla ennen nukkumaan menoa. Joskus useamminkin, jos pukkaa rasvaa läpi tai olen hikoillut.
Jos pesee monta kertaa päivässä, niin samalla pesee pois sen ihoa suojaavan rasvakerroksen.
Vierailija kirjoitti:
Moni mun kaveri syö pillereitä vaikka niiden ainut haitta on akne. Naiset on niin kilttejä.
Justiinsa. Miehiähän ei finnit haittaa kunhan bimberoa saavat :o/.
Mä kutsun näitä leukalinjan röpelöfinnejä aina kierukkafinneiksi. Näkyy tosi monella naisella näitä olevan. Ja näkyvät myös meikkivoiteen läpi epätasaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasta einesten ja sokerin syönnistä huonon ihon saa. Viinanjuonnista vielä lisää huononee ihon kunto. Ei auta mitkään kalliit ihonhoitovoiteet, ulkoapäin ei ihoa saa parempaan kuntoon. Ruokaremontilla ja alkoholin poisjättämisellä sensijaan on suuri vaikutus.
Hah. Vai viinan ja einesten syytä. Mistäs minä sitä viinaa sain kun akne puhkesi murkkuikäisenä. Ainoa eines siihen aikaa oli maksalaatikko ja pinaattilätyt.
Viidestä lapsesta neljällä oli aknea. Isällämme oli akne.
Keksipä parempia selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Aknen hoitoon voi auttaa ne samat pillerit.
Hormonaalinen akne oli itselläni diagnoosina. Aikuisiän akne ja siitä johtuvat arvet.
No todellakin pitää pestä naama varsinkin meikkejä käyttävien. Aamuin illoin vähintään. Itse pesen aamulla, töistä kotiin tullessa ja illalla ennen nukkumaan menoa. Joskus useamminkin, jos pukkaa rasvaa läpi tai olen hikoillut.