Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan miehen pitää kestää sängyssä?

M21
28.09.2022 |

Musta aika monella naisella on melko epärealistiset ajatukset diitä miten kauan miehen täytyy kestää. Itse en sitä 10-15min pidempään vaa pysty pitää nesteitä sisällä vaan ne tulee väkisin ulos. Eikö se ole kehu kumppanille?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surkea mies saa olla jos alle 30min lopettaa hommat kesken.

siis jos kyseessä on pelkkä monotoninen pano, niin eihän tuota jaksa kukaan :D 

Mitä ihmettä? Annattekos miehen määrätä mitä tapahtuu, ilman että teillä mitään sanottavaa. Oksennan.

Mitä? Ei 30 min jyystöä jaksa nainen eikä mies. Sä kai sitten jaksat, mutta et oo enemmistössä

Vierailija
42/58 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt kokemaan miehen joka jaksoi 1-2 tuntia. En liioittele yhtään. Nautin täysin siemauksin vaikka on myönnettävä että useampi päivä meni parannellessa paikkoja sitten.

Meillä oli suhde jonkin aikaa. Olin joka kerta hämmästynyt siitä kestosta, oli ihanaa saada niin monta orgasmia kun keho vain pystyi vastaanottamaan, sai oikeasti käyttää vauhtia tai olla hidas, ei tarvinnut uhrata ajatustakaan onko se liikaa tai ehdinkö itse.

Hänellä uskomaton kyky kontrolloida orgasmiaan, pystyi siis täysin hallitsemaan milloin laukeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni 5-6 tuntia, valittaa selkäänsä. Edellinen saattoi jopa 12 tuntia lötköttää.

Vierailija
44/58 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos annat naiselle pari orgasmia ensin muilla tavoin, niin ei tarvitse ottaa niin kovia paineita yhdynnän kestosta.

Väärin. Itse naisena haluan nauttia pitkään siitä sisään-ulos työntelystä. 

Lyhyt yhdyntä ei todellakaan ole kehu naista kohtaan vaan tarkoittaa usein, että naisen tarpeet jäävät tyydyttämättä.

Vierailija
45/58 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus on pari minuuttia kauemmin kuin nainen.

Nainen saa ensin ja sitten vasta mies, koska toisin päin ei toimi. Tai sitten pitää olla pieni tauko välissä että taas toimii.

Vierailija
46/58 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kestää pitkään ja rakastajatteren kanssa ihan liian vähän. Jotenkin ulkoilma tuntuu kiihkeämältä ja varmaan myös tiukkudella on syynsä asiaan. Nopein ollut kun työntää sisään ja lauenneena ulos, tää ei tapahtunut kotona...

Vierailija
47/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kestin viime yönä noin 5h 30min,josta unta kellon mukaan vain 4h.

Vierailija
48/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä menin sänkyyn klo 1.15 ylös nousin 7.20 laskemaan nesteitä ulos. Onko riittävän pitkä aika?

Vierailija
49/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos annat naiselle pari orgasmia ensin muilla tavoin, niin ei tarvitse ottaa niin kovia paineita yhdynnän kestosta.

Väärin. Itse naisena haluan nauttia pitkään siitä sisään-ulos työntelystä. 

Lyhyt yhdyntä ei todellakaan ole kehu naista kohtaan vaan tarkoittaa usein, että naisen tarpeet jäävät tyydyttämättä.

Mitäpä, jos huolehtisit tarpeistasi itse, etkä jätä kaikkea miehen tehtäväksi.

Vierailija
50/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin oma vaimo ottaa nopean laukeamisen kohteliaisuutena. Toisaalta myös (ilmeisesti) kokee pettymystä jos en laukea lainkaan.

Aika pitkään vaimo laukesi aina ennen minua ja vaikka itse oisin voinut jättää siihenkin, niin vaimo tarjoaa itseään pantavaksi takaapäin, kun tietää että siten laukean varmasti.

Viimeksi seksi kesti ehkä 10min. Vaimo ei halunnut mitään "esileikkiä" vaan suoraan munaa sisään. Jos olisin heti alkanut "jyystämään" niin olisin varmaan lauennut aika nopeasti, mutta halusin kestää joten kiusoittelin vaimoa vain olemalla pohjassa vähän lantiota liikuttamalla. Hänelle se ei riittäny, vaan alkoi itse panemaan itseään minua vastan kunnes laukesi. Pienen tauon jälkeen aloitin sitten kunnon panemisen ja vaimo laukesi uudestaan ja voimakkaammin.

Vierailija
51/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kestän yhdyntää vain 1-2 minuuttia ja haluaisin kestää pidempään. Puolison mielestä tuo riittää, kun orgasmin hän saa vain klitorista hyväilemällä. Joskus harvoin kun stressin takia on ollut vaikea laueta, puoliso on jo alle 10 minuutin yhdynnän jälkeen halunnut lopettaa ja hoidellut minulta käsin spermat ulos tai pyytänut minua panemaan pyllyyn, johon laukean sitten lähes heti. Sanoo että alkaa tuntua epämiellyttävältä, jos liian kauan hinkataan ulos-sisään.

Vierailija
52/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin lemmiskellään helposti 45 minuuttia, usein kauemminkin. Puoli tuntia on meillä jo pikapano. 

Meillä / minulla on tavoitteena naiselle monta tulemista ja minulle lopuksi yksi. Nainen on sanonut, että olen maailmankaikkeuden paras rakastaja. 😊

M48

Vierailija
53/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 15-20min mennyt lämmittelyihin ja esileikkeihin. 5-10min on riittänyt yhdynnöissä. Vaimolle on riittänyt orgasmin saamiseen 5min, jos mennyt 10min niin vaimo on joko saanut ekan 5min aikana tai ei ole saanut ollenkaan. Mitä pidemmälle yhdyntä on venynyt sen huonommin vaimo on saanut.  Yleensä hän on 5min jälkeen halunnut saada minut tulemaan haluamalla takaa tai istunut päälleni selin,  jos ei ole itse tullut tai jos on  tullut ennen minua. Hän on saanut aina vain kerran ja kovaa, joten toista ei ole edes yritetty.  Kun isolla männällä nai pientä pillua, niin saa enemmän lyhyemmässä ajassa. Ei ole  vaimon pillu kestänyt pitkää naimista. Jos on paljon panettanut, niin seuraavana päivä taas uudestaan. Todella harvoin naitu kaksi kertaa peräkkäin ja silloinkin jälkimmäinen lähinnä minua varten. 

Vierailija
54/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yhdyntä n.10-15min, sitä ennen hyväilyä, rintojen suukottelua nännien näykkimistä, suuseksiä, pillun nuolemista, klitoriksen hyväilyä sormilla, kielellä. Koko setti about tunti.

Pikaiset tietty erikseen jossain kiihottavassa paikassa extempore 5min

Vierailija
55/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

for ever. as long as my man want to. Tantra..

..s e x.

Vierailija
56/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se jaksaminen ole ihan ajasta ja paikasta kiinni .

Ollut joskus tosi kiihkeää, ja pakko myöntää että silloin olen antanut pillua vieraalle miehelle.

Muistan eka kerran kun sain tilaisuuden olla silleen kolmen nuoren miehen kans.

Ei siinä multa kyselty paljoa haluanko.

Tosin ekat tuli aika herkästi nuorilla miehillä,ja aina oli kova valmiina työntymään sisään kun edellisellä oli rupsahtanut.

Pikkaisen paikat oli jumissa mutta kiima vei.

Olihan se taivaallista,kiihoitti ihan älyttömästi kun jouduin luopumaan ihan pienistäkin pitseistä ja levittämään haarat ja näyttämään kiimaisen pillun.

Ja kuten nyt arvata saattaa niin aikaa meni,ei mitään kymmenen minuutin sähellystä .

Sain koko yön.

57/58 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMAA MIELTÄ! ASIASLLINEN +1 COMMON W; ULTRA COMMON W: 

Vierailija
58/58 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään panosta niin paljon, että se saisi kestää ainakin 20min. Ei mitään tylsää jyystöä, vaan eri asentoja, eri tempoja, välissä voi olla vaikka suuseksiä jne. Mutta jos vaikka koko hommaan lämmittelyineen menee esim 40 min, ja varsinaista panoa on vain 5 min, olen itse ainakin pettynyt. Penis siällä vaan tuntuu niin hyvältä. Nainen siis olen.