Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas ihmiset kuluttaa hulluilla päovillä kaikki rahansa

Vierailija
28.09.2022 |

Ja valittaa jälkeenpäin kun ei oo rahaa kun tili on tyhjä.

"No kun on pakko ostaa, vaikken tarttekaan, kun halvalla kerran saa".

Ite en aio ostaa mitään ylimääräistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivillä...

Vierailija
2/8 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähäinen määrä ihmisiä lopulta kiinnostuu jostain hulluista päivistä. En ole itse koskaan ostanut sieltä mitään. Mun mies on sentään ostanut muinoin ison lasikulhon hullareilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älymystönä itseään pitävät ovat aina halveksineet hullareita, mutta käyvät varkaiten itsekin.  Tosin ne ovat menettäneet netin myötä merkityksensä, kun kaikkea saa muualtakin ja halvemmalla.

Vierailija
4/8 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älymystönä itseään pitävät ovat aina halveksineet hullareita, mutta käyvät varkaiten itsekin.  Tosin ne ovat menettäneet netin myötä merkityksensä, kun kaikkea saa muualtakin ja halvemmalla.

Tai mitä jos ei vain jaksa kiinnostua siitä, että selaa jotain katalogeja ja menee johonkin tungokseen? Voiko se olla vaihtoehto? Mä en ihan oikeasti yksinkertaisesti jaksa käyttää aikaa tuollaiseen.

Vierailija
5/8 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Stockmann oli lopettanut! Ei hitto, tosi outoa. Nyt kun katsoin vanhoja uutisia niin siellä on että ehkä lopettaa. Kysymys kuuluukin, muistanko väärin ja olen jotenkin mielessäni muuttanut tuon lakkautuksen mahdollisuuden todella lakkauttamiseksi, Vai, olenko vaihtanut toiseen aikalinjaan?!? 😲

Vierailija
6/8 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhden yhtä ihmistä, joka olisi kiinnostunut jostain hulluista päivistä. Tai anoppi oli joskus, mutta siitäkin on varmaan 15-20 vuotta aikaa. Meillä ei ole varmaan kotona mitään sieltä ostettua ja en usko, että tuleekaan, kun ihmeen hyvin ollaan pärjätty tähän asti. Pääkaupunkiseudulla asutaan.

Vierailija
7/8 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siellä ollut edes ampiaispesää tänä vuonna myynnissä, eikä muitakaan Aallon valaisimia. Muutenkin surkea valikoima.

Vierailija
8/8 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä muka?