Miten kauan miehen pitää kestää sängyssä?
Musta aika monella naisella on melko epärealistiset ajatukset diitä miten kauan miehen täytyy kestää. Itse en sitä 10-15min pidempään vaa pysty pitää nesteitä sisällä vaan ne tulee väkisin ulos. Eikö se ole kehu kumppanille?
Kommentit (58)
Tarkoitushan on, että mies purkaantuu mahdollisimman nopeasti. Jos kestää liian pitkään, tana ei pysy päällä.
Vierailija kirjoitti:
mulla on ongelmia laueta seksissä, minimissään menee ehkä 15-20min ja joskus en laukea ollenkaan
Jos mies ei tahdo laueta, naisen on hoidettava homma tarttumalla lujasti kaluun ja määrätietoisin ottein pakotettava mies laukeamaan.
Ihan tiedoksi ap, että ainakaan itse en pidä mistään pitkistä jyystöistä, koska naisen alapää menee siinä "tunnottomaksi". Herkkyys siis katoaa, eikä tunnu missään. Eli tuo pitkä suoritus ei ole mikään ihanne ainakaan mulle. Max. 15 min. Monesti miehelleni olen sanonut, että pika on parempi. Jos kestää ja kestää alan suunnitella seuraavan päivän kauppalistaa.
Kannattaa jutella toki sen oman seurustelukumppanin kanssa, mistä hän pitää. Mutta pitkä suoritus harvoin on parempi.
Jos annat naiselle pari orgasmia ensin muilla tavoin, niin ei tarvitse ottaa niin kovia paineita yhdynnän kestosta.
Seksipalsta on näitä juttuja varten.
Puolisen tuntia, jos ei ole liian nopeatempoista. Sen jälkeen paras terä alkaa jo kadota ja ei tunnu enää niin hyvältä.
Panomies laukeaa useampaan otteeseen moneen eri reikään. Nainen nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Seksipalsta on näitä juttuja varten.
Niinhän se on, mutta täällä saa paremman näkyvyyden viestille. Seksipalstalla on jutut usein turhan pervoja.
Aika surkea mies saa olla jos alle 30min lopettaa hommat kesken.
Vierailija kirjoitti:
Ne mällit vaa lentää aikasemmi eikä sille voi mitää
Ihannemies siis jaksaisi lämmitellä 20min ja sitten vielä vetää täysillä 10min, mutta ei yli jotta ei ala puuduttaa. Naisten odotukset huomioon ottaen miehillä kyllä aika suorittamiseksi on mennyt seksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihannemies siis jaksaisi lämmitellä 20min ja sitten vielä vetää täysillä 10min, mutta ei yli jotta ei ala puuduttaa. Naisten odotukset huomioon ottaen miehillä kyllä aika suorittamiseksi on mennyt seksi.
Ihmekös että seksi ei kiinnosta pitkissä suhteissa.
Työntöä kestäisi vaikka miten paljon mut vetoa ei kestä yhtään, heti tulee ku vähä vetää takas.
Riippuu mitä seksi sisältää. Jos on pelkkää jatkuvaa panoa, niin 5-10 min hyvä. Jos hommaan liittyy kaikenlaista muuta kiehnäämistä ja hierontaa ja useampia asentoja niin sitten ei haittaa vaikka kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
siis jos kyseessä on pelkkä monotoninen pano, niin eihän tuota jaksa kukaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis jos kyseessä on pelkkä monotoninen pano, niin eihän tuota jaksa kukaan :D
Mitä ihmettä? Annattekos miehen määrätä mitä tapahtuu, ilman että teillä mitään sanottavaa. Oksennan.
Jos petikumppanin kanssa on kipinää muutenkin, voi hyvin painaa varttitunnin ja ottaa vielä uusinnat päälle. Jos liikkeellä ollaan vain kassien tyhjentämisen merkeissä, kymmenen minuuttia ja iloisen hymyn huulille nostava kiitospieru riittää suoritukseksi.
Me incelit emme oikein tiedä, kun emme ole olleet koskaan naisen kanssa.