Miten kauan miehen pitää kestää sängyssä?
Musta aika monella naisella on melko epärealistiset ajatukset diitä miten kauan miehen täytyy kestää. Itse en sitä 10-15min pidempään vaa pysty pitää nesteitä sisällä vaan ne tulee väkisin ulos. Eikö se ole kehu kumppanille?
Kommentit (58)
Tää on väärä paikka tälle kysymykselle, kuuluisi seksipalstalle.
Mutta itselleni se 10-15 minuuttia riittää oikein hyvin. Ikuisuusjyystöön kyllästyy ja alkaa vain toivoa että lopettais nyt jo. Tiedät varmasti, että suuri osa naisia tyydytetään muulla tavalla kuin jyystämällä.
Minuutin pikapano. Nainenhan on silloin jo täysin tyydytetty. Mies voikin nukahtaa tyytyväisenä.
Seksi on yhteispeliä, ei suoritus.
Vierailija kirjoitti:
45-60 min.
60min? Miten ihmeessä kukaan pystyy tuollaiseen??? Ap
Muutama minuutti on ihan hyvä, jos osaat vehjettäsi käyttää.
20 minuuttia on jo vähän turhan kauan.
10-20min on ihan sopiva aika. Esileikki nyt voi kestää kuinka kauan tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45-60 min.
60min? Miten ihmeessä kukaan pystyy tuollaiseen??? Ap
Av-mammojen mielikuvituksellisia vaatimuksia. Todellisuudessa max. 5 min takapano pitäisi vaativimmallekin naiselle riittää.
Eikös nuo asiantuntijat sano että vähintään 7 tuntia pitäisi siellä sängyssä viettää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo asiantuntijat sano että vähintään 7 tuntia pitäisi siellä sängyssä viettää.
Panoa enintään 5 minuuttia, loppu nukkumista.
Yhdynnässä kaikista parasta on se odotus sitä ennen. Se on nautinnollista. Kun yhdyntä alkaa, niin se alkaa jo tuntua tylsältä. Eli lopulta yhdyntä ei ole minua varten ja se voi kestää sen aikaa, kun miehellä kestää tulla. Toisaalta ei kiinnosta olla mikään spermakuppi. Saan muilla tavoin orgasmini.
Ps. Vibraattoriyhdyntä on jo eri juttu! Oikea penis ei kykene samaan.
Tärkeintä on että molemmat nauttii, mies ja muna.
Jos miehellä sattuu olemaan kahdesti laukeava niin kuin vääpeli Körmyllä, on mies naiselle kuin naiselle todella mieleen.
mulla on ongelmia laueta seksissä, minimissään menee ehkä 15-20min ja joskus en laukea ollenkaan
Maks. kymmenen minuuttia, sen jälkeen alkaa olla tosi tylsää.