Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Red flag -deitin teko, joka sai sinut pakenemaan?

Vierailija
27.09.2022 |

Kerro deitistäsi, joka sanoi tai teki jotain, mikä sai sinut juoksemaan pakoon.

Kommentit (235)

Vierailija
41/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, treffien sisältö oli autolla ajelua pikkukaupungin keskustassa ja sitten nakkikioskin pihassa kysyi, että maistuisko mulle makkara. Ei maistunut. Osti kuitenkin itselleen ja tuli sitten autoon syömään sen haisevan kyrsän. Ei tarvinnut toista kertaa nähdä. :D

Ja mitä kauheaa tässä oli?! Vai oletatko olevasi niin hieno lady, että ravintolaan olisi pitänyt kuskata? 

Vierailija
42/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tokaisi heti kättelyssä että sun kissathan sitten lähtee, kun alamme tapailla vakituisesti.

No ei lähteneet kissat eikä tullut toisia treffejä.

Oikeasti? Mistä näitä kisaavihaajia sikiää, en itse pahemmin välitä koirista, mutta ei tulisi mieleenkään mennä moista vaatimaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hadfag kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, treffien sisältö oli autolla ajelua pikkukaupungin keskustassa ja sitten nakkikioskin pihassa kysyi, että maistuisko mulle makkara. Ei maistunut. Osti kuitenkin itselleen ja tuli sitten autoon syömään sen haisevan kyrsän. Ei tarvinnut toista kertaa nähdä. :D

Ja mitä kauheaa tässä oli?! Vai oletatko olevasi niin hieno lady, että ravintolaan olisi pitänyt kuskata? 

Kuulostaa amisjonne treffeiltä mutta sun lempparithan ne ois kun et kasva aikuiseksi vaan oot forever teini

Vierailija
44/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hadfag kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, antaahan tämä varmaan osviittaa siitä, millaista olisi arki tämän sankarin kanssa. Suuri osa meistä muista elää sellaisessa todellisuudessa, jossa ravintolassa käyminen on ihan normaalia elämää, eikä mitään erityistä hifistelyä.

Vierailija
45/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hadfag kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa amisjonne treffeiltä mutta sun lempparithan ne ois kun et kasva aikuiseksi vaan oot forever teini

Näin sanoo ihminen joka ei osaa edes kirjoittaa!

Vierailija
46/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies laittoi viestin että onkin Mäkkärissä, meidän piti tavata kahvilassa. Kun menin  Mäkkäriin mies istui siellä naama majoneesissa ja tiedustelin tulisiko syötyään kanssa kahvilaan, kun en pidä Mäkkärin kahvista. Mies alkoi sitten ilkeillä silmät häijysti kiiluen "no voi voi, eikö prinsessa saanut nyt lattea".

Älytöntä kun Mäkissä kuitenkin on myynnissä jääkahveja! En halunnut sellaista,  vaan tavallisen mustan kahvin maidolla. 

Vierailija
47/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaha kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hadfag kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sanoo ihminen joka ei osaa edes kirjoittaa!

Voi sua aloitko kiukuttelemaan. Ota tutti niin ei kiukuta nii paljoo.

Vierailija
48/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes ehditty tapaamaan, mutta kertoi omaavansa 170cm/39kg mitat ja kun kysyin, että miksi painaa noin vähän ja onko yrittänyt nostaa painoa niin ei vastannut noihin mitään.

Tuon lisäksi vaikutti jotenkin epävakaalta ja pommitti viesteillä niin paljon, että sai jopa epätoivoisen ikisinkkumiehen laittamaan pelin poikki.

Mulla aika samanlainen läppä. Olin 4v täysin sinkkuna ja mietin, jos yrittäis alottaa jotain uutta, mutta olin tyytyväinen silti elämääni ilman naista, koska totuin olemaan yksin ja ajattelin, että on varmasti vaikeaa alottaa taas kaikki alusta. Tapasin upean naisen ja oli todella jees. Sanoin hänelle, että alotetaan rauhallisesti, kun molemmilla ikää jo 40v ja lapsetkin molemmilla on aikuisia ja oma lapsi oli armeijassa ja teki muuttoa omaan kotiin jne. Hänen lapsi oli muuttanut omaan kotiin ja oltiin täysin vapaita. Oltiin oltu joku 1kk, kun kaikki pamahti käsiin. Alko tulla viestejä niin sairaasti ettei mitään järkeä. Alko syyttää mua pettämisestä ja polttaa asuntoni, jos joku toinen nainen on luonani. Sanoin, että olen kaupassa. Sitten aamulla, kun lähdin töihin, niin se nainen oli kirjaimellisesti pusikon takana kyttäämässä menenkö töihin. Olin mitvit. Sanoin etten jatka tätä ns suhdetta. Ei hyväksynyt, Sain yhden päivän aika 200 viestiä missä eka rakasti minua ja yhtäkkiä vihasi minua ja uhkasi tappaa minut ja lapseni jne jne ja taas rakasti ja itki jne jne.

Kun hän kertoi ns suhteen alussa exästään, että oli hullu ja väkivaltainen, niin en usko enää. Mä uskon, että se äijä pakkas kamat ja häipy ettei sille käy mitään.

Vierailija
49/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin juteltu Tinderissä ja ekan kerran kun tavattiin niin miehen ensimmäiset sanat mulle olivat, että onneksi et ole lihava livenä.

Olitko sitten kuvissa lihava vai mistä tuo tuli? Jostainhan miehen täytynyt saada käsitys että olisit lihava.

Ihan normaalipainoinen olen kuvissa ja livenä. Mutta kyllä miehen ajatusmaailmassa on aika paljon vialla jos tuo on ensimmäinen asia mikä mieleen juolahtaa kun uuden ihmisen tapaa. Ei todellakaan kiinnosta noin pinnallinen tapaus.

No sinäkö et sitten huomaa lainkaan, jos mies ilmaantuu treffipaikalle kuviaan paljon lihavampana? Sallin epäillä hieman.

Vierailija
50/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hadfag kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no eipä tässä nyt varsinaisesti mitään kauheaa, kyseiset henkilöt eivät vaan olleet sopivat toisilleen. Jollekin toiselle voisi autolla ajelu ja snägärillä käynti sopiakin.

Vierailija
51/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toljotti peittelemättä muita naisia.

Vierailija
52/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä surullinen tapaus, mutta:

Nainen kertoi heti ensimmäisillä treffeillä että kärsii vakavasta masennuksesta, käy terapiassa ja syö mielialalääkkeitä.

En halunnut toisia treffejä, hänen elämäntilanteensa huoletti liikaa. Vetosin tekosyynä siihen että "ei ollut kemiaa"....

Vierailija
53/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin nyrkkisääntönä, että "kotitreffeille" kutsuminen ensitapaamisella on aina sellainen punainen lippu, jolloin todetaan, että ei kiitos. 

Vierailija
54/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin juteltu Tinderissä ja ekan kerran kun tavattiin niin miehen ensimmäiset sanat mulle olivat, että onneksi et ole lihava livenä.

Olitko sitten kuvissa lihava vai mistä tuo tuli? Jostainhan miehen täytynyt saada käsitys että olisit lihava.

Ihan normaalipainoinen olen kuvissa ja livenä. Mutta kyllä miehen ajatusmaailmassa on aika paljon vialla jos tuo on ensimmäinen asia mikä mieleen juolahtaa kun uuden ihmisen tapaa. Ei todellakaan kiinnosta noin pinnallinen tapaus.

No sinäkö et sitten huomaa lainkaan, jos mies ilmaantuu treffipaikalle kuviaan paljon lihavampana? Sallin epäillä hieman.

Tuossa ei kukaan ole valehdellut mitään painostaan. Ihminen, jolla on käytöstavat tervehtii toista esim. näin: "Hei, kiva tavata viimeinkin kasvotusten. Miten päiväsi on sujunut?" 

Vierailija
55/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi heti tervehtimisen jälkeen luetella totisena ettei juo kahvia joka on keitetty likaisella keittimellä eikä syö ruokaa joka on tehty likaisella pelllillä, vaikka siinä olisi paperi välissä. Katsoin äimänä että ööö, en kyllä ollut sinua tässä syömään ja kahville pyytämässäkään.. sitten mies alkoi puhua likaisista vessanhanoista ja puhuessaan hieroi varmaan pullollisen käsidesiä näppeihinsä.

Slipoveri päällä kuin joillain kuusikymppisellä opettajalla vaikka oli kolmekymppinen it-tukihenkilö. Hirmuisen kireän ja huumoritajuttoman oloinen,  ihan eri mies kuin se  jonka kanssa olin viestitellyt! Hetken epäilin jo, että minulle  on tehty pila ja oikea deittikumppani ilmestyy kohta. No ei ilmestynyt.

Kahvien jälkeen lähdettiin kävelylle. Sataa tihuutti ja oli kylmä. Mies ehdotti kirjaston lehtienlukusalia ja alkoi oikeasti lukea lehtiä, kun koetin jutella sanoi että SHH!   Kävin lainaamassa pari  kirjaa, mies oli yhä nenä lehdessä. Totesin lähteväni ostamaan tupakkaa ja mies vastasi, ettei pidä polttavista naisista. Totesin se on sun ongelmas enkä mennyt enää takaisin. Lähdin bussilla kotiin. Mies laittoi 4h myöhemmin viestiä ja kyseli missä olen, voisimme kuulemma mennä ruokkimaan sorsia sillä ehdolla etten tupakoi. En vastannut mitään, myönnän ghostasin.

Mutta kun treffit oli kuin  jostain sketsistä!

Vierailija
56/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten iän valehteleminen. Olenkin ihmetellyt, miksi vähän alta 30-vuotiaat näyttävät niin kuluneilta kunnes selviää, että mies onkin "vahingossa höylännyt" iästään vuosikymmenen.

Vierailija
57/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin oli buutsit jalassa minua, pientä naista, 5 cm lyhyempi. Tynnyrivatsainen oli ja pienet kätöset. No, ei se mitään. Sitten humaltui baarissa ja rikkoi lasinsa ja sanoi, ettei häntä hävetä se yhtään, koska on rento tyyppi. Vakuutteli sitä useaan kertaan. Loppuillan tuijotti rintoja eikä osannut keskustella mistään.

58/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo käytös outoa ole, mutta kömpelöä toki. Moni mies pelkää, että nainen skitsoilee, jos mies tarjoutuu maksamaan. Itse olen naisena näissä tilanteissa hymyillyt kauniisti ja maksanut itse - koko laskun 😏

Sillä saa fiksun miehen hämilleen. Jos mies on tilanteessa voitonriemuinen, niin toisia treffejä ei tule. Jos miestä naurattaa ja hän tajuaa kömpelyytensä, niin sitten tavataan toisenkin kerran.

Erittäin viisasta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
59/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies laittoi viestin että onkin Mäkkärissä, meidän piti tavata kahvilassa. Kun menin  Mäkkäriin mies istui siellä naama majoneesissa ja tiedustelin tulisiko syötyään kanssa kahvilaan, kun en pidä Mäkkärin kahvista. Mies alkoi sitten ilkeillä silmät häijysti kiiluen "no voi voi, eikö prinsessa saanut nyt lattea".

Älytöntä kun Mäkissä kuitenkin on myynnissä jääkahveja! En halunnut sellaista,  vaan tavallisen mustan kahvin maidolla. 

Mäkkäristä saa kyllä tavallista mustaa kahvia ja maidollakin. Ymmärrän silti tilanteen, kyllähän tuo mies oli lapsellinen ääliö. Mäkkäriin ehtii myöhemmin, kahville mennään kahvilaan, ellei sovita erikseen että juodaan kahvit mäkkärissä tai Burger Kingissä.

60/235 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin oli buutsit jalassa minua, pientä naista, 5 cm lyhyempi. Tynnyrivatsainen oli ja pienet kätöset. No, ei se mitään. Sitten humaltui baarissa ja rikkoi lasinsa ja sanoi, ettei häntä hävetä se yhtään, koska on rento tyyppi. Vakuutteli sitä useaan kertaan. Loppuillan tuijotti rintoja eikä osannut keskustella mistään.

Oli tosi rento tyyppi selvästi! 😅

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän