Red flag -deitin teko, joka sai sinut pakenemaan?
Kerro deitistäsi, joka sanoi tai teki jotain, mikä sai sinut juoksemaan pakoon.
Kommentit (235)
Naisella olikin munat, niin ei vaan sykkinyt semmoiselle.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyi ravintolassa kun olimme syöneet, että "haluatko että maksan?". Todella kiusallinen tilanne, ei tuohon voi oikein vastata ilman että kuulostaa itse ihan idi ootilta. Sanoin että hän saa ihan itse päättää maksaako hän kaiken vai maksanko omani. Siihen alkoi vielä vängätä että "jos sulla on rahasta tiukkaa niin kyllä minä voin maksaa jos pakko". Joo ei, liian kiusallista! Laitoin äijän sitten maksamaan. Jos olisi vaikka tarjoilijalta pyytänyt kaksi laskua niin ei siinä mitään, ihan hyvin olisi hoidettu.
Tuo mieshän käyttäytyi todella ritarillisesti. Itse olisin miehenä ilman muuta olettanut, että maksat omat ruokasi.
Sulla ei noita treffejä varmaan liiemmälti ole 😅👌🏻
Vierailija kirjoitti:
Mentiin vähän hienompaan ravintolaan treffien kunniaksi. Siellä oli valkoiset pöytäliinatkin.
Tää kaveri alkoi syömisen lomassa kaivaa nenää ja pyöritteli räkäpalloja ja laittoi ne riviin siihen pöytäliinalle. Isoimmat olivat melkein herneen kokoisia.
Olin parempituloisena maksanut etukäteen meidän pöydän, joten ajattelin ensin että en lähde kesken pois, sen verran kallis paikka oli. Sitten kun ruokahalu meni niin oli pakko poistua. Tosin en kehdannut kuin sanoa että kiire vessaan ja sitten liukenin.
No niinpä varmaan. Missä paremmassa paikassa muka maksetaan "pöytä etukäteen"? Olitko etukäteen päättänyt myös mitä toinen tilaa jne? Sitä paitsi ei niissä paremmissakaan paikoissa mitään valkoisia liinoja ole enää. Sun pitäisi käydä ulkona vähän enemmän, niin olisi enemmän trollattavaakin.
No ei ole kun olen jo viisikymppinen ja mieskin löytyy.
Mulla on varaa käydä ravintolassa syömässä vaikka joka päivä ihan itse, ei tarvitse muilla maksattaa.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyi ravintolassa kun olimme syöneet, että "haluatko että maksan?". Todella kiusallinen tilanne, ei tuohon voi oikein vastata ilman että kuulostaa itse ihan idi ootilta. Sanoin että hän saa ihan itse päättää maksaako hän kaiken vai maksanko omani. Siihen alkoi vielä vängätä että "jos sulla on rahasta tiukkaa niin kyllä minä voin maksaa jos pakko". Joo ei, liian kiusallista! Laitoin äijän sitten maksamaan. Jos olisi vaikka tarjoilijalta pyytänyt kaksi laskua niin ei siinä mitään, ihan hyvin olisi hoidettu.
Tuo mieshän käyttäytyi todella ritarillisesti. Itse olisin miehenä ilman muuta olettanut, että maksat omat ruokasi.
Minusta tuossa ei ole pointti se, maksaako mies vai ei, vaan outo käytös. Hän aiheutti kiusallisen, omituisen tilanteen. Tulee mieleen, ettei ole ihan normaali. Ainakaan ei ole mikään erityinen seuramies. Jos ihminen on kiusallista seuraa, ei tule toisia treffejä.
Eri
Yks mies alkoi ekoilla treffeillä kahvilassa kertoa mulle linkkuveitsestään. En nyt muista oliko se sillä mukanakin. Mulla meni pupu pöksyyn enkä toiste enää tavannut. En antanut myöskään pyynnöstään huolimatta saattaa, ettei saa selville missä asun. Kaikenkaikkiaankin olemuksensa soitteli vähän hälytyskelloja.
No, treffien sisältö oli autolla ajelua pikkukaupungin keskustassa ja sitten nakkikioskin pihassa kysyi, että maistuisko mulle makkara. Ei maistunut. Osti kuitenkin itselleen ja tuli sitten autoon syömään sen haisevan kyrsän. Ei tarvinnut toista kertaa nähdä. :D
Kaffebulla kirjoitti:
No ei ole kun olen jo viisikymppinen ja mieskin löytyy.
Mulla on varaa käydä ravintolassa syömässä vaikka joka päivä ihan itse, ei tarvitse muilla maksattaa.
😅 Ihan maksattaa! Huikeeta hei!
Kyllä se on yleensä se kun deitti ilmaantuu paikalle reippaasti tukevammassa kunnossa kuin kuvissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuossa ei ole pointti se, maksaako mies vai ei, vaan outo käytös. Hän aiheutti kiusallisen, omituisen tilanteen. Tulee mieleen, ettei ole ihan normaali. Ainakaan ei ole mikään erityinen seuramies. Jos ihminen on kiusallista seuraa, ei tule toisia treffejä.
Eri
Ei tuo käytös outoa ole, mutta kömpelöä toki. Moni mies pelkää, että nainen skitsoilee, jos mies tarjoutuu maksamaan. Itse olen naisena näissä tilanteissa hymyillyt kauniisti ja maksanut itse - koko laskun 😏
Sillä saa fiksun miehen hämilleen. Jos mies on tilanteessa voitonriemuinen, niin toisia treffejä ei tule. Jos miestä naurattaa ja hän tajuaa kömpelyytensä, niin sitten tavataan toisenkin kerran.
Kävin treffeillä syömässä nuoruuden koulukaverin kanssa. Juttu luisti mutta mitään kipinää ei ollut. Sanoin hänelle asiasta ja hän oli samaa mieltä. Hän maksoi myös minun ruuan vaikka sanoin että ei tarvitse. Seuraavana viikonloppuna tuli viestiä jossa kyseli että nähtäiskö kahvien merkeissä. Sanoin että nähdään vain kahvila X:ssä, voin tarjota kahvit. Hän suuttui ja hakkuin minut hyväksikäyttäjäksi joka oli ilmaisen ruuan takia suostunut treffeille. Seuraavan kerran kun olin liikkeellä hänen kotinsa lähellä, laitoin hänelle postilaatikkoon kirjekuoren missä oli 8e kolikkoina. Saman verran hän maksoi syömästäni ruuasta :)
Oltiin juteltu Tinderissä ja ekan kerran kun tavattiin niin miehen ensimmäiset sanat mulle olivat, että onneksi et ole lihava livenä.
Kaiken muun flegmaattisen käytöksen jälkeen vielä kertoi, että tykkää siitä, että nainen päättää ja hoitaa kaiken myös sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin juteltu Tinderissä ja ekan kerran kun tavattiin niin miehen ensimmäiset sanat mulle olivat, että onneksi et ole lihava livenä.
Olitko sitten kuvissa lihava vai mistä tuo tuli? Jostainhan miehen täytynyt saada käsitys että olisit lihava.
Mies tokaisi heti kättelyssä että sun kissathan sitten lähtee, kun alamme tapailla vakituisesti.
No ei lähteneet kissat eikä tullut toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko sitten kuvissa lihava vai mistä tuo tuli? Jostainhan miehen täytynyt saada käsitys että olisit lihava.
Oletan näin sivusta miehen kommentin johtuneen siitä, että harvoin deittipalvelujen kuvat vastaavat todellisuutta, kun lopulta nähdään livenä. Oli siis positiivisesti yllättynyt, mutta tälle naiselle tietty red flag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalipainoinen olen kuvissa ja livenä. Mutta kyllä miehen ajatusmaailmassa on aika paljon vialla jos tuo on ensimmäinen asia mikä mieleen juolahtaa kun uuden ihmisen tapaa. Ei todellakaan kiinnosta noin pinnallinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan näin sivusta miehen kommentin johtuneen siitä, että harvoin deittipalvelujen kuvat vastaavat todellisuutta, kun lopulta nähdään livenä. Oli siis positiivisesti yllättynyt, mutta tälle naiselle tietty red flag.
Millainen idiootti ylipäätään kommentoi puoleen tai toiseen toisen painoa tavatessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran, ei se ongelma ollut itse mielipide vaan käytös. Normaali ihminen ei ensi sanoikseen arvioi vieraan ihmisen kehoa. Se ei ole sopivaa käytöstä. Harva nainen haluaa olla huonokäytöksisen oudokin kanssa, joka laukoo asiattomuuksia ja jolla ei ole tilannetajua.
Ovatko miehet oikeasti näin autisteja?
Eri
Lihava ukko ilmestyi ravintolaan liian pienessä t-paidassa ja farkut mahan alla vyöllä pysyivät. Jalassa lyhytvartiset turvakengät.