Piditkö/aiotko pitää isot 5-kymppiset?
Lapsena tuli käytyä monillakin syntymäpäivillä (aikuisten sukulaisten), mutta vain kaksi tuttuani on pitänyt viime vuosina isot synttärit. Itse en pitänyt myöskään (3-kymppiset pidin).
Kommentit (51)
Täytin pyöreät syvimpään korona-aikaan. Netflixiä ja intialaista noutoruokaa. Ei yhden yhtä vierasta, äitini sentään soitti.
Pitäisin jos olisi joku jonka kutsua. Enkähän ne ihan yksin vietä niinkuin vietin 30v ja 40v juhlanikin.
Vietin pitkän viikonlopun ulkomailla eräässä eurooppalaisessa kaupungissa aikuisen lapseni ja hänen avokkinsa kanssa. Lisäksi kaikkein läheisimmät ihmiset tiesivät ja onnittelivat, mutta muuten pidin syntymäpäiväni salassa, en kertonut sitä edes työpaikalla.
En tykkää olla juhlien keskipiste, joten en juhlinut viisikymppisiä enkä muitakaan.
Ei niitä kummemmin juhlittu. Äiti onnitteli, samoin mies sillä kertaa muisti, yleensä ei. Ostin itse itselleni synttärilahjan ja kävin yksin ulkona syömässä
Ajattelin pitää pienet juhlat perhepiirissä aikuisten lasten ja heidän kumppaneidensa kanssa. Ehkä lähdemme johonkin reissuun.
Otan palkatonta vapaata ja roikun palstalla koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kummemmin juhlittu. Äiti onnitteli, samoin mies sillä kertaa muisti, yleensä ei. Ostin itse itselleni synttärilahjan ja kävin yksin ulkona syömässä
Aika törppö mies jos ei ole jo ex. Miksei ostanut lahjaa ja tarjonnut ruokaa?
Olin teinien kanssa Lontoossa ja parin kaverin kanssa käytiin myöhemmin syömässä.
Varmasti pidän.
Tosin nyt on vasta tulossa nelikymppiset, mutta lahja on ostettu.
Kolmekymppisiä juhlistin ajamalla moottoripyöräkortin ja ostin pyörän.
Nelikymppisiä juhlin ostamalla itselleni (käytetyn) edustusluokan henkilöauton ja rakennuttamalla uuden omakotitalon.
Saas nähdä mitä 50v lahjaksi keksin...
M39
En kyllä usko, kun en ole tähäkään mennessä juhlinut vaikka 3-kymppisiä tai 4-kymppisiä. Lähisuvun kutsunen kahville. Tosin tähän on nyt 3 vuotta vielä aikaa, joten tiedä nyt sitten, miltä tuntuu sitten.
Vietin Espanjassa hyvien ystävien kanssa. Ystävät matkustivat omakustanteisesti paikalle, minä tarjosin dinnerin paikalle saapuneille.
Vierailija kirjoitti:
Työntekijän 50- ja 60-vuotispäiväon palkallinenvapaapäivä, mikäli työsuhde on jatkunut vähintään vuoden jamerkkipäiväsattuu hänen työpäiväkseen
En pitänyt mitään juhlia. Mun 50v synttäri osui pääsiäiselle ja miehen kanssa vietettiin se kaupunkilomalla Keski-Euroopassa. Mun sisko oli silloin kissanvahtina ja kun tulimme kotiin korkkasimme kuoharin hänen kanssa. Siinäpä se. Kaverit ja veljet muistivat kyllä.
Tuskin niitä kukaan muistaa, en edes minä.
Lähimmät kaverit ja perheenjäsenet oli juhlimassa pyöreitäni pari päivää. Ilmestyivät kutsumatta oven taakse 50 ruusun kanssa joten oli vähän pakko järkätä pikavastaanotto. Ketään en ollut kutsunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntekijän 50- ja 60-vuotispäiväon palkallinenvapaapäivä, mikäli työsuhde on jatkunut vähintään vuoden jamerkkipäiväsattuu hänen työpäiväkseen
Taitanee riippua työehtosopimuksesta tällainen.
Siihen vielä pitkä aika. Todennäköisesti lähden miehen kanssa kahden kesken ulkomaille.