Piditkö/aiotko pitää isot 5-kymppiset?
Lapsena tuli käytyä monillakin syntymäpäivillä (aikuisten sukulaisten), mutta vain kaksi tuttuani on pitänyt viime vuosina isot synttärit. Itse en pitänyt myöskään (3-kymppiset pidin).
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Otan palkatonta vapaata ja roikun palstalla koko päivän.
Tarkista jos saat palkallisen vapaan. Monessa paikassa saa 😛
Vierailija kirjoitti:
Olisin pitänyt. Kutsuin pari kymmentä itselle tärkeää henkilöä ja vain kaksi vaivautui paikalle. Inhottavinta oli että peruivat vasta samana päivänä kun juhlat oli.
Äääh, toi on niin syvältä. Harmittaa puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Ostin itselleni pienen kakun ja söin sen ajatellen että hyvää viisikymppistä. Ei ole kavereita ystäviä eikä perhettä. Toivottavasti en enää kuuttakymppiä näe.
Kurjaa... omakin elämä on muuttunut eri tavalla kuin olisin halunut. On ollut paljon epäonnea. En silti haudo kuoleman ajatuksia. ( (Tosin viime aikoina olen ajatellut, että se on paljolti aikuisten lasteni ansiota.
Ilman heitä olisi ollut vieläkin raskaampaa.)
Vierailija kirjoitti:
En pitänyt, koska korona...
Voihan ne juhlat järjestää myöhemminkin.
En ainakaan isoja. Ehkä lähimmät kaverit voisi syöttää ja juottaa.
Matka varattu kyseiseen ajankohtaan. Työnantaja järjestää jotkut kakkukahvit aina 50v täyttävillekin syntymäpäivän tienoilla mutta haluaisin kieltäytyä. Lieneeköhän mahdollista sillä en siitäkään tykkää yhtään.
Joo tähän tapaan kahe vuoje päästä 😁
A) on Ukko ja yhtene mukero ja meijän Häät
B) oon olympialaisia kahtomas tai osallistun ihan ite johonkin lajiin.
C) julukasen runo kirjan
D) Valmistun johonkin ammattiin
E) voitan Europotista 120 milijjoonnaa .
F)
Oon karhun kanssa samalla mättäällä poimimas puolukoita.
( Kun on syyskuussa vielä semmosen kelit että ei sada lunta).
G) Oon risteilyllä tai kylpylä lomalla
F) mökötän kotosalla valehtelen , että oon menny Afrikkaan asti.
Sitten pitää piilottaa autoniki.
Jos on auto , koska voin Valehdella , että autolla lähin Afrikkaan )
!
😁🤗🤣😅 Hah hah no nyt meni ,
Pitkälle huumorin puolelle .
Vierailija kirjoitti:
Matka varattu kyseiseen ajankohtaan. Työnantaja järjestää jotkut kakkukahvit aina 50v täyttävillekin syntymäpäivän tienoilla mutta haluaisin kieltäytyä. Lieneeköhän mahdollista sillä en siitäkään tykkää yhtään.
Työkaverit saattaa tykätä, kun saa kakkukahvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan palkatonta vapaata ja roikun palstalla koko päivän.
Työntekijän 50- ja 60-vuotispäiväon palkallinenvapaapäivä, mikäli työsuhde on jatkunut vähintään vuoden jamerkkipäiväsattuu hänen työpäiväkseen
Taitanee riippua työehtosopimuksesta tällainen.
Aika paska työpaikka pitää olla, jos työnantaja tällaisissa tapauksissa kieltäytyisi työehtosopimukseen viitaten.
Pidin, täytin 50 ennen koronaa, oli hyvä "tekosyy" kokoontua hyvien ystävien kanssa. Vietettiin synttärit paikassa jossa pystyi myös majoittumaan, oli aivan ihana viikonloppu hyvässä seurassa, maksoi jonkun verran mutta olen iloinen että päätin viettää.
En haluaisi mutta suku painostaa. Juu, helppoa olisi sanoa "ei", mutta kiristysruuvina käytetään minulle rakasta isovanhempieni jäämistömökkiä jola on sovittu myytävän minulle sopuhintaan jos teen sitäsuntätä. Faija & sedät/tädit käyttävät asiaa härskisti hyväkseen ja tämä on yksi muoto asiasta.
Mutta kun mökki päätyy haltuuni, lakkaa steppaaminen muiden tahdon mukaan.