Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piditkö/aiotko pitää isot 5-kymppiset?

Vierailija
27.09.2022 |

Lapsena tuli käytyä monillakin syntymäpäivillä (aikuisten sukulaisten), mutta vain kaksi tuttuani on pitänyt viime vuosina isot synttärit. Itse en pitänyt myöskään (3-kymppiset pidin).

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin, puutarhajuhlat, paellaa ja pieni bändi. Kivaa oli. Ystäviä ja sukua 35 hlö. Pidän varmaan kuusikymppisetkin.

Vierailija
22/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollenkaan sitä tyyppiä, että viihtyisin huomion keskipisteenä. Viimeisen kerran vietin synttäreitäni 12-vuotiaana, sen jälkeen sanoin vanhemmilleni että ei enää.

Nyt on ikää 71 ja oikein hyvin olen pärjännyt ilman juhlia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollenkaan sitä tyyppiä, että viihtyisin huomion keskipisteenä. Viimeisen kerran vietin synttäreitäni 12-vuotiaana, sen jälkeen sanoin vanhemmilleni että ei enää.

Nyt on ikää 71 ja oikein hyvin olen pärjännyt ilman juhlia.

Ei siinä tarvitse olla juhlien keskipiste. Ihmiset seurustelee ja viihtyy kyllä keskenään.

Vierailija
24/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä jouduin tekemään itse kakunkin vaimoa ei kiinnostanut tehdä

Vierailija
25/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä jouduin tekemään itse kakunkin vaimoa ei kiinnostanut tehdä

Mä tein omille synttäreille kakun, nainen olen. Kukaan ei ajatellut, että mun miehen olisi se pitänyt tehdä. Miksi ajattelet, että se olisi ollut sun vaimon tehtävä?

Vierailija
26/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin juhlat, vieraita oli 50. Tarjoilut tilattiin pitopalvelusta niin ei tarvinnut stressata niistä.

Vierailija
27/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pitänyt. Kutsuin pari kymmentä itselle tärkeää henkilöä ja vain kaksi vaivautui paikalle. Inhottavinta oli että peruivat vasta samana päivänä kun juhlat oli.

Vierailija
28/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut pitää.  Olin ilmoittanut tämän monille tutuille. Sukulaiseni juorusi, että minulle ollaan kuitenkin salaa järjestämässä juhlia, ja ihmisiä on tulossa kylään. Luetteli nimiä, jotka yllätystä ovat järjestämässä. Menin paniikkiin ja aloin laittaa kotia juhlakuntoon, hankin samppanjat, kukat ja tarjoiltavat. Juhlapäivänä odotin kotona "yllätysvieraitani". Ketään ei tullut. Juoruillut sukulaisenikaan ei muka päässyt. 

Siinä sitten istuin juhlavaatteissani kotona juhlatarjoilujen keskellä yksin. Mikäpä siinä. Kutsuin pari läheisintä ja lähellä asuvaa ystävääni sitten syömään ihan arkisesti tarjoilujani ja juomaan kuohuvaa. En edelleenkään ymmärrä miksi sukulaiseni kehitti tämän kummallisen juorun, joka ei ollut edes totta. Ihan kuin olisi halunnut pilata päiväni. Muut sukulaiseni, ystäväni ja tuttavani olivat kunnioittaneet omaa ilmoitustani ja toivettani siitä, etten halua juhlia viettää. 

Niin joo pidinkö viiskymppiset vai en? Tavallaan pidin, tavallaan en. 

Vierailija
29/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt syystä tai toiseta! En revitä sitä tänne.Hoidin silloin pietä poikaa joka on lapsen lapseni.

Vierailija
30/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule pitämään koska ei kiinnosta. Siinä ei ole mitään juhlimista.

Vierailija
31/51 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin miehen ja pojan kanssa leivoskahvilla Ei muuta.

Vierailija
32/51 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan palkatonta vapaata ja roikun palstalla koko päivän.

Työntekijän 50- ja 60-vuotispäiväon palkallinenvapaapäivä, mikäli työsuhde on jatkunut vähintään vuoden jamerkkipäiväsattuu hänen työpäiväkseen

Olen syntynyt 6.12. Aina on vapaata, mutta päivä on muuten ankea ja jäykkä.

Vierailija
33/51 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kemuja, olen joko pitkällä risteilyllä jossakin päin maailmaa tai Jenkkilässä Road Tripillä.

V.2025 lopussa.

Vierailija
34/51 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt. Olen syntynyt keskikesällä ja tottunut jo lapsena siihen, ettei ketään saa juhlimaan synttäreitä.

35/51 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio 😅

Vierailija
36/51 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt viiskymppisjuhlia, en ole muitakaan pyöreitä sitä ennen itse halunnut juhlia. Minulle järkättiin pienimuotoiset nelikymppiset yllätyksenä ja se oli oikeastaan ihan kivaa, vaikka ensin vähän järkytyin. Emme pitäneet hääjuhlaakaan, olen ainoastaan rippijuhlissa ja ylppäreissä ollut itse varsinainen juhlan aihe. 

Vierailija
37/51 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni pienen kakun ja söin sen ajatellen että hyvää viisikymppistä. Ei ole kavereita ystäviä eikä perhettä. Toivottavasti en enää kuuttakymppiä näe.

Vierailija
38/51 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt. Olen syntynyt keskikesällä ja tottunut jo lapsena siihen, ettei ketään saa juhlimaan synttäreitä.

Täydellinen ajatusvirhe. Piti tietenkin sanoa, etten ole pitänyt. Keskikesän lapsen ystävät olivat aina jossain mökillä tai muualla, joten mitään juhlia ei ollut.

Vierailija
39/51 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Miehen kanssa reissuun.

Vierailija
40/51 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos terveydessä olen, niin haen virkavapautta töistä ( toivottavasti saan sen ) ja olen pitemmän pätkän ulkomailla kun täytän pyöreitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä