Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi mennä ensimmäistä kertaa ikinä huumevirtsatestiin. Olen lukenut että se pitää tehdä valvottuna aivan kuin testattava olisi syyllinen kunnes toisin todistetaan

Vierailija
26.09.2022 |

Oletteko alistuneet tämänlaiseen käytäntöön? Onko tämä laillista?

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumetesti voitaisiin ottaa myös hiuksista, ja paljon luotettavammin, mutta Suomessa ihmisten nöyryyttäminen on kaikessa ensiarvoista ja tärkeintä, joten siksi ihmisiä nolataan ja häpäistään tällä tavalla. Pienen vähemmistön takia perkele!!!

Entä jos naapuri käyttää huu meita, mutta itse et? Tarttuuko huu me silloin hiuksiin?

Vierailija
122/134 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet moiseen menossa, niin hyvä, käytössä tietääkseni ainakin ydinvoimalaitoksilla ja puolustusvoimissa, ainakin tutut tuolla ydinpuolella jotuvat toisinaan testiin ihan satunnaisesti. Jos syöt jotain lääkettä, joka näkyy, se kerrotaan ja resepti esiin, se siitä. Rehellisellä ihmisellä ei ole tämän suhteen mitään ongelmaa. Pissit purkkiin ja sillä selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuo hävettää aina. Naishoitajat virnuilee pienelle pililleni.

Vierailija
124/134 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein jännittää voiko sitä hoitsua pyytää piteleen penistä ja purkkia ettei roiskahda ohi?

Vierailija
125/134 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt yhteen työpaikkaan mennessä. Ei se hoitsu ihan koko ajan sentään tuijottanut.

Vierailija
126/134 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) oma rakko tyhjäksi

2) yhdistät kaksipäisellä katetrilla oman virtsaputken luotettavan kumppanin kanssa joka on puhdas

3) hän virtsaa sinun rakkosi täyteen

4) sitten nopeasti virtsatestiin

Vierailija
127/134 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jännittää huumeseulan antaminen niin taitaa olla pelko siitä mitä sieltä paljastuu.

Tämä. Hetken voi jännittää mutta kyllä se ennen pitkää tulee.

Vai luuleeko joku että Sannalta oltaisiin hyväksytty että yritti antaa valvottua seulaa, mutta sitten tuli jännä pissa eikä pystynytkään?

Sannasta tuli mieleen, että miksi sitä testiä ei tehdä hiuksista?

Vierailija
128/134 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään käyttöhistoriaa ja silti jouduin paljastamaan paikkani. Olen yli 40v korkeakoulutettu. Syynä se että olin ahdistunut ja pyysin lääkäriltä jotain rauhoittavaa ja hän piti sitä epäilyttävänä eikä suostunut määräämään mitään vaan lähetti huumeseulaan. Tulos oli puhdas mutta silti en saanut rauhoittavia. Eli lääkärin aavistus, osuipa se oikeaan tai ei, ratkaisee.

Vierailija
129/134 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jännittää huumeseulan antaminen niin taitaa olla pelko siitä mitä sieltä paljastuu.

Tämä. Hetken voi jännittää mutta kyllä se ennen pitkää tulee.

Vai luuleeko joku että Sannalta oltaisiin hyväksytty että yritti antaa valvottua seulaa, mutta sitten tuli jännä pissa eikä pystynytkään?

Sannasta tuli mieleen, että miksi sitä testiä ei tehdä hiuksista?

Hänen kohdallaan se nimenomaan olisi pitänyt tehdä hiuksista koska epäilyn ja näytteenannon välillä oli kulunut 2-3 viikkoa? Amfetamiini ja Kokaiini katoavat virtsatestistä 2-3 päivässä vaikka olisi paatunut päivittäiskäyttäjä. Kannabis voi näkyä päivittäiskäyttäjällä viikkoja, jopa kuukausia riippuen käyttäjän kehon rasvaprosentista.

Vierailija
130/134 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari, ei mitään yksityisyyttä. Kai se nyt sentään on edes nainen joka katsoo ne pissavideot!? Minä en ainakaan aio esitellä värkkiäni tuntemattomille miehille.

Vierailija
131/134 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin voi pyytää ottamaan verikokeena. Minulta otettu nyt kaksi kertaa verikokeena koska esim adhd tutkimuksiin en pääse ilman että todistan ensin etten ole narkkari, en kuitenkaan suostu tuohon nyöryytys rituaaliin missä pitäs pissiä muiden edessä. Ja en ole koskaan koskenut huumeisiin tai tupakkaan pitkällä tikullakaan, alkoholia olen maistanut pari kertaa 15 vuotta sitten ja lääkkeitäkään en väärin käytä. Ärsyttää että kohdellaan silti kuin rikollista. 

Vierailija
132/134 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yrittivät laittaa suunnittelijat seulaan, kukaan ei mennyt eikä siitä seurannut sen kummempaa. Oli jonkun HR-muijan aivopieru. Uudet tulija jostain syystä testataan.

Vierailija
133/134 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että olen näin naivi. Olen järkyttynyt tästä ketjusta :D

Vierailija
134/134 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helkkari, ei mitään yksityisyyttä. Kai se nyt sentään on edes nainen joka katsoo ne pissavideot!? Minä en ainakaan aio esitellä värkkiäni tuntemattomille miehille.

Eiköhän ne hoitajat yleensä naisia ole!