Miten unohdan huonon miehen?
Kommentit (16)
Muista vain hänen huonoutensa ja tutustu uusiin ihmisiin. Sinne se huono mies pikkuhiljaa unohtuu ja kohta et muista miehen olleen olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopettamalla itsetyydytyksen?
Teen sitä melko harvoin, en seksisuhteitakaan halua. Yritän ajatella vaikka muita. Tekee vaan aina mieli palata niihin helliin hetkiin mitä exän kanssa oli. Vaikka huono mies muuten..
Ap
Sellaisen vaivan saa kun ei noudata niitä eräiden antamia ohjeita joiden mukaan helliä hetkiä kuuluu olla vasta avioliitossa.
Toi ei ole vielä kovin paha. Mua eräs käytti hyväkseen, seksi oli paskaa ja traumatisoivaa ja olen ihan hajalla kaikesta niin, että saatan mielikuvitella hänet jonkun toisen kanssa kieroutuneeseen seksiin sen sijaan että käyttäisin oikeasti itseäni tyydyttäviä mielikuvia.
Ei kai hän nyt ihan huono voinut olla, jos kerran jätti sinuun noin vahvan vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Toi ei ole vielä kovin paha. Mua eräs käytti hyväkseen, seksi oli paskaa ja traumatisoivaa ja olen ihan hajalla kaikesta niin, että saatan mielikuvitella hänet jonkun toisen kanssa kieroutuneeseen seksiin sen sijaan että käyttäisin oikeasti itseäni tyydyttäviä mielikuvia.
No mies petti ja joskus kuvitelma voi olla, että se panee jotain toista.
Ap
Panomies ,petturi mitä jäät haikailemaan halloota.. naisten ihmeellisiä päähänpinttymiä miehet menee seuraavaan kukkaan
Kiinnostumalla jostakusta muusta.