Pura paha olosi -ketju
Toisen ketjun innoittamana. Aloitetaan pura paha olosi tähän -ketju.
Aloitan.
Ärsyttää tämä jatkuva valitus aiheesta kuin aiheesta. Menkää hiiteen, jos ei mitään hyvää sanottavaa löydy.
Kommentit (30)
SATTUU NIIN PALJON. Henkistä kipua.
Kiitos kun sain purkaa.
Kauhea vuosi, yleisesti ja yksityisesti.
Eikö tämä voisi jo loppua?
Vierailija kirjoitti:
SATTUU NIIN PALJON. Henkistä kipua.
Kiitos kun sain purkaa.
Sama.
T#1/#4.
AAAAAaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaassrghaaaaaaaaaaaRGhhhhhhhhhh
Vierailija kirjoitti:
AAAAAaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaassrghaaaaaaaaaaaRGhhhhhhhhhh
Hyvä! Antaa tulla vain!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi jaksaa joulu ja järjestää 50v-juhlat sukulaisten mieliksi.
Ei kiinnosta.
Viiskymppinen on vielä nuori. Miksi ihmeessä hänen pitäisi joitain juhlia pitää? Eihän hänelle varmaan mitään kristallimaljakkoa imitoivaa kukkamaljakkoa anneta porukalla lahjaksi? Ajat ovat muuttuneet.
Ei saa#na, vi*tu, per%le...ei vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta.
Ei vtu. Vtuttaa sun puolesta. Meillä vanhemman väen poistuttua keskuudestamme ja lasten kasvettua ei tarvitse enää kestitä kuin oma pieni poppoomme. Muut sukulaiset ovat onneksi osanneet vetäytyä omiin kekkereihinsä. Ei sitä tarvinnut kestää kuin sen 20 vuotta.
Mies pettää mua mun parhaan ystävän kanssa. Akka on olevinaan syvästi uskossa.
En kestä tätä.
Työpaikkakiusaaminen, siitä puhjennut paniikkihäiriö ja sairausloma.
Vuosi sitten tähän aikaan entisessä työpaikassani olin ihan normaali ihminen, nyt työkyvytön hermoraunio.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on persujen syytä.
Aina syytetään persuja syyttä suotta!
En jaksa ihmisten näköalattomuutta. En jaksa melusaastetta esim. kaupoissa kun radio soi turhaan taustalla antamatta ostoskokemukseen mitään lisäarvoa.
Vituttaa, kun ei ole pitkään aikaan saanut seksiä.
Miehen kanssa ei kosketusta eikä mitään. Kaipaan läheisyyttä toisinaan. Eri huoneissa nukutaan. Ollaan kuin kämppikset, tai sisko ja veli. Emme halaa, emme ole vuosiin suudelleet. Seksiä ei vuosikausiin. Joskus huomaan, että minä, 53-vuotias nainen, haluaisin lojua miehen kainalossa. Niinkuin joskus nuorena, 30 vuotta sitten. Elän avioliitossa, mutta MITÄÄN fyysistä kosketusta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää mua mun parhaan ystävän kanssa. Akka on olevinaan syvästi uskossa.
En kestä tätä.
Aika neutraalisti sen kuitenkin ilmaiset. Se on ihan hyvä piirre. Jätä se sika ja nappaa uusi ihana mies
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa, kun ei ole pitkään aikaan saanut seksiä.
Mitä olet tehnyt itse asian suhteen? En tarkoita mitään masturbaatiota. Oletko tehnyt aloitteita? Huomioinut kumppania?
Ei kiinnosta.