Mikä sairaus on jos tekisi mieli vetää kokonainen fazerin sininen tai irttaripussi kerran päivässä??
Kommentit (30)
Tämän ketjun alapuolella listassa oli otsikkona Paniikkihäiriö, joten menköön se
Ei se ole sairaus, se on tuleva talvi. Järkevät otukset tankkaa kylmän kauden varalle.
Selkäranka on jäänyt kehittymättä.
Mä vedin suklaalevyn päivässä naamariin kun halvalla niitä sain. Päätä alkoi särkeä viikon kuluttua ja tuli laiska olo.
Se on joku kesäsyyshimo. Voi olla että tasoittuu, jos hankit jotain jälkiruokia korvikkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile krombitabletteja.
Enpä ole sellaisista kuullutkaan
Saatko tarpeeksi energiaa muista syömisistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile krombitabletteja.
Enpä ole sellaisista kuullutkaan
Ei kukaan muukaan.
Kromitabletteja varmaan tarkoitettiin.
Ei se ole sairaus, ihan normia ennen menkkoja jos ei ole syönyt oikeaa ruokaa tarpeeksi.
Ruokavaliosi on sikäli huono, mainittuja lukuun ottamatta, että se ei tuota sinulle suurta tyydytystä. Niinpä kaipaat tyydytystä mainitsemastasi ravinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sairaus, ihan normia ennen menkkoja jos ei ole syönyt oikeaa ruokaa tarpeeksi.
Normia? Oikeesti? Ihmettelen koska en ole koskaan syönyt kokonaista suklaalevyä kerralla.
Sokeririippuvuus. Suosittelen lukemaan kirjan Sokeripommi.
Oon jo lapsesta asti syönyt n. yhden pussin itsareita päivässä. Ei minussa käsittääkseni mitään vikaa ole. t 26v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normia? Oikeesti? Ihmettelen koska en ole koskaan syönyt kokonaista suklaalevyä kerralla.
Minä olen. En suosittele kenellekään. Ennemmin oikeaa ruokaa.
Sokerit sekaisin, mars labratesteihin.
Nimimerkki kokemusta on