Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hulluilla päivillä myynnissä toppahaalari aikuiselle naiselle, käyttäisitkö vai tuntisitko olosi taaperoksi?

Vierailija
26.09.2022 |

Tavallaan se voisi olla kätevä, mutta olisiko noloa ihan aikuisena laittaa toppahaalari päälle ihan kaupungille? Tuo on vieläpä joku trendi-kevyttoppahaalari, eli ei edes mikään kunnollinen lasketteluun, pilkkimiseen, tai muuhun ulkoiluun.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsen espanjalaisella hoitotädillä oli tummansininen tikkitoppahaalari. Hyvänen aika kuinka upean näköinen hän oli siinä. 

Tässä on tuo sama tummansinisenä. Tämä on minusta ihan todella kivannäköinen. Ei yhtään nolottaisi liikkua kaupungilla. Musta on jotenkin ehkä vähän synkkä? Itsekin harkitsen ostamista.

https://www.facebook.com/modstrom/posts/jump-right-into-it-our-popular-…

Vierailija
62/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla ja ysärillä oli aika monella aikuisella talvihaalarit. Oikein värikkäät vielä!

Joo, mun äidillä oli sellainen oikein kirkkaan neonoranssi toppahaalari 😅 hyvä puoli, sen erotti jo kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva haalari! Turha miettiä, mitä muut ajattelevat. Minulla ei ole talvihaalaria (vielä), mutta on kolme kesähaalaria. Ostin ensin yhden haalarin Vimman nettikaupan outletista ja kun se oli todella mukava päällä, niin hankin myöhemmin vielä kaksi lisää eri kuoseilla samaa mallia. Kuluneimman taidan laittaa ensi kesänä puutarhatöihin.

Vierailija
64/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käyttää jos mies vetäisi mua pulkassa

Vierailija
65/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pari viikkoa sitten eräässä nettikaupassa aivan ihanat kengät, mutta niissä lukee "Nuorten tennarit". Miksi ihmeessä ne on ikärajattu nuorille? Pidän niiden väristä, mutta en tiedä haluanko käyttää jotain ns. nuorisomuotia, kun en halua mitenkään hopeakettumaisesti yrittää olla "nuorekas".

Vierailija
66/68 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa ei sentään ole lenksuja lahkeissa? Muistan, kun minulla oli vikat haalarit joskus 10-11-vuotiaana, niin äiti ei antanut irrottaa niitä lenksuja, vaikka minun mielestä oli jäätävän nolot laittaa lenksuja kiinni johonkin kuomien kannan alle.

Äitisi ymmärsi, mikä lenkkien tarkoitus on. Kun haalari päällä kumartuu, selkäosa vetää lahkeita ylöspäin, jolloin lenkki pitää lahkeen paikallaan.

Vierailija
67/68 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla ja ysärillä oli aika monella aikuisella talvihaalarit. Oikein värikkäät vielä!

Joo, muistan tämän. Ihan karseita olivat.

Ei ne silloin olleet, vasta kesällä katseltiin vanhoja kuvia joissa kaverin kanssa oltiin huipputyylikkäitä vaaleanliloissa haalareissa ja vyölaukuissa laskettelemassa.

Vierailija
68/68 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösen Mä voisin ostaa ja laittaa päälle lasketellessa ihan hyvin! Aika paljon itseasiassa näkee haalareita rinteessä nykyään.

https://eu.oosc-clothing.com/products/boats-n-hoes-ski-suit