Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hulluilla päivillä myynnissä toppahaalari aikuiselle naiselle, käyttäisitkö vai tuntisitko olosi taaperoksi?

Vierailija
26.09.2022 |

Tavallaan se voisi olla kätevä, mutta olisiko noloa ihan aikuisena laittaa toppahaalari päälle ihan kaupungille? Tuo on vieläpä joku trendi-kevyttoppahaalari, eli ei edes mikään kunnollinen lasketteluun, pilkkimiseen, tai muuhun ulkoiluun.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän pilkkihaalaria ja -kenkiä talvesta toiseen. Ihan parhaat.

Vierailija
42/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttäny jo monena talvena ratsastushaalaria. Vaikka en harrasta ratsastamista. Ehkä haalarin ansiosta en sairasta hengitystieinfektioita. Ihanaa, kun jalatkin pysyy lämpiminä!

Haalarissa tulee kyllä helposti liian kuuma, jos on kaupungilla ja välillä sisätiloissa. Alle ei kannata silloin pukea paljon.

Se että kehtaatko sinä, jos olet rouva kysy mieheltäsi lupa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään kaupungillahengailuvaate ole, mutta ulkoiluvaatteena ihan toimiva, jos on hyvän mallinen ja oikean kokoinen.

44/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla ja ysärillä oli aika monella aikuisella talvihaalarit. Oikein värikkäät vielä!

Silloin naisetkin oli normaalissa painossa(tunne-syömistä ja hormooneja ei oltu vielä keksitty) Mieti nyt ku 100kg mamma pistää haalarin..

Vttuako se sinulle kuuluu?

Ainakin näkyy ja ihan liikaa. Mees lenkille.

Vierailija
45/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käyttäny jo monena talvena ratsastushaalaria. Vaikka en harrasta ratsastamista. Ehkä haalarin ansiosta en sairasta hengitystieinfektioita. Ihanaa, kun jalatkin pysyy lämpiminä!

Haalarissa tulee kyllä helposti liian kuuma, jos on kaupungilla ja välillä sisätiloissa. Alle ei kannata silloin pukea paljon.

Se että kehtaatko sinä, jos olet rouva kysy mieheltäsi lupa.

Mulla oli ekaks mustat Quebeckin haalarit, käytin ne puhki ja kun uusia ei saanut, ostin tummansiniset merkkiä Mountain Horse. Quebeckissä oli kivempi leikkaus.

Vierailija
46/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä kaupunkiin laittaisi mutta jäälle Jos menee liikkumaan tai lasten kans pulkkamäkeen.

Vierailija
47/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin yläasteellakin röökiringissä.

48/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://hullutpaivat.com/tuote/154167901

Linkki tuotteeseen.

Toi ei ole kyllä mitenkään kivan näköinen.

Toisaalta, mustan kanssa sopii monenlaiset asusteet ja kengät. Eniten mietityttää, onko se kuinka lämmin ja toisekseen, katsoin tuotteen kuvia muilta nettisivuilta ja nuo lahkeet on ihan älyttömän pitkät. Varmaan juuri siksi päätynyt aleen. Harva nainen on jotain 180cm pitkä.

Ei ole tietenkään yhtä lämmin kuin takki ja housut.

Halooo. Kyllä se haalari on aina lämpimämpi kuin erilliset.

Vierailija
49/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voisi olla ok, jos olisi ok.

Hullujen päivien haalari ei ole ok.

Ei ole arkivaate.

Vierailija
50/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voisi olla ok, jos olisi ok.

Hullujen päivien haalari ei ole ok.

Ei ole arkivaate.

Minusta tuo Hullujen päivien haalari nimenomaan on arkivaate ja juuri semmoinen, joka päällä voisi mennä kaupungille. Se ei varmasti ole yhtä lämmin ja tuulenpitävä kuin joku pilkkihaalari, tai ratsastushaalari. Tuotekuvauksessakin lukee "leutoihin talviin".

51/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ö

Vierailija kirjoitti:

https://hullutpaivat.com/tuote/154167901

Linkki tuotteeseen.

Toi ei ole kyllä mitenkään kivan näköinen.

Huppukin puuttuu. Mutta minulla on haalari, käytän täällä pimeässä koiran ulkoilutuksessa.

Se on tyylikäs just siksi kun siinä ei ole mitään typerää huppua. Jätetään ne niihin lasten huppareihin.

Vierailija
52/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa ei sentään ole lenksuja lahkeissa? Muistan, kun minulla oli vikat haalarit joskus 10-11-vuotiaana, niin äiti ei antanut irrottaa niitä lenksuja, vaikka minun mielestä oli jäätävän nolot laittaa lenksuja kiinni johonkin kuomien kannan alle.

Vierailija
53/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla ja ysärillä oli aika monella aikuisella talvihaalarit. Oikein värikkäät vielä!

Olin tuona aikakautena ala-asteella. Nyt tuntuu hullulta, mutta me oikeasti mentiin vielä kutosellakin toppahaalarit päällä kouluun!

Meillä tyttö oli viime vuonna vitosella toppahaalari päällä koulussa. Ei kuulemma pätkääkään haitannut, että oli about ainoa. Olisi hänellä muitakin talvivaatteita ollut, mutta ei halunnut käyttää niitä.

Tänä talvena haluaa haalarin taas. Vahva itsetunto tytöllä, vaikka Helsingissä asummekin. :)

Kaikilla teineillä on tänä syksynä myös toppaliivit päällä. Muutama vuosi takaperin niitä oli lähinnä koiranaisilla ja kalastajilla.

Vierailija
54/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin naisetkin oli normaalissa painossa(tunne-syömistä ja hormooneja ei oltu vielä keksitty) Mieti nyt ku 100kg mamma pistää haalarin..

Vttuako se sinulle kuuluu?

Ainakin näkyy ja ihan liikaa. Mees lenkille.

Haalari on just hyvä vaate lyllertävälle lenkkeilijälle talvella.

55/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppahaalarilla menin ratikalla Bulevardille viime talvena. Kehut tuli niin spårassa kuin odotushuoneessa. Kunnon pipokin oli. Et kyllä ihan tännekin kelpaa tulla haalareissa. Kesät talvet.

Vierailija
56/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on ainakin 5 vuotta kun puhuttiin, että talvihaalarit tulee aikuisilla muotiin. En nähnyt yhdessäkään kaupassa, vaikka etsin, enkä siis halunnut mitään erä- ja pilkkihaalaria vaan siistin kaupunkiinkin sopivan asun.

Baariin mennessäkin mikäs sen kätevämpää, kun voi pakkasillakin pukea päälle ultralyhyen minimekon ja narikassa vain kiskaista haalarin pois päältä.

57/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tuona aikakautena ala-asteella. Nyt tuntuu hullulta, mutta me oikeasti mentiin vielä kutosellakin toppahaalarit päällä kouluun!

Meillä tyttö oli viime vuonna vitosella toppahaalari päällä koulussa. Ei kuulemma pätkääkään haitannut, että oli about ainoa. Olisi hänellä muitakin talvivaatteita ollut, mutta ei halunnut käyttää niitä.

Tänä talvena haluaa haalarin taas. Vahva itsetunto tytöllä, vaikka Helsingissä asummekin. :)

Kaikilla teineillä on tänä syksynä myös toppaliivit päällä. Muutama vuosi takaperin niitä oli lähinnä koiranaisilla ja kalastajilla.

Ne on taas huippumuotia. Harmittaa kun olen nuoruuden liivit heittänyt pois.

Vierailija
58/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 164 koko mahtuu, niin tämä voisi olla kiva:

https://www.gneis.se/produkt/supershape_vinteroverall?attr1_id=242

Vierailija
59/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen espanjalaisella hoitotädillä oli tummansininen tikkitoppahaalari. Hyvänen aika kuinka upean näköinen hän oli siinä. 

Vierailija
60/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka 70-luvulla oli jollakin upea muodikas ja ohuehko punainen ulkohaalari. Oli joku aika kallis silloin ja tosi tyylikäs. Ei mikään paksu pötkö. En vain yhtään muista kenellä se oli, mutta haalari oli upea. Olin itse pieni lapsi, mutta jollakin nuorella naisella se oli.