Hulluilla päivillä myynnissä toppahaalari aikuiselle naiselle, käyttäisitkö vai tuntisitko olosi taaperoksi?
Tavallaan se voisi olla kätevä, mutta olisiko noloa ihan aikuisena laittaa toppahaalari päälle ihan kaupungille? Tuo on vieläpä joku trendi-kevyttoppahaalari, eli ei edes mikään kunnollinen lasketteluun, pilkkimiseen, tai muuhun ulkoiluun.
Kommentit (68)
Olisiko se kotipihassa ok, niillä joilla ok-talo. Se on varmaan lapsiasu.
Miksi menisin siinä kaupungille, olisi oikein sopiva lasten kanssa pihalla.
Ei mua oo enää vuosiin kiinnostanut mitä muut ajattelee. Käytän talvella haalaria, ihanan lämmin. Tosin liikun lähinnä omassa pihapiirissä.
Mä ostin muutama vuosi sitten toppahaalarin, on ihan paras 😊 tuo on tosi lämmin, tosi hyvä lasten kanssa ulkoillessa, pulkkamäessä, lasketellassa. Kehtaisin kyllä laittaa kaupungillekin, jos olisi vaikka joku ulkotapahtuma kylmällä. Mutta mä en välitä yhtään siitä pitäisikö joku sitä hölmön näköisenä vai ei. Mun mielestä näyttää ihan hyvältä, ja käytössä tosi hyvä
Olisi ihana koiran ulkoilutuksiin pakkasilla!
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä oikeasti miettinyt töihin haalaria ulkoiluihin. Olen vaan niin eri kokoa ylä- ja alakropasta.
T. Varhaiskasvattaja
Sama! Vitsi että olisi ihana, oon vaan niin turhamainen, etten halua mitään kauheaa pilkkihaalaria, ja omaan makuun sopivat taas maksavat vähän liian monta sataa euroa.
Mulla on pilkkihaalarit ja aikuisten Kuomat. Eikä hävetä yhtään.
Käytin jo 80-luvulla toppahaalaria, oli huippumuodikas. Enää en istaisi, koska on epäkäytännöllinen.
Haalari on kätevä kun talvella on lasten kanssa pihalla. Mukulat juoksee joten ne pysyy lämpimänä, itselle meinaa tulla vilu.
Onks tää nyt muotia vai? Meillä tyttö ei ole eskarin jälkeen käyttänyt haalareita, nyt on 10 v ja tuli juuri pari päivää sitten kyselemään, että voisiko saada talveksi toppahaalarit? Olin vähän , että mitä ihmettä nyt.
Voisin käyttää muuten mutten ehkä kaupungin keskustaan lähtisi. Mutta Prisma-reissulle kyllä!
Kasarilla ja ysärillä oli aika monella aikuisella talvihaalarit. Oikein värikkäät vielä!
Vierailija kirjoitti:
https://hullutpaivat.com/tuote/154167901
Linkki tuotteeseen.
Toi ei ole kyllä mitenkään kivan näköinen.
Joulukuusta maaliskuulle ulkoilen pilkkihaalarissa. Koiralenkit ja touhuilut pihassa hoituu mukavasti kun ei tartte palella.
Onhan täällä hopeakettukin mainostanut ihastuttavansa nuorekkaassa toppahaalarissa.
Vierailija kirjoitti:
Kasarilla ja ysärillä oli aika monella aikuisella talvihaalarit. Oikein värikkäät vielä!
Joo, muistan tämän. Ihan karseita olivat.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää nyt muotia vai? Meillä tyttö ei ole eskarin jälkeen käyttänyt haalareita, nyt on 10 v ja tuli juuri pari päivää sitten kyselemään, että voisiko saada talveksi toppahaalarit? Olin vähän , että mitä ihmettä nyt.
Olin ihan että WTF kun en osaa muodostaa lauseita.
Vierailija kirjoitti:
https://hullutpaivat.com/tuote/154167901
Linkki tuotteeseen.
Tuohan on hyvännäköinen!
Oon kyllä oikeasti miettinyt töihin haalaria ulkoiluihin. Olen vaan niin eri kokoa ylä- ja alakropasta.
T. Varhaiskasvattaja