Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hulluilla päivillä myynnissä toppahaalari aikuiselle naiselle, käyttäisitkö vai tuntisitko olosi taaperoksi?

Vierailija
26.09.2022 |

Tavallaan se voisi olla kätevä, mutta olisiko noloa ihan aikuisena laittaa toppahaalari päälle ihan kaupungille? Tuo on vieläpä joku trendi-kevyttoppahaalari, eli ei edes mikään kunnollinen lasketteluun, pilkkimiseen, tai muuhun ulkoiluun.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voisi olla ok, jos olisi ok.

Hullujen päivien haalari ei ole ok.

Vierailija
22/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://hullutpaivat.com/tuote/154167901

Linkki tuotteeseen.

Toi ei ole kyllä mitenkään kivan näköinen.

Toisaalta, mustan kanssa sopii monenlaiset asusteet ja kengät. Eniten mietityttää, onko se kuinka lämmin ja toisekseen, katsoin tuotteen kuvia muilta nettisivuilta ja nuo lahkeet on ihan älyttömän pitkät. Varmaan juuri siksi päätynyt aleen. Harva nainen on jotain 180cm pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla ja ysärillä oli aika monella aikuisella talvihaalarit. Oikein värikkäät vielä!

Silloin naisetkin oli normaalissa painossa(tunne-syömistä ja hormooneja ei oltu vielä keksitty) Mieti nyt ku 100kg mamma pistää haalarin..

Vierailija
24/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki tuotteeseen.

Toisaalta, mustan kanssa sopii monenlaiset asusteet ja kengät. Eniten mietityttää, onko se kuinka lämmin ja toisekseen, katsoin tuotteen kuvia muilta nettisivuilta ja nuo lahkeet on ihan älyttömän pitkät. Varmaan juuri siksi päätynyt aleen. Harva nainen on jotain 180cm pitkä.

Ei ole tietenkään yhtä lämmin kuin takki ja housut.

Vierailija
25/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla ja ysärillä oli aika monella aikuisella talvihaalarit. Oikein värikkäät vielä!

Olin tuona aikakautena ala-asteella. Nyt tuntuu hullulta, mutta me oikeasti mentiin vielä kutosellakin toppahaalarit päällä kouluun!

Vierailija
26/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ikää 50 v., täytyisi päähän kolahtaa kovaa, että alkaisi tuntea itsensä yhtäkkiä taaperoksi.

Vierailija
27/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin. Oon niin vilukissa. Pahoilla pakkasilla oon miettiny, et lähen pilkkihaalarilla töihin, mut sit taas lahkeet on niin pitkät, että vaatis kans kunnon pilkkikenkiä, ettei jää jalan alle. Ja niillä kengillä ei pysty ajaa ja haalari ei mahdu pukukaappiini. Ei mulla oo kun parin sadan metrin matka autolle töissä, mut siinä ehtii jäätymään, varsinki yövuoron jälkeen väsyneenä ja sit kaivat metrin lumet auton ympäriltä. Kiitti vinkistä. Saatan ostaa.

Vierailija
28/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, minä haluaisin sellaisen St. Moritz-tyylisen toppahaalarin ja pastellivärissä! En vaan viitsi edes etsiä, koska olen persjalkainen enkä omaa seurapiirirakkoa.

42-vuotiaana ei muiden mielipiteet kiinnosta, joten sen puolesta ei haalari hyllyyn jäisi.

Vierailija
29/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena ei paljoa noloudet haittaa kun ei moisia edes mieti. Ap ei taida olla aikuinen? 

Vierailija
30/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin naisetkin oli normaalissa painossa(tunne-syömistä ja hormooneja ei oltu vielä keksitty) Mieti nyt ku 100kg mamma pistää haalarin..

Kasarilla kaftaanit olivat suurta muotia, ne mahtuivat kaikille tankeillekin. Jane Fonda takoi miljoonia jumppavideoillaan, joita suomimammat ostivat vhs:nä.

Vierailija
31/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla sama haalari, mallilla päällä koko S ja mallin pituus 179cm ja lahkeet laskeutuu nilkkojen päälle asti.

https://www.zalando.fi/modstroem-krystal-padded-haalari-black-mo421t002…

Vierailija
32/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä oikeasti miettinyt töihin haalaria ulkoiluihin. Olen vaan niin eri kokoa ylä- ja alakropasta.

T. Varhaiskasvattaja

Kokemuksesta sanon. On kätevä päiväkodin työntekijällä. Minulla oli nuorena aikuisena (18-25v) toppahaalari. Käytin sitä mm. laskettelurinteessä, sekä töissä päiväkodissa.

Vierailija
33/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tuona aikakautena ala-asteella. Nyt tuntuu hullulta, mutta me oikeasti mentiin vielä kutosellakin toppahaalarit päällä kouluun!

Meillä tyttö oli viime vuonna vitosella toppahaalari päällä koulussa. Ei kuulemma pätkääkään haitannut, että oli about ainoa. Olisi hänellä muitakin talvivaatteita ollut, mutta ei halunnut käyttää niitä.

Tänä talvena haluaa haalarin taas. Vahva itsetunto tytöllä, vaikka Helsingissä asummekin. :)

Vierailija
34/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ö

Vierailija kirjoitti:

Linkki tuotteeseen.

Huppukin puuttuu. Mutta minulla on haalari, käytän täällä pimeässä koiran ulkoilutuksessa.

Vierailija
35/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki tuotteeseen.

Ei ole tietenkään yhtä lämmin kuin takki ja housut.

Haalarin kohdalla riippuu ihan siitä, mitä sinne alle pukee. Jos laittaa jonkun lämpökerraston, niin voi se ollakin lämmin riippuen siitä, miten hyvin pitää tuulta ja viimaa.

Vierailija
36/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari vois olla jees, mutta tuo mainostettu oli kyllä tylsä ja masentava. Odotin sellasta hienoa ja kirkkaissa väreissä. Kasarilla lasketeltiin tyylikkäinä neonhaalareissa. Sellanen ois hieno nykyäänkin.

Vierailija
37/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ala-asteellakin.

Vierailija
38/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tyttö oli viime vuonna vitosella toppahaalari päällä koulussa. Ei kuulemma pätkääkään haitannut, että oli about ainoa. Olisi hänellä muitakin talvivaatteita ollut, mutta ei halunnut käyttää niitä.

Tänä talvena haluaa haalarin taas. Vahva itsetunto tytöllä, vaikka Helsingissä asummekin. :)

Tollanen "muotihaalari" vai perusreimatec?

Vierailija
39/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylmänarka yläkoulun aineenopettaja, jonka pitää päivittäin seistä pihavahtina. Totta mooses pidän pilkkihaalaria, Kuomia ja kintaita pakkasilla, ja kun alkaa lämpö lähetä -15 astetta, päässä on karvalakki, oikein sievä ja naisellinen ja mikä tärkeintä, huippulämmin. Aivan yhdentekevää, mitä mieltä muut ovat habituksestani.

40/68 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on muotia ja ihana päällä.