Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaako teidänkin miehenne ravintolassa aina sen pirun pippuri-tai lehtipihvin?

Vierailija
26.09.2022 |

Kun oma tilaa aina just pihvin. Nautaa se olla pitää, possu ei käy. Ymmärrän, että vege on liikaa, mutta ettei edes vaihtelun halusta ota kalaa. Ihmettelee vaan, että eikö täältä saa pihviä. Hinnasta tässä ei ole kyse, käydään ulkona syömässä tosi harvoin. Mietin vaan, etteikö ikinä tule houkutus kokeilla jotain erilaista.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kokeilunhaluinen ja ottaa aina jotain erilaista. Minä otan kananrintaa vuohenjuustolla ja paholaisen kastikkeella ja haudutettuja kasviksia. Tai mitä tahansa, mikä on tätä lähinnä.

Vierailija
82/112 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ottaa makkara-perunat ja lihiksen munalla jauhelihapihvillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä (riippuen ravintolasta totta kai) itsekin hyvin usein sen pihviannoksen otan. Sen verran harvoin tulee käytyä tuollaisissa paikoissa, että haluan jonkin tuollaisen annoksen mitä kotonakaan ei oikein tule tehtyä. Kalaa en oikeastaan ikinä ota ravintolassa, ei jotenkin innosta siellä se. Sitä voin syödä sitten kotona.

Vierailija
84/112 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista että mies jättäisi tuollaisen emakon. 188

Vierailija
85/112 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta niin mä naisenakin tilaan. Tosin huonossa ravintolassa ei kannata pihviä tilata kun tulee huonosta laadusta vain paha mieli. Laadukkaassa pihvipaikassa taas pihvi on mureaa ja lisukkeet maukkaita. Nam, tuleekin vesikielelle.

Kuka kumma vielä kuvittelee, että nauta on miesten ruokaa?

Hyvä homma. Perinteisesti on ollut niin että mies ottaa sen rasvaisen ja suuren annoksen kun nainen närppii salaattia tai keittoa. Sellainen meininki ärsyttää minua. Että odotetaan naisen tilaavan tiettyjä ruokalajeja tai paheksutaan.

En koskaan vaivautuisi menemään ravintolaan tilaamaan keittoa tai salaattia. 

Vierailija
86/112 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaan että korkeakoulututkintoa heillä ei ole.

Mitä tekemistä korkeakoulututkinnolla on pihvin syömisen kanssa ? ?

Ja harva duunari haluaa maksaa 30-50€ annoksesta.

Vierailija
87/112 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Viimeksi mies tilasi ravintolassa mausteista kanaa ja riisiä, mutta ei asuta Suomessa.

Vierailija
88/112 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvassa ravintolassa saa oikeasti hyvää kalaa. Ja kana paistetaan valitettavan usein kuivaksi. Joten pippuripihvi on varma valinta.

Vierailija
89/112 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytte huonoissa ravintoloissa.

Vierailija
90/112 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan koska sitä ei edes ole listalla

Vierailija
91/112 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö. ?  En ole korkeakoulutettu, mutta syön ravintolassa pihvejä, hummeria jne.

Duunarikin voi olla hyvätuloinen, tai varakas. Eikä kaikki korkeakoulutetut ole  hyväpalkkaisia

Taidat itse olla korkeakoulutettu, jolla maailmankuva on vähän suppea

Vierailija
92/112 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeakoulutettu (DI; materiaalitekniikka, suuntautunut kestävän kehityksen parantamiseen) ja syön ravintolassa aina lihaa jos on mahdollista. Itse en osaa valmistaa kuin jauhelihaa ja sitä en syö kuin kerran kuukaudessa. Jos ulkona syön niin haluan todellakin sen ihanan mehevän pihvin, joka on mediumina minus ja syömiseen ei tarvitse edes veistä. Tämä voi olla punaviinikastikkeessa tai sellaisessa ihanan paksussa pippurikermakastikkeessa. Tämän lisäksi puoliraakoja vihanneksia oliiviöljyssä tai muussa öljyssä tai parhaimmassa tapauksessa lihasta jääneestä paistorasvassa paistetuissa. En tosin syö ulkopuolisen valmistamaa ruokaa kuin muutaman kerran vuodessa (maks. 4 kertaa), koska se on usein mielestäni täysin yliarvostettua. Suomessa käydessä en ikinä syö ulkona, koska en tykkää siitä miten siellä tehdään ruoka niin mauttomaksi tai sitten on muuten vain ällöttävää. Mieheni on samanlainen kuin minä. Usein siis valitsemme jonkin hyvän pihviravintolan kun menemme ulos.

En tosin ymmärrä, että mitä tekemistä korkeakoulutuksella ja lihan syömisellä on. Kai joku teistä voi avata tuota lausahdusta?

Vierailija
93/112 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme yleensä vain ns. etnisissä ravintoloissa, mistä ei mitään lehtipihvejä edes saa.

Vierailija
94/112 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö. ?  En ole korkeakoulutettu, mutta syön ravintolassa pihvejä, hummeria jne.

Duunarikin voi olla hyvätuloinen, tai varakas. Eikä kaikki korkeakoulutetut ole  hyväpalkkaisia

Taidat itse olla korkeakoulutettu, jolla maailmankuva on vähän suppea

Jag tänkte ge tummen upp tills jag läste den sista och helt onödiga kommentaren. Inte vill jag heller betala 30 - 50 € för en portion, men gör det ändå, för det är vad de kostar i Finland. Det är bara bra om folk är intresserade av kulinariska njutningar - oberoende var de arbetar.

Vierailija
95/112 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeakoulutettu (DI; materiaalitekniikka, suuntautunut kestävän kehityksen parantamiseen) ja syön ravintolassa aina lihaa jos on mahdollista. Itse en osaa valmistaa kuin jauhelihaa ja sitä en syö kuin kerran kuukaudessa. Jos ulkona syön niin haluan todellakin sen ihanan mehevän pihvin, joka on mediumina minus ja syömiseen ei tarvitse edes veistä. Tämä voi olla punaviinikastikkeessa tai sellaisessa ihanan paksussa pippurikermakastikkeessa. Tämän lisäksi puoliraakoja vihanneksia oliiviöljyssä tai muussa öljyssä tai parhaimmassa tapauksessa lihasta jääneestä paistorasvassa paistetuissa. En tosin syö ulkopuolisen valmistamaa ruokaa kuin muutaman kerran vuodessa (maks. 4 kertaa), koska se on usein mielestäni täysin yliarvostettua. Suomessa käydessä en ikinä syö ulkona, koska en tykkää siitä miten siellä tehdään ruoka niin mauttomaksi tai sitten on muuten vain ällöttävää. Mieheni on samanlainen kuin minä. Usein siis valitsemme jonkin hyvän pihviravintolan kun menemme ulos.

En tosin ymmärrä, että mitä tekemistä korkeakoulutuksella ja lihan syömisellä on. Kai joku teistä voi avata tuota lausahdusta?

Joo mutta DI, suhtaudun epäilevästi tällaisiin miehiin, aika pihalla ylipäätään kaikesta, ovat vähän juntteja usein...

Vierailija
96/112 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu, mitä minä tilaan?

Pidä vaan huoli omista tilauksistasi.

Vierailija
97/112 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tilaa, kun se on vegaani <3

Vierailija
98/112 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska hän ei ole juntti joka syö aina vaan samoja ruokia, vaan molemmat syömme tosi monipuolisesti ja tilaamme ravintolassa milloin mitäkin.

Vierailija
99/112 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tilaan ravintolassa tasan sitä, mitä haluan tilata. Vaimonikin saa tilata, mitä haluaa, eikä tulisi mieleenikään arvostella hänen valintaansa. Hänelle tulee kyllä aika usein annoskatous, kun vertaa omaa pihviäni surkean pieneen kala-annokseen.

En koskaan tilaa ravintolassa sellaista, mitä laitan usein kotona. Miksi tekisin niin? Kun menen ravintolaan, haluan syödä paremmin. Kuten moni on todennut, pippuripihvi on yleensä melko turvallinen valinta, koska se yleensä osataan valmistaa vähintäänkin kohtuullisesti. Ruokalistat ovat usein myös aika mielikuvituksettomia ja joka paikassa melko samanlaisia, joten hyviä vaihtoehtoja ei välttämättä ole.

Vierailija
100/112 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tilaa, koska ravintolasta ei yleensä saa niin hyvää pihviä kuin itse tekemällä. Mieheni tilaa lähes aina kalaruokaa, mikäli sellaista listalta vain löytyy. Kuhaa, Siikaa, Nieriää jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä