Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaako teidänkin miehenne ravintolassa aina sen pirun pippuri-tai lehtipihvin?

Vierailija
26.09.2022 |

Kun oma tilaa aina just pihvin. Nautaa se olla pitää, possu ei käy. Ymmärrän, että vege on liikaa, mutta ettei edes vaihtelun halusta ota kalaa. Ihmettelee vaan, että eikö täältä saa pihviä. Hinnasta tässä ei ole kyse, käydään ulkona syömässä tosi harvoin. Mietin vaan, etteikö ikinä tule houkutus kokeilla jotain erilaista.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käydään harvoin ulkona syömässä" tarkoittaa, ettei silloin tee mieli riskeerata, että saa jotain karmeaa rapaa kun tilaa jotain kivaa ja kokeellista. 

Siksi mies maksimoi onnistumisen ja rahanvastineen mahdollisuuden ottamalla tuttua turvallista ja suhteellisen yksinkertaista evästä (Ravintolalla pienemmät mahkut mokata).

Käykää useammin niin voisi alkaa vaihtelu kiinnostamaan, miksi haluaisi vaihtelua jos se ravintolassa käynti on jo vaihtelua.

Vierailija
102/112 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies tilaa ranskalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tilaa mitään pihvejä. Yleensä syö grillattua kanaa tai kalaa, joskus ottaa kasvisannoksen. Vanhan äijän pitää huolehtia kolesteroli- y.m. arvoistaan eikä siihen naudanliha sovi. Meillä ei olla vuosikausiin kotonakaan syöty punaista lihaa. 

Vierailija
104/112 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites seisova lounaspöytä,mitä sieltä tarttuu lautaselle. mitäs kotona hän syö. eikö ikinä kalaa, eikö sikaa ikinäjauhelihassa,joulukinkkuna,jne..

Vierailija
105/112 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kaikkien ruokailijoiden toiveseuralainen... kontrollifriikki. 

Vierailija
106/112 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässäkin taas hiertää? Miksi mies ei saa syödä sitä mitä haluaa? Aloittajan kannattaisi keskittyä omaan mielenmaiseman tutkiskeluun.

N53

Vierailija
107/112 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi noin kaivella sun perttä jos TOINEN tilaa ITSELLEEN pihvin?

No kun ap:n mielestä hyvä ihminen tilaa kalaa tai jotain muuta terveellistä. Minä itsekin tilaan aika usein pihvin ravintolassa, koska en osaa sitä itse tehdä kunnolla ja olen nainen.

Vierailija
108/112 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koska hän ei ole sikaa syövä suomijuntti

Naudanpihvi siasta leikattuna ei nuijittuna. Niinkö

ei ole härkää,moni ei hokaa sitä

Vierailija
109/112 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaan että korkeakoulututkintoa heillä ei ole.

mee tyhmä pois

Vierailija
110/112 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä, yhdessä 29 vuotta. 

Vierailija
111/112 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan yleensä ravintolassa sitä, mitä harvemmin kotona syön. Yksi lapsi kasvissyöjä, toinen ei syö punaista lihaa. Näin ollut jo useampi vuosi. Sattuneesta syystä, meillä ei sitten kotona kovin usein ole punaista lihaa. Joten ravintolassa olen viime vuodet aina tilannut pihviä, leikettä tai vaikka maksaa.

Vierailija
112/112 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippuripihvi ja lehtipihvi NAM. Mies voi syödä mitä haluaa, itselleni tilaan lehtipihvin, jos listalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi