Tilaako teidänkin miehenne ravintolassa aina sen pirun pippuri-tai lehtipihvin?
Kun oma tilaa aina just pihvin. Nautaa se olla pitää, possu ei käy. Ymmärrän, että vege on liikaa, mutta ettei edes vaihtelun halusta ota kalaa. Ihmettelee vaan, että eikö täältä saa pihviä. Hinnasta tässä ei ole kyse, käydään ulkona syömässä tosi harvoin. Mietin vaan, etteikö ikinä tule houkutus kokeilla jotain erilaista.
Kommentit (112)
Kunnon mies tilaa ranskalaisia.
Ei tilaa mitään pihvejä. Yleensä syö grillattua kanaa tai kalaa, joskus ottaa kasvisannoksen. Vanhan äijän pitää huolehtia kolesteroli- y.m. arvoistaan eikä siihen naudanliha sovi. Meillä ei olla vuosikausiin kotonakaan syöty punaista lihaa.
mites seisova lounaspöytä,mitä sieltä tarttuu lautaselle. mitäs kotona hän syö. eikö ikinä kalaa, eikö sikaa ikinäjauhelihassa,joulukinkkuna,jne..
Ap, kaikkien ruokailijoiden toiveseuralainen... kontrollifriikki.
Mikä tässäkin taas hiertää? Miksi mies ei saa syödä sitä mitä haluaa? Aloittajan kannattaisi keskittyä omaan mielenmaiseman tutkiskeluun.
N53
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi noin kaivella sun perttä jos TOINEN tilaa ITSELLEEN pihvin?
No kun ap:n mielestä hyvä ihminen tilaa kalaa tai jotain muuta terveellistä. Minä itsekin tilaan aika usein pihvin ravintolassa, koska en osaa sitä itse tehdä kunnolla ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koska hän ei ole sikaa syövä suomijuntti
Naudanpihvi siasta leikattuna ei nuijittuna. Niinkö
ei ole härkää,moni ei hokaa sitä
Vierailija kirjoitti:
Arvaan että korkeakoulututkintoa heillä ei ole.
mee tyhmä pois
Minä tilaan yleensä ravintolassa sitä, mitä harvemmin kotona syön. Yksi lapsi kasvissyöjä, toinen ei syö punaista lihaa. Näin ollut jo useampi vuosi. Sattuneesta syystä, meillä ei sitten kotona kovin usein ole punaista lihaa. Joten ravintolassa olen viime vuodet aina tilannut pihviä, leikettä tai vaikka maksaa.
Pippuripihvi ja lehtipihvi NAM. Mies voi syödä mitä haluaa, itselleni tilaan lehtipihvin, jos listalla.
"Käydään harvoin ulkona syömässä" tarkoittaa, ettei silloin tee mieli riskeerata, että saa jotain karmeaa rapaa kun tilaa jotain kivaa ja kokeellista.
Siksi mies maksimoi onnistumisen ja rahanvastineen mahdollisuuden ottamalla tuttua turvallista ja suhteellisen yksinkertaista evästä (Ravintolalla pienemmät mahkut mokata).
Käykää useammin niin voisi alkaa vaihtelu kiinnostamaan, miksi haluaisi vaihtelua jos se ravintolassa käynti on jo vaihtelua.