Tilaako teidänkin miehenne ravintolassa aina sen pirun pippuri-tai lehtipihvin?
Kun oma tilaa aina just pihvin. Nautaa se olla pitää, possu ei käy. Ymmärrän, että vege on liikaa, mutta ettei edes vaihtelun halusta ota kalaa. Ihmettelee vaan, että eikö täältä saa pihviä. Hinnasta tässä ei ole kyse, käydään ulkona syömässä tosi harvoin. Mietin vaan, etteikö ikinä tule houkutus kokeilla jotain erilaista.
Kommentit (112)
Mun mies taas ei halua pippuripihviä. Hän syö mieluiten kala-annoksia tai kokeilee jotakin todella uutta
Jos se ihan tosiaan tykkää siitä pippuripihvistä ja kerta harvoin käytte, niin toki hän haluaa sen pippuripihvin. Ei siinä mitään ihmeellistä ole muuta, kuin sinun ihmettelysi toisen syömisistä. Hyvä pippuripihvi on kyllä maukas, kelpuuttaisin nyt itsekin sellaisen. Eikä siinä leikkeessäkään mitään vikaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei koska hän ei ole sikaa syövä suomijuntti
Nuo kyseiset pihvit tehdään kylläkin naudanlihasta. Ettäs tiedät juntti.
Ex-vaimo teki uudesta miehestään vegaanin. Tykkäsin jopa hänestä, mutta nyt kun näin hänet tyttären häissä niin entinen hän on. Kuolee kohta.
Yleensä tilaa pippuripihvin.ä Itse tilaan aina kalaa jossain muodossa.
Kannattaisiko kokeilla jotain uutta? Uutta ravintolaa, uutta kaupunkia, uutta miestä? ;)
No jos sellainen on listalla, niin yleensä tilaan, koska se nyt vain on pirun hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ravintolaan on mentävä niin kai sitten pitää ottaa hyvää ruokaa eikä jotain tusinapossua?
Niin että se naudanpihvi on listalla se ainoa hyvä ruoka?
Kyllä se yleensä on se paras.
Vierailija kirjoitti:
Arvaan että korkeakoulututkintoa heillä ei ole.
Tämä
Annatko sinä miehesi tilata vapaasti listalta? Ei tule meillä kuuloonkaan.
Edesmennyt isäni sanoi että hän tilaa tuntemattomassa ravintolassa aina pippuripihvin koska sitä huonokaan kokki ei voi pilata. Itse tilaan epävarmoissa paikoissa etanapannun jos sellainen on listalla koska se maistuu täsmälleen siltä mitä siinä on päällä, joko sinihomejuustolta tai valkosipulivoilta ja sehän on ihan hyvää tuoreen leivän kanssa.
Niin mekin ja paikka on Itä-Keskus ravintola maailma.