Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei harrasta liikuntaa? Paras keino pitää pää kasassa ja

Vierailija
26.09.2022 |

voida hyvin! Ah sitä fiilistä kun tekee reippaan hikilenkin ja käy treenaamassa.

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ovat saamattomia ja itsekurittomia vätyksiä , itkevät ylipainoaan kyllä 

Sisareni on huomattavasti hoikempi kuin minä. Silti minulla on paljon parempi kestävyyskunto. Hän esim. tuli luokseni vierailulle ja lähdin hänen kanssaan sellaiselle itselleni sopivan tuntuiselle lenkille. Hän siinä puolimatkassa jo rupesi puhisemaan, että kuinka pitkä matka vielä. Itse olin ihan äimänkäkenä.

Niin, että äläpäs siinä oleta, että kaikki liikuntavastaiset/huonokuntoiset ovat ylipainoisia. Tuo normaalipainoinen siskoni on huomattavasti huonommassa kunnossa kuin minä, joka näytän häneen verrattuna läskiltä. 

62/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat vaivat ei virtahevoilla olisi olemassa, mikäli harrastaisivat liikuntaa.

Mitkä vaivat?

Diabetes, masennus, nivelvaivat, väsymys, hengästyminen portaissa, verenpaine ja kymmenen muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan todella arka aihe monelle. Harmi.. Kyllä se fakta on, että liikkuminen täytyy opetella kuten mikä tahansa asia elämässä. Jos on ikänsä ollut sohvaperuna niin varmasti on vaikeaa ja epämiellyttävää.

Mutta valintojen maailma. Luulen, että suurinosa näistä liikunnan vihaajista ei edes tiedä miltä tuntuu kun kroppa toimii oikein . Ja miltä tuntuu voida hyvin.

Vierailija
64/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat vaivat ei virtahevoilla olisi olemassa, mikäli harrastaisivat liikuntaa.

Mitkä vaivat?

Diabetes, masennus, nivelvaivat, väsymys, hengästyminen portaissa, verenpaine ja kymmenen muuta.

No hehheh. Keksi parempi provo :D

65/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Lenkki metsän siimeksessä pitää masennuksen loitolla.

Hullut ne jossain metsissä juoksee.

Terveet pysyy sisällä ja tekee jotain mielenkiintoista.

66/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jokin asia sopii sinulle, se ei tarkoita, että se sopisi kaikille muille.

Tässä sulle päivän opetus, kun et sitä ilmeiseti itse tiedä.

Idarit alapeukuttaa faktaa.

Kukakohan se idari on🤣😂🤣😂

No ainakin noi sun emojit tekee susta idiootin.

Vierailija
67/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni suurin syy on siinä, ettei ole aikaa. Pienet lapset, kokopäivätyö ja muut vastuut. Haluaisin liikkua ehdottomasti enemmän. 

Vierailija
68/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jokin asia sopii sinulle, se ei tarkoita, että se sopisi kaikille muille.

Tässä sulle päivän opetus, kun et sitä ilmeiseti itse tiedä.

Idarit alapeukuttaa faktaa.

Kukakohan se idari on🤣😂🤣😂

Väität siis, että kaikki mikä sopii mulle sopii myös sulle?

Eli voin vaikka vetää sua nekkuun ja se sopii sulle?

Vierailija
69/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan todella arka aihe monelle. Harmi.. Kyllä se fakta on, että liikkuminen täytyy opetella kuten mikä tahansa asia elämässä. Jos on ikänsä ollut sohvaperuna niin varmasti on vaikeaa ja epämiellyttävää.

Mutta valintojen maailma. Luulen, että suurinosa näistä liikunnan vihaajista ei edes tiedä miltä tuntuu kun kroppa toimii oikein . Ja miltä tuntuu voida hyvin.

Minua tämä avaus ja muut 'miksi ihmiset eivät sitä ja tätä' -viestit ärsyttävät, vaikka itse olen niitä ihmisiä, jotka tarvitsevat päivittäisen liikuntansa saman tapaan kuin päivittäisen kahvin. Ei tarvitse olla arka asia eikä edes eri mieltä ollakseen tykkäämättä viestistä.

Vierailija
70/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kremppoja, niin ei siinä enää niin vaan liikuta vaikka haluja olisi.

Ne krempat lähtee sillä liikunnalla + painonpudotus tarvittaessa. Löytää vaan sopivan lajin . Kuntosalilla löytyy laitteita myös liikuntarajoitteisille

Miksi aina kuvitellaan että liikkumattomat on läskejä? Olen normaalipainoinen ihan ilman liikuntaakin, eikä ole mitään vaivoja. Liikuntaa harrastavalla ukolla sen sijaan on leikattu molemmat polvet ja olkapäät. Kumpi meistä tulee halvemmaksi yhteiskunnalle?

Miehesi, koska pysyy työ- ja liikkumiskykyisenä pidempään. Silloin kun sinä jo tarvitset rollattoria niin miehesi juoksee kilometrien lenkkejä.

Vierailija
71/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska osalla sairaudet estävät sen, paitsi jotkut voivat kävellä ja pieni jumppa. Joillakin ei varaa salille tai kuntoiluvaatteisiin, terveellisiin energisoiviin ruokiin. Realismi.

Vierailija
72/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne krempat lähtee sillä liikunnalla + painonpudotus tarvittaessa. Löytää vaan sopivan lajin . Kuntosalilla löytyy laitteita myös liikuntarajoitteisille

Kaikki ei tykkää kuntosalista vaan haluaisivat harrastaa jotain vauhdikkaampaa.

Vierailija
73/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan huomannut että kävelylenkin jälkeen olis hyvä olo. Vihaan hikoilua ja hikoilen todella helposti, tunnin lenkin jälkeen olen ihan poikki. Käyn lenkillä pari kertaa viikossa jos jaksan.

Kävelylenkin jälkeen yleensä alkaa nukuttaa minuakin. Joskus kävin tanssitunneilla. Ne piristivät.

Vierailija
74/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti liikunta aiheuttaa etovan olon kun hypätään sohvaperunsata suoraan himosuorituksiin. Se pitää aloittaa nollasta ja pikku hiljaa nostaa tasoa, jolloin kroppakin ehtii mukaan. Silloin harvemmin tulee kolotuksia yms.

Vierailija
75/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää hikitreeni. Tulee hiki ja huono olo. Ei todellakaan paranna fiilistä. Ehkä ap:lla ja kannattajillaan on se pseudo-opiaattigeeni (tai mikä lieneekään), joka tekee höpöfiiliksen kun kroppa on tuskissaan. Eli käytännössä narkki, mutta ilman suurempia ongelmia, koska generoi huumausaineen itse päänsä sisällä.

Vierailija
76/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin harrastaa tanssia muttei enää sellaista kroppa kestä kuin teini-ikäisenä.

Vierailija
77/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Just eilen ajattelin että ihana ilma ja lähdin lenkille. Yhtäkkiä kesken juoksun polveen alkoi pistämään enkä pystynyt enää yhtään juoksuaskelta ottamaan. Alkoi v*tuttaa kuin pientä oravaa. Se siitä liikunnan ilosta sitten..

Vierailija
78/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan huomannut että kävelylenkin jälkeen olis hyvä olo. Vihaan hikoilua ja hikoilen todella helposti, tunnin lenkin jälkeen olen ihan poikki. Käyn lenkillä pari kertaa viikossa jos jaksan.

Uinti on mahtava vaihtoehto hikoilulle! Inhoan itsekin hikoilua yli kaiken.

Vierailija
79/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan useita kertoja viikossa liikuntaa koska niin kuuluu tehdä. Ja niin olen tehnyt jo vuosia ja vuosia. Vihaan sitä. Nivelkipuni ja uupumukseni pahenevat viikko viikolta ja alan olla vaikeasti masentunut. Lajeina kuntosali, vesijuoksu, pilates ja jooga.

Vierailija
80/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ennen tiennyt, että virtahevot vinkuu enemmän kuin koiranpennut yksin kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä