Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei harrasta liikuntaa? Paras keino pitää pää kasassa ja

Vierailija
26.09.2022 |

voida hyvin! Ah sitä fiilistä kun tekee reippaan hikilenkin ja käy treenaamassa.

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska nähdä miten ARKA aihe LIIKUNTA on monelle :DDDDDDD

nyt ne berseet ylös sieltä penkeiltä ja loppu mutinat ja tekosyyt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
82/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on genettisiä eroja ja sen takia joidenkin elimistö/aivot ei nauti liikunnasta. Itse lähinnä masennun ajatuksesta että pitäisi säännöllisesti jotain liikuntaa harrastaa, niin epämiellyttäväksi se saa olon. Eikä tämä ole kiinni kunnosta tai painosta, ei vaan tule mitään fiilistä.

mitä helv ??? :D ulos siitä ! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ei vapauta kaikilla endordiineja, eli hyvänolontunne ei ole mitenkään itsestäänselvyys sitä kautta (esim. runner's high'ta eivät kaikki juoksijatkaan saavuta koskaan, minulle taas tulee).

Lisäksi erilaiset vaivat voivat tehdä liikkumisesta epämiellyttävää, toki jos vähän kokeilee ja etsiskelee, niin yleensä joku laji löytyy, mikä tuntuu ok:lta. Mutta ei ole ihan niin mustavalkoista.

Olen ennen ollut huippukuntoinen, ja tiedän miltä tuntuu tuo runners high. En kyllä ymmärrä aloittajan kysymystä, kenelle se on tarkoitettu? Kyllä ihmisillä yleensä on jokin syy, jos liikuntaa ei harrasta. Itse monen tuskallisen sairastamis vuoden jälkeen, olen ihan tyytyväinen, jos jaksan mennä edes ulos.

Vierailija
84/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ei harrasta viinanjuontia? Paras keino pitää pää kasassa ja voida hyvin! Ah sitä fiilistä kun ottaa reippaan kännin ja istuu sisällä.

Vierailija
85/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi olla kuten sinä?

Vierailija
86/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin alle 20-vuotiaana säännöllisesti liikuntaa enkä ikinä nauttinut siitä. Tylsää, eikä tullut hyvä olo. Nykyään, 26-vuotiaana, käyn pelkästään kävelyllä, sen kummempi urheileminen ei kiinnosta. Itseäni auttaa esim. stressinhallinnassa paljon paremmin vaikkapa lukeminen kuin ulkoilu tai liikunta.

Vierailija
87/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi makailla pallolaajennuksissa ja kiljua populismia.

Vierailija
88/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt ne berseet ylös sieltä penkeiltä ja loppu mutinat ja tekosyyt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jos ei liikunta kiinnosta niin ei kiinnosta. Ei kuulu sinulle.

Vierailija
89/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei liikunta kiinnosta niin ei kiinnosta. Ei kuulu sinulle.

loppu mutinat ja berse ylös !!!!!!!

Vierailija
90/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan huomannut että kävelylenkin jälkeen olis hyvä olo. Vihaan hikoilua ja hikoilen todella helposti, tunnin lenkin jälkeen olen ihan poikki. Käyn lenkillä pari kertaa viikossa jos jaksan.

Uinti on mahtava vaihtoehto hikoilulle! Inhoan itsekin hikoilua yli kaiken.

Uinti on kivaa, mutta ai että vihaan uimahalleja. Uimarannalle meno puolestaan yksinasuvana hankalaa, kun mihin jättäisin autonavaimen, ajokortin ja kämpän avaimet turvaan. Onkohan myynnissä jotain sellaista uintiin tarkoitettua vedenkestävää pussukkaa.

Saisipa ostettua asunnon vaikka järven tai suuren joen ääreltä. Olen vähän kade kaverille, joka onnistui tällaisen talon saamaan ja on oma laituri mistä hypätä jokeen uimaan kun huvittaa. 

Vierailija
91/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei harrasta. Minä menen aamulla 8:ksi töihin. Nousen klo 5.30, 6.05 olen lenkillä, noin 45 minuuttia-tunnin. Tulen himaan, käyn suihkussa. Syön aamupalan ja juon kahvit. Lähden töihin. Tulen töistä klo 17. Syön. Lähden lenkille 18.30. Tunti lenkkeilyä. Kotiin, suihkuun. Iltapala ja punkkaan. Tämä toistuu 5 päivänä viikossa, lauantai-sunnuntai on eri aikataulutus, mutta lenkkiä silloin enempi, muttei HK:n sinistä lenkkiä, nääs!

Vierailija
92/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään jumpata kotona, mutta en ulkoilla. En saa mitään irti ulkona kävelystä tai juoksemisesta, olipa sää miten hyvä tahansa. Vietän paljon mieluummin aikani sisällä ja onneksi kotonakin voi kuntoilla, myös kuntopyörä minulta löytyy jota poljen silloin tällöin. Kuntosalia olen kokeillut, mutta ei ollut oma juttuni. 

Vierailija
93/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu mutinat ja berseet ylös ! raitis ilma tekee hyvvöö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
94/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei Mammoilla itsekuri riitä säännölliseen liikkumiseen, soffalla löhötään, lihotaan

ja lisäksi siks ei voi ku on ne HORMOONIT!

Vierailija
95/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki muutkin eivät käytä neonkeltaista karvatakkia?!! Kun minä niin rakastan niitä!!!!!!

96/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tekosyitä. Tänäänkin kiipeän kukkulan päälle joogaamaan

Hyvää tietoutta hajuvesistä: https://tuoksut.com

Vierailija
97/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en juuri liikkunut. Olin aina hoikka, mieliala hyvä ja liikunta tuntui pakkopullalta. Parikymppisenä hoksasin liikunnan idean ja lihaskunto ja kestävyys parani, sain siitä myös hyvää oloa. Raskausaikoina on ollut lähes mahdotonta liikkua, koska raskaus on aina minulle semmoinen monen kuukauden vatsatauti, lisäksi muut kivut ja vaivat. Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen meni noin puolitoista vuotta, ettei pystyin taas juoksemaan kunnolla. Ilmeisesti imetys pitää niveleni löysällä ja se aiheuttaa kipuja. Silloin kuitenkin pyöräilyn ja uin säännöllisesti. Nyt toisen lapsen jälkeen ensimmäistä kertaa elämässäni on oikeasti sellainen tilanne, että on vaikea löytää aikaa, jolloin pääsisin yksin lenkille. Vaunulenkit kyllä onnistuvat, mutta imetään yhä ja taas on ilmeisesti nivelet löysällä ja usein kävellessä sattuu niin, että nilkutan. Lääkärin mielestä täysin normaalia. Liikun taas enemmän, kun pystyn.

Vierailija
98/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutinat ja tekosyyt poies ja nauttimaan ulos laiskamadot !!!!!!!!!!!!

Vierailija
99/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä herään 04.30 ja meen lenkille puolesitoista tunniksi, ja iltapäivällä sama uusiksi.

t.akateeminen,vaativalla alalla asiantuntijana

Vierailija
100/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien pitäisi olla kuten sinä?

koska jokaisen järkevän ihmisen kuuluisi pitää omasta terveydestään huolta, me puhutaan kumminkin asiasta mitä ihmiset ovat tehneet ihan alkuajoilta lähtien , vähän eri asia kuin että sinulla pitäisi olla samanlainen auto esim kuin minulla , jokainen järkevä ihminen pitää omasta terveydestään huolta !

eikö tän pitäisi olla itsestään selvyys ? ei kai se ole sitte kun kattoo kommentteja :D 

outoa miten ihmiset on ihan erkaantunut liikkumisesta ja katsoo kotona istumisen ja pullan syömisen jotenkin parempana touhuna , noh kukin tyylillään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi