Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei harrasta liikuntaa? Paras keino pitää pää kasassa ja

Vierailija
26.09.2022 |

voida hyvin! Ah sitä fiilistä kun tekee reippaan hikilenkin ja käy treenaamassa.

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan korostamisella tehdään pesäeroa niihin joiden työnteko on sitten fyysistä ja vapaa-ajalla sitten todellakaan nappaa lähteä rehkimään.

Vierailija
102/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo varaa suihkutella, saunotella ja pestä koko ajan pyykkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään istua kakalla

Vierailija
104/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta vähentyny ja selitykset pulleroilla lisääntyneet.

Vierailija
105/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta liikuntaa missään muodossa. Minun pää pysyy kasassa aivan muilla keinoilla.

Vierailija
106/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunnan korostamisella tehdään pesäeroa niihin joiden työnteko on sitten fyysistä ja vapaa-ajalla sitten todellakaan nappaa lähteä rehkimään.

Melkein kaikki fyysinen työ on yksipuolista. Vastapainoksi kotona voi vaikka joogata ja harjoittaa niitä lihaksia, jotka jäävät töissä vähemmälle käytölle.

Vierailija
107/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ovat saamattomia ja itsekurittomia vätyksiä , itkevät ylipainoaan kyllä 

Sisareni on huomattavasti hoikempi kuin minä. Silti minulla on paljon parempi kestävyyskunto. Hän esim. tuli luokseni vierailulle ja lähdin hänen kanssaan sellaiselle itselleni sopivan tuntuiselle lenkille. Hän siinä puolimatkassa jo rupesi puhisemaan, että kuinka pitkä matka vielä. Itse olin ihan äimänkäkenä.

Niin, että äläpäs siinä oleta, että kaikki liikuntavastaiset/huonokuntoiset ovat ylipainoisia. Tuo normaalipainoinen siskoni on huomattavasti huonommassa kunnossa kuin minä, joka näytän häneen verrattuna läskiltä. 

Hauskoja noi alapeukutukset. Kannattaa välillä tsekata faktoja eikä takertua vain ulkonäköön. Suosittelen googlettamaan "laihat lihavat". Sieltä kyllä tulee monen monta artikkelia, jotka tämän alleviivaavat. 

Muun muassa tämä: https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/09/15/mista-tunnistaa-laihan-lihavan

Vierailija
108/124 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outo kysymys . Ymmärrät varmaan jo sen verran elämästä ettei kaikki pysty liikkumaan ihmisten takia. Jos menee ulos lenkille niin siellä on ihmisiä. Jos menee salille niin sielläkin on ihmisiä . Kaikkien elimistö ei vaan kestä sellaista järjetöntä painetta . Kuukausien toipuminen edessä jos menisi ihmisten ilmoille liikkumaan . En pysty ymmärtämään miten joku voi olla niin täydellinen että pystyy menemään vaikka ulos kävelemään . Ihmiset on näköjään hyvin erilaisia.

Vierailija
109/124 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt aikoinaan koulussa tajuamaan sitä, kuinka kaverit jaksoivat mennä vielä pitkän päivän päälle liikuntaharrastuksiin. Hyvä jos itse sain illalla läksyt tehdyksi, etten nukahtanut, vaikka takana pitkät yöunet. Joillakin tuota energiaa on synnyinlahjana enemmän kuin muilla. Armeijassakin olin aivan koomassa kasarmiherätyksissä, vaikka syvää unta oli aina takana 8 tuntia. En ole tällä hetkellä työelämässä, mutta liikuntaa harrastan päivittäin ja olen ikäisekseni huippukunnossa. Työpäivien päälle ei jaksanut liikkua.

-triathlonisti

Vierailija
110/124 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset itse laske matematiikkaa, opettele koodaamaan tai vaikka sijoittamaan? Entäs käsityöt? Sua ei vaan kiinnosta.

Itse saan enemmän iloa kotitöistä verrattuna mihinkään liikuntaan. Ja on kokeiltu kaikki. Mun keho ei saa mitään nautintoa liikunnasta. Tai no ehkä vähän siitä kun pääsee pois. Mutta kai se pitää se salijäsenyys ottaa ja pakottaa itsensä pari kertaa viikossa lihaskuntoa tekemään. Kotijumppa on vielä enemmän hyi eikä ole tilaakaan.

Vierailija
111/124 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset itse laske matematiikkaa, opettele koodaamaan tai vaikka sijoittamaan? Entäs käsityöt? Sua ei vaan kiinnosta.

Itse saan enemmän iloa kotitöistä verrattuna mihinkään liikuntaan. Ja on kokeiltu kaikki. Mun keho ei saa mitään nautintoa liikunnasta. Tai no ehkä vähän siitä kun pääsee pois. Mutta kai se pitää se salijäsenyys ottaa ja pakottaa itsensä pari kertaa viikossa lihaskuntoa tekemään. Kotijumppa on vielä enemmän hyi eikä ole tilaakaan.

jokaisen ihmisen keho NAUTTIIIIIIIII liikunnasta , ja toisekseen , sä et tarvitse salikorttia että voit pitää itsestäsi huolta. poist mutinat ja kapekatseisuus.

Vierailija
112/124 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin: Mens sana in corpore sano, sanoivat jo muinaiset roomalaiset. Tänään kauppareisulla pyöräillessäni (olen yli 60-vuotias) näin naisten maastopyörällä ajavan naisen joka oli varmasti lähempänä 80 kuin 70 vuotta. Hyvin näytti mummolla kaikki aistit toimivan, kun samoissa liikennevaloissa risteyksessä odotettiin valojen vaihtumista samaan aikaan.

Vierailija
113/124 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas laiskoja paljon liikenteessä. älkää sitten itkekö vaivojanne ja ylipainoanne !

Vierailija
114/124 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oisi ikinä uskonut että suomalainen kansa on näin laiskamatoja, no toivotaan että se on vaan nämä luuserit tällä palstalla.

Vierailija
115/124 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kremppoja, niin ei siinä enää niin vaan liikuta vaikka haluja olisi.

Kun mulla todettiin alkava nivelrikko polvissa, lisäsin liikuntaa (lenkkeily, lihaskunto, kehonhuolto), aluksi polvituen kanssa. Oireet vähentyneet lähes olemattomiin. Kipulääkettä ja polvitukea en enää tarvi. Nivelrikko varmaan etenee vähitellen, mutta liikun niin kauan kuin pystyn.

Vierailija
116/124 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilu on paras harrastus ja ei maksa mittään. Ulkoillaan. Aivotkin tuulettuvat samalla.

Parhaat ideat syntyy ulkona luonnossa kävelemällä tahi muuten liikkumalla.

Tulee onnellinen olo kun kaunilla ilmalla näkee ihmisiä varsinkin juuri ulkona kävelemäs.

Vierailija
117/124 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilu on paras harrastus ja ei maksa mittään. Ulkoillaan. Aivotkin tuulettuvat samalla.

Parhaat ideat syntyy ulkona luonnossa kävelemällä tahi muuten liikkumalla.

Tulee onnellinen olo kun kaunilla ilmalla näkee ihmisiä varsinkin juuri ulkona kävelemäs.

juuri näin ! :)

Vierailija
118/124 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nivelrikon takia liikun kohtuullisen paljon. Liike tuo, loppujenlopuksi, helpotusta.

Vierailija
119/124 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan liikuntaa, mutta en saa hyvää oloa liikkumisesta, vaan siitä tekemisestä, mitä teenkin. Se liike ja hikoilu, eivät saa minua iloiseksi. Käyn kävelyillä, koska on kiva olla raikkaassa ilmassa ulkona ja katsella maisemia ja jutella samalla vaikkapa puolisoni kanssa. Käyn uimahallissa, koska on kiva lilluskella vedessä ja olla saunassa. Lisäksi pyöräilen eri paikkoihin, koska se on ilmaista ja ekologista. Käyn balettotunneilla, koska pidän tanssimisesta. Samaan aikaan voisin olla tekemättä näitä asioita ja voisin aivan hyvin.

Vierailija
120/124 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kuluu energiaa ja pitää syödä enemmän ja se maksaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi