Kivasti on taas vapaapäivä mennyt miehen kalsareita ja sukkia pyykätessä
Imuroidessa, tiskatessa, puhtaita pyykkejä (enimmäkseen miehen) lajitellessa, vuodevaatteiden vaihdossa ja muissa rästitöissä. Kyllä parisuhteessa vaan on mukavaa!
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI te naiset suostutte tällaiseen? Ja sitten valitatte, kun täytyy pestä.. EI TÄYDY. Ette ole miestenne äitejä. Aikuisen ihmisen täytyy sen verran kantaa vastuuta itsestään, että kykenee perushommat tekemään. Opetatte itse miehistänne tällaisia pullamössöjä, kun alatte palvelijoiksi.
Ei vaan pysty katselemaan sitä miehen avutonta tuherrusta enkä jaksa alkaa opettamaan, kun ei mikään mene perille. Kalsaritkin pyöräytettäisiin pikaisesti 30 asteen pikapesussa, heiteltäisiin rutussa narulle, sieltä puolimärkinä kaappiin ja anaalibakteerit jatkaisivat iloista eloaan.
Jos asuttais eri kämpissä niin en välittäisi. Siinä teinkin aikoinaan virheen, kun muutin yhteen miehen kanssa.
Ite pesen kaiken aina samalla 60 asteen ohjelmalla ja siitä sitten näppärästi heitän kuivuriin, jos tekstiili ei kestä pesua, se menkööt roskiin tai pienempien käyttöön.
Vaikuttaa, että ootte vaan ihan itse typerillä toimintatavoillanne tehnyt tuostakin kodin pienestä askareesta vaikeeta.
m36
Eskolle ja Sirpalle oma kori. Hifistelijä voi pistää erillisen 60-90 *c korin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet piikana? Oma valinta, minä en miehiä passaa.
Ei taida sulla miestä ikinä olla ollutkaan, kun noin täpäkästi siellä huutelet. No kyllä elämä vielä opettaa, jos niin pitkälle pääset, että parisuhteeseen ajaudut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla paljon kalsareita, kun kokompäivä kulunut mulla menee pyykeissä se vartti Kone hoitaa muut pesemisen
Johan sä olet tehokas. Mulla menee kyllä enemmän aikaa ensin latoa kalsarit nurin päin koneeseen miehen sukkien kanssa (en ilkeä muita pyykkejä pestä näiden kanssa joten pesen aina erillisen koneellisen näitä) ja sitten jälkikäteen vielä suoristella kaikki pyykkitelineille. Lattialta pitää toki myös pyyhkäistä pyykkikoneen edestä "latausvaiheessa" siihen rapisseet karvat ja muut paskanpalat.
No hyi hitto! Mistä olet noin pas*kaisen miehen löytynytkin?
Jos ei ole jo käynyt selväksi, niin olen melkoisen tarkka. Kannattaa käydä optikolla, niin saattaa sinunkin mielipiteesi muuttua oma ukkokullan pyykkejä vilkaistessa.
Meidän ukko osaa viikata, laittaa astiat koneeseen ja tosiaan pistää biohazard pyykin ämpäriin. Miesvauvan hoito ON valinta.
Mä en tajua tätä ämpärijuttua? Kuka sen ämpärissä lilluvan paskapyykin sitten hoitaa? Se vasta mahtaakin olla mehukasta. Hyi helvetti.
Mies. En asu omaishoitoa vaativan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida sulla miestä ikinä olla ollutkaan, kun noin täpäkästi siellä huutelet. No kyllä elämä vielä opettaa, jos niin pitkälle pääset, että parisuhteeseen ajaudut.
Melko harva ottaa exän rinnalle toista. Kerta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI te naiset suostutte tällaiseen? Ja sitten valitatte, kun täytyy pestä.. EI TÄYDY. Ette ole miestenne äitejä. Aikuisen ihmisen täytyy sen verran kantaa vastuuta itsestään, että kykenee perushommat tekemään. Opetatte itse miehistänne tällaisia pullamössöjä, kun alatte palvelijoiksi.
Ei vaan pysty katselemaan sitä miehen avutonta tuherrusta enkä jaksa alkaa opettamaan, kun ei mikään mene perille. Kalsaritkin pyöräytettäisiin pikaisesti 30 asteen pikapesussa, heiteltäisiin rutussa narulle, sieltä puolimärkinä kaappiin ja anaalibakteerit jatkaisivat iloista eloaan.
Jos asuttais eri kämpissä niin en välittäisi. Siinä teinkin aikoinaan virheen, kun muutin yhteen miehen kanssa.
Ite pesen kaiken aina samalla 60 asteen ohjelmalla ja siitä sitten näppärästi heitän kuivuriin, jos tekstiili ei kestä pesua, se menkööt roskiin tai pienempien käyttöön.
Vaikuttaa, että ootte vaan ihan itse typerillä toimintatavoillanne tehnyt tuostakin kodin pienestä askareesta vaikeeta.
m36
...toteaa ikisinkku, joja pukeutuu ilmaisiin firman mainosrytkyihin. Onkohan sulla yhtään vaatetta, jossa ei olisi työnantajan, rautakaupan tai Kotipitsan logoa.
Jos koet että sinun on aivan pakko pukeutua sataan eri tekstiiliin joka päivä ja sen takia myös kikkailla ohjelman kanssa, niin siitä vaan, mutta älä valita siitä vaivan lisääntymisestä myöskään sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se virhe on helppo korjata. Hanki oma asunto tai häädä mies, jos nykyinen asunto on sun nimissä.
Tekisitkö itse noin? Ei taida olla ihan niin mustavalkoista tosipaikan tullen kuitenkaan. Tai sitten sulla ei ole omakohtaista kokemusta pitkästä parisuhteesta. Luuletko että se on vain onnea ja auvoa koko ajan? Voi voi...
Kyllä jokaiseen liittoon ja suhteeseen tulee 'vika niitti'- momentti.
Mahtaa olla paljon kalsareita kun koko päivä menee? Mulla menee pyykkäämiseen alle kymmenen minuuttia kaikkineen (kone pesee, laitan kuivumaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se virhe on helppo korjata. Hanki oma asunto tai häädä mies, jos nykyinen asunto on sun nimissä.
Hassua, ettei anaalibakteerit haittaa miehessä itsessään, vain silloin kun asutaan yhdessä.
Itsepä olet palvelijan osan valinnut. Jos et aio asialle tehdä mitään, niin ei saa valittaa.
Äitini oli muinoin samassa piikan roolissa. Isälläni oli hyvät oltavat, kun ei tarvinnut muuta kuin käydä töissä, maata sohvalla telkkarin edessä tai puuhastella omia juttuja. Ei ottanut vastuuta mistään. Piika hoisi oman palkkatyön ohella kaiken muunkin.
Jäi äijä tyhjän päälle (osasi vain paistaa kananmunia, eikä edes rättiä ollut elämässään pitänyt kädessä, imuroinut oli kerran), kun äitini päätti lähteä. Siinä ei enää kukkapuskat ja itkuiset puhelut auttaneet. Onneksi.
Nykyään äitini on naimisissa miehen kanssa joka osallistuu kodin sisä- ja ulkotöihin automaattisesti. Nyt voi äitini vuorostaan rentoutua olohuoneen nojatuolissa töiden jälkeen. :)
Elämä on valintoja. Joskus kannattaa olla rohkea ja hypätä surkeasta parisuhteesta tuntemattomaan. Monesti naiselle se ero lisää elämänlaatua. Ja on aina mahdollista ns. toisella kierroksella löytää se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla paljon kalsareita, kun kokompäivä kulunut mulla menee pyykeissä se vartti Kone hoitaa muut pesemisen
Johan sä olet tehokas. Mulla menee kyllä enemmän aikaa ensin latoa kalsarit nurin päin koneeseen miehen sukkien kanssa (en ilkeä muita pyykkejä pestä näiden kanssa joten pesen aina erillisen koneellisen näitä) ja sitten jälkikäteen vielä suoristella kaikki pyykkitelineille. Lattialta pitää toki myös pyyhkäistä pyykkikoneen edestä "latausvaiheessa" siihen rapisseet karvat ja muut paskanpalat.
Jos ei ole jo käynyt selväksi, niin olen melkoisen tarkka. Kannattaa käydä optikolla, niin saattaa sinunkin mielipiteesi muuttua oma ukkokullan pyykkejä vilkaistessa.
Mun ukkokulta käyttää bideetä kakkosen jälkeen ja on tarkka hygieniastaan.
En ole paskan palojaan joutunut siivoamaan tähän päivään mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla paljon kalsareita kun koko päivä menee? Mulla menee pyykkäämiseen alle kymmenen minuuttia kaikkineen (kone pesee, laitan kuivumaan).
Kerro ihmeessä mulle miten esim. koneellinen sukkapyykkiä suoristuu ja asettuu narulle kuivumaan 10 minuutissa? Odotan innolla vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole paskan palojaan joutunut siivoamaan tähän päivään mennessä.
Paskanpaloilla en tietenkään tarkoita lusikallisen kokoisia kokkareita, vaan mikroskooppisen pientä rapisevaa nöyhtää, joka irtoaa kalsareiden persuksista niitä pyykkikorista pyöräytellessä. Ja ihan turha sanoa, etteikö tätä irtoaisi ihan jokaisen alushousuista - näkipä sitä silmällä tai ei. Yööööööööök.
Mä laitan koneen päälle aamulla, ennen koneen avaamista. Pidän kahvitauon ja laitan kuivumaan.
Töiden jälkeen viikkaan.
Teen tän 3 krt viikossa. Ei kauaa mene.
Vierailija kirjoitti:
No niitä on sen verran, että pesukoneen rumpu täyttyy eli useita kymmeniä kerralla. tähän about 30-40 sukkaparia päälle. Eettä kyllä siinä hetki menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut seitsemän vuotta parisuhteessa enkä ole vielä piiaksi alkanut. Ihan tarkoituksella otin miehen joka osaa itsekin pestä pyykkiä ja tehdä muita kotitöitä, en halua omaa elämääni vaikeuttaa ottamalla miestä jonka perässä pitää kulkea siivoamassa sen jälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole paskan palojaan joutunut siivoamaan tähän päivään mennessä.Paskanpaloilla en tietenkään tarkoita lusikallisen kokoisia kokkareita, vaan mikroskooppisen pientä rapisevaa nöyhtää, joka irtoaa kalsareiden persuksista niitä pyykkikorista pyöräytellessä. Ja ihan turha sanoa, etteikö tätä irtoaisi ihan jokaisen alushousuista - näkipä sitä silmällä tai ei. Yööööööööök.
Eli ihan normaalia, myös omien kalsareidesi kohdalla, mutta miehesi kalsarit peset kuitenkin erikseen, kun yököttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä perinteisin roolijaoin muodostetut suhteet on kestävimpiä ja tarjoaa keskimäärin parhaat eväät myös jälkeläisten elämään.
Hyvä sä!
Jälkeläisiä ei ole eikä tule. Kyllä miehen kanssa on jo riittävästi vapaa-ajan puhdetta. Lisäksi nämä siivoushommat ja kelta-ruskearaitaisten boksereiden pyykkäys ovat mielettömän tehokkaita erotiikan tappajia muutenkin.
Niin ja tuollainen avuton/laiska mies vastaa vähintään yhtä lasta, voit sitten häntä hoitaa, kun hän ei vielä aikuisten maailmassa itsenäisesti pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen mies kun on niin karvainen, että karvat putoilevat pitkin lattiaa ja vielä paskantaa kaikkiin kalsareihinsa.
Meillä on koiralla aina keväisin karvanlähtö, myös kakkaa on joutunut joskus sisätiloista siivoamaan. Mies on toistaiseksi karvansa pitänyt ja on muutenkin sisäsiisti 😄
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne samat hommat pitää yksin asuessakin tehdä.
On täysin oma valinta ruveta siivoamaan toisen jäljiltä ja pestä toisen pyykit.
Olen ollut kymmenen vuotta mieheni kanssa ja molemmat pesevät omat vaatteensa ja muutenkin kotityöt on aika tehokkaasti jaettu. Se on neuvottelukysymys.
Helpompi on tehdä itse kuin siivota miehen yrittämisen jälkiä. Mies kun pyörittelisi niitä ruikkuraitaisia kalsonkeja, niin sen jälkeen olisi kakkajäämiä koko asunnon pinnat täynnä.
Se kyllä kertoo miehestä jotain, että hänen hygieniansa on noin huonoa. Kenen alushousut ovat jatkuvasti ulosteessa ellei ole jotain sairautta?
Itse en katselisi noin saastaista kumppania.
Mä en tajua tätä ämpärijuttua? Kuka sen ämpärissä lilluvan paskapyykin sitten hoitaa? Se vasta mahtaakin olla mehukasta. Hyi helvetti.