Kivasti on taas vapaapäivä mennyt miehen kalsareita ja sukkia pyykätessä
Imuroidessa, tiskatessa, puhtaita pyykkejä (enimmäkseen miehen) lajitellessa, vuodevaatteiden vaihdossa ja muissa rästitöissä. Kyllä parisuhteessa vaan on mukavaa!
Kommentit (168)
Jos nämä kellertävät ja jarruraidalliset kalsarit ovat ongelma, ehdota miehellesi inkontenssivaippoja.
Sitten voitte yhdessä tarkastella vaipan kuntoa muiden iltapuuhien ohella.
Laiminlyönnit kyllä näkyvät.
Eikä tule kalsaripyykkiä.
Me tehdään tota yhdessä. Arkipäivää tää kodinhoito on.
Hanki siivoaja tai sisäkkö.
Ettekö te kumppanisi kanssa jaa kotitöitä?
Mainosta mukaillen. Kyllä suomalainen lehmä on viisas. Onneksi niistä voi pysyä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Me tehdään tota yhdessä. Arkipäivää tää kodinhoito on.
Hanki siivoaja tai sisäkkö.
Ettekö te kumppanisi kanssa jaa kotitöitä?
Luulen, että useimmissa suhteissa jaetaan. Meillä työnjaossa minä olen pessyt käytännössä talon kaikki pyykit viimeiset 20 vuotta. Ja olen mies, vaimo hoitaa monia muita kotitöitä, pyykit vain päätyivät minun vastuulleni. Ei ole mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne samat hommat pitää yksin asuessakin tehdä.
On täysin oma valinta ruveta siivoamaan toisen jäljiltä ja pestä toisen pyykit.
Olen ollut kymmenen vuotta mieheni kanssa ja molemmat pesevät omat vaatteensa ja muutenkin kotityöt on aika tehokkaasti jaettu. Se on neuvottelukysymys.
Meillä kyllä mahtuu samaan koneelliseen molempien vaatteet. Ei tarvitse moista säätöä harrastaa.
En missään nimessä voisi pestä omia vaatteitani samassa miehen alushousujen, sukkien tai urheiluvaatteiden kanssa. Hyi ja yök.
Kuinka niin hyi ja yök? Asut samassa taloudessa ja petipuuhaat miehen kanssa mutta mies ällöttää ? Outoa parisuhde-elämää.
En muuten petipuuhaa. Pitkän parisuhteen etuja, että ei tarvitse enää. Jotain positiivista tässäkin ;o).
Positiivisempaa olisi tietenkin, että mies pitkässä parisuhteessa olisi oppinut peseytymään ja huolehtimaan hygieniastaan paremmin, mielestäni se on myös puolison huomioon ottamista.
Miksi hemmetissä kukaan on ottanut alun perinkään riesakseen sellaista tyyppiä, joka ei osaa peseytyä ja huolehtia hygieniastaan?
Nuorena ja kiimaisena ne partnerin erittämät tuoksut kiihottavat.
Tänä aamuna lähdin harrastukseen ennen kuin mies oli herännyt. Kun tulin puolelta päivin kotiin, oli pessyt pyykkiä, laittanut ne kuivumaan, imuroinut ja moppasi lattioita. Teimme ruokaa yhdessä ja menimme parin tunnin "päivälevolle". Nyt illalla on mukava, kun televisiota katsellessa hän hieroo jalkojani.
Itsepähän taakkanne valitsette ja kannatte. Parempaakin elämää voi elää.
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna lähdin harrastukseen ennen kuin mies oli herännyt. Kun tulin puolelta päivin kotiin, oli pessyt pyykkiä, laittanut ne kuivumaan, imuroinut ja moppasi lattioita. Teimme ruokaa yhdessä ja menimme parin tunnin "päivälevolle". Nyt illalla on mukava, kun televisiota katsellessa hän hieroo jalkojani.
Itsepähän taakkanne valitsette ja kannatte. Parempaakin elämää voi elää.
Samaan aikaan toisaalla mies marmattaa, kun vaimo ei osallistu.
Onkos semmoinen mies aviomiesmateriaalia joka ei osaa/viitsi peseytyä eikä pyyhkiä takapuoltaan?