Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivasti on taas vapaapäivä mennyt miehen kalsareita ja sukkia pyykätessä

Vierailija
25.09.2022 |

Imuroidessa, tiskatessa, puhtaita pyykkejä (enimmäkseen miehen) lajitellessa, vuodevaatteiden vaihdossa ja muissa rästitöissä. Kyllä parisuhteessa vaan on mukavaa!

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ei ole sitä kuuluisaa vaimomateriaalia.

Ja ihan rehellisesti sanottuna, meillä vaimo haluaa itse laittaa ne pyykit koska minulta ei kuulema oikein onnistu se homma. En tiiä mitä vaatteita voi pestä kerralla, millä pesuohjelmalla ja missä lämpötilassa. Eikä ole edes opettanut minua niihin pyykinpesu saloihin. Jostain syystä.

Voimaantumisiin.

Voin vakuuttaa, että edes ne perinteisiä sukupuolirooleja kannattavat naiset, jotka ovat valmiita tekemään kaikki kotityöt, eivät halua mieslasta joka ei pyyhi takapuoltaan ja jättää jälkeensä kakkaisia kalsareita.

En ole tietääkseni mieslapsi. Enkä ole huomannut kalsareissani edes niitä jarrutusjälkiä. Ja vaimo tekee ihan mielellään kotitöitä ja minä autan sen minkä osaan. Jotain osaan ja myöskin teen, ilman erikseen pyytämistä. Osa kotitöistä naisten töitä ja osa taas miesten töitä. Tietääkseni se on aika normaalia elämää? Ainakin meillä.

Eikä ne kotityöt ole sen ihmeellisempää eikä mitään uhriutumista, puolin eikä toisin. Meillä ei harrasteta sovinismia eikä feminismiä, vaan me eletään hyvinkin tasa-arvoisesti.

Keittiössä, olohuoneessa ja makuuhuoneissa on kaikki hyvin. Eikä meillä esimerkiksi harrasteta sitä sääli- eikä palkintoseksiä esim siivouksen jälkeen, vaan seksiä harrastetaan silkasta halusta ja rakkaudesta. Liekö siinäkin yksi onnellisen liiton salaisuus, niiden onnistuneiden kotitöiden lisäksi?

Jos olisit lukenut kirjoitukseni ajatuksella, ei sinun olisi tarvinnut kirjoittaa tuota pitkää sepustusta kalsareistasi eikä parisuhteestasi, koska nythän oli kyse aloittajasta ja hänen miehestään. Sinähän ilmaisit, ettei aloittaja ole _vaimomateriaalia_ kun ei tykkää pyykätä miehensä kakkaisia kalsareita (se kakkaisuus kävi ilmi ensimmäisen sivun kommenteista mitkä varmaan luit).

Lyhyesti. AP ei ole vaimomateriaalia.

Onkos semmoinen mies aviomiesmateriaalia joka ei osaa/viitsi peseytyä eikä pyyhkiä takapuoltaan?

Vierailija
162/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä kellertävät ja jarruraidalliset kalsarit ovat ongelma, ehdota miehellesi inkontenssivaippoja.

Sitten voitte yhdessä tarkastella vaipan kuntoa muiden iltapuuhien ohella.

Laiminlyönnit kyllä näkyvät.

Eikä tule kalsaripyykkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään tota yhdessä. Arkipäivää tää kodinhoito on.

Hanki siivoaja tai sisäkkö.

Ettekö te kumppanisi kanssa jaa kotitöitä?

Vierailija
164/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosta mukaillen. Kyllä suomalainen lehmä on viisas. Onneksi niistä voi pysyä erossa.

Vierailija
165/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehdään tota yhdessä. Arkipäivää tää kodinhoito on.

Hanki siivoaja tai sisäkkö.

Ettekö te kumppanisi kanssa jaa kotitöitä?

Luulen, että useimmissa suhteissa jaetaan. Meillä työnjaossa minä olen pessyt käytännössä talon kaikki pyykit viimeiset 20 vuotta. Ja olen mies, vaimo hoitaa monia muita kotitöitä, pyykit vain päätyivät minun vastuulleni. Ei ole mikään ongelma. 

Vierailija
166/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne samat hommat pitää yksin asuessakin tehdä.

On täysin oma valinta ruveta siivoamaan toisen jäljiltä ja pestä toisen pyykit.

Olen ollut kymmenen vuotta mieheni kanssa ja molemmat pesevät omat vaatteensa ja muutenkin kotityöt on aika tehokkaasti jaettu. Se on neuvottelukysymys.

Meillä kyllä mahtuu samaan koneelliseen molempien vaatteet. Ei tarvitse moista säätöä harrastaa.

En missään nimessä voisi pestä omia vaatteitani samassa miehen alushousujen, sukkien tai urheiluvaatteiden kanssa. Hyi ja yök.

Kuinka niin hyi ja yök? Asut samassa taloudessa ja petipuuhaat miehen kanssa mutta mies ällöttää ? Outoa parisuhde-elämää.

En muuten petipuuhaa. Pitkän parisuhteen etuja, että ei tarvitse enää. Jotain positiivista tässäkin ;o).

Positiivisempaa olisi tietenkin, että mies pitkässä parisuhteessa olisi oppinut peseytymään ja huolehtimaan hygieniastaan paremmin, mielestäni se on myös puolison huomioon ottamista.

Miksi hemmetissä kukaan on ottanut alun perinkään riesakseen sellaista tyyppiä, joka ei osaa peseytyä ja huolehtia hygieniastaan?

Nuorena ja kiimaisena ne partnerin erittämät tuoksut kiihottavat.

Vierailija
167/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna lähdin harrastukseen ennen kuin mies oli herännyt. Kun tulin puolelta päivin kotiin, oli pessyt pyykkiä, laittanut ne kuivumaan, imuroinut ja moppasi lattioita. Teimme ruokaa yhdessä ja menimme parin tunnin "päivälevolle". Nyt illalla on mukava, kun televisiota katsellessa hän hieroo jalkojani.

Itsepähän taakkanne valitsette ja kannatte. Parempaakin elämää voi elää.

Vierailija
168/168 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna lähdin harrastukseen ennen kuin mies oli herännyt. Kun tulin puolelta päivin kotiin, oli pessyt pyykkiä, laittanut ne kuivumaan, imuroinut ja moppasi lattioita. Teimme ruokaa yhdessä ja menimme parin tunnin "päivälevolle". Nyt illalla on mukava, kun televisiota katsellessa hän hieroo jalkojani.

Itsepähän taakkanne valitsette ja kannatte. Parempaakin elämää voi elää.

Samaan aikaan toisaalla mies marmattaa, kun vaimo ei osallistu.