Kivasti on taas vapaapäivä mennyt miehen kalsareita ja sukkia pyykätessä
Imuroidessa, tiskatessa, puhtaita pyykkejä (enimmäkseen miehen) lajitellessa, vuodevaatteiden vaihdossa ja muissa rästitöissä. Kyllä parisuhteessa vaan on mukavaa!
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla paljon kalsareita, kun kokompäivä kulunut mulla menee pyykeissä se vartti Kone hoitaa muut pesemisen
Johan sä olet tehokas. Mulla menee kyllä enemmän aikaa ensin latoa kalsarit nurin päin koneeseen miehen sukkien kanssa (en ilkeä muita pyykkejä pestä näiden kanssa joten pesen aina erillisen koneellisen näitä) ja sitten jälkikäteen vielä suoristella kaikki pyykkitelineille. Lattialta pitää toki myös pyyhkäistä pyykkikoneen edestä "latausvaiheessa" siihen rapisseet karvat ja muut paskanpalat.
Mielenkiintoinen mies kun on niin karvainen, että karvat putoilevat pitkin lattiaa ja vielä paskantaa kaikkiin kalsareihinsa.
Vilkaisepa joskus oman miehesi (jos sellaista on) alushousuejen pakaravakoa nuohoavaa kohtaa. Ei taida ihan hohtavan puhdas olla...
Olen eri, mutta jos ihminen huolehtii hygieniastaan niin ei hänellä ole mitään kakkaraitoja alushousuissa, oli hän mies tai nainen. Ei minulla ainakaan ole, enkä todellakaan suostu uskomaan, että miehet eivät voisi sille mitään, jos ei voi niin sitten kannattaa mennä lääkäriin selvittämään ulosteenkarkailun syytä.
On ihan käsittämätöntä, että sitä näytetään ainakin joissain piireissä pidettävän itsestäänselvyytenä, että miehet nyt ovat likaisia ja sitä pitää vain sietää.
Miksi oletatte, että AP on nainen? Jotenkin niin 1900-lukua.
😮 Onneksi mun mies osasi ihan itse laittaa pyykit pyörimään ja silittää vaatteet huomiselle työmatkalle. Imuroi talon eilen ettei mun tarvinnut, hoidin sitten vessat ja ruuanlaiton.
Kauppareissukin hoitui mukavasti - tilasin ruuat kaupan keräyspisteeseen ja mies haki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla paljon kalsareita, kun kokompäivä kulunut mulla menee pyykeissä se vartti Kone hoitaa muut pesemisen
Johan sä olet tehokas. Mulla menee kyllä enemmän aikaa ensin latoa kalsarit nurin päin koneeseen miehen sukkien kanssa (en ilkeä muita pyykkejä pestä näiden kanssa joten pesen aina erillisen koneellisen näitä) ja sitten jälkikäteen vielä suoristella kaikki pyykkitelineille. Lattialta pitää toki myös pyyhkäistä pyykkikoneen edestä "latausvaiheessa" siihen rapisseet karvat ja muut paskanpalat.
Mielenkiintoinen mies kun on niin karvainen, että karvat putoilevat pitkin lattiaa ja vielä paskantaa kaikkiin kalsareihinsa.
Vilkaisepa joskus oman miehesi (jos sellaista on) alushousuejen pakaravakoa nuohoavaa kohtaa. Ei taida ihan hohtavan puhdas olla...
Olen eri, mutta jos ihminen huolehtii hygieniastaan niin ei hänellä ole mitään kakkaraitoja alushousuissa, oli hän mies tai nainen. Ei minulla ainakaan ole, enkä todellakaan suostu uskomaan, että miehet eivät voisi sille mitään, jos ei voi niin sitten kannattaa mennä lääkäriin selvittämään ulosteenkarkailun syytä.
On ihan käsittämätöntä, että sitä näytetään ainakin joissain piireissä pidettävän itsestäänselvyytenä, että miehet nyt ovat likaisia ja sitä pitää vain sietää.
Pistän pääni pantiksi, että miehen persvako on likaisempi kuin naisen. Se nyt vaan on fyysinen fakta, että miehen persvälissä on enemmän karvaa ja miehet eivät myöskään pyyhi niin huolellisesti kuin tarpeen olisi saati että pesisivät berzeensä (ja kätensä ja kynnenalusensa sen jälkeen) puhtaaksi. Muutenhan tästä ei normi- /arkielämässä tarvitse välittää mutta niitä oman miehen kalsareita joutuu välillä pyykkäämään ja silloin tulee tämä tosiasia eteen ja todettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla paljon kalsareita kun koko päivä menee? Mulla menee pyykkäämiseen alle kymmenen minuuttia kaikkineen (kone pesee, laitan kuivumaan).
Kerro ihmeessä mulle miten esim. koneellinen sukkapyykkiä suoristuu ja asettuu narulle kuivumaan 10 minuutissa? Odotan innolla vinkkejä.
Kannattaa pestä sukat muun pyykin mukana vaikka kerran viikossa niin ei tarvitse 10 kiloa sukkia pestä kerralla (koneellinen).
No pistä mieskin välillä pesemään pyykkiä, tiskaamaan, siivoamaan. Parisuhde ei saa perustua siihen, että toinen lorvii ja toinen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistän pääni pantiksi, että miehen persvako on likaisempi kuin naisen. Se nyt vaan on fyysinen fakta, että miehen persvälissä on enemmän karvaa ja miehet eivät myöskään pyyhi niin huolellisesti kuin tarpeen olisi saati että pesisivät berzeensä (ja kätensä ja kynnenalusensa sen jälkeen) puhtaaksi. Muutenhan tästä ei normi- /arkielämässä tarvitse välittää mutta niitä oman miehen kalsareita joutuu välillä pyykkäämään ja silloin tulee tämä tosiasia eteen ja todettua.
No tässähän päästään juuri siihen, että miksi sitä pidetään itsestäänselvyytenä, että aikuinen mies ei edes peffaansa pyyhi kunnolla eikä pese käsiään? Samanlaista naista pidettäisiin jonain puolipultsarina, mutta miehiltä se jotenkin vain hyväksytään ilmeisesti.
Ei ole miestä, ja aina tämän palstan juttuja lukiessa tuntuu, että olen väistänyt luodin. Kuinka tuollaisten kanssa voisi edes harrastaa seksiä, hyvänen aika...eipä ihme, että naisten haluttomuus on niin yleistä.
Itse olet ukkosi valinnut. Ja yksin asuessa joutuu tekemään ihan samat asiat, ei ne pyykit ynnä muut itsestään puhdistu.
Kannattaa pyykätä ja siivota arkisin. Keittiö on ainoa asia jonka siivoan myös viikonloppuisin.
Muistithan myös silittää alushousut ja sukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla paljon kalsareita kun koko päivä menee? Mulla menee pyykkäämiseen alle kymmenen minuuttia kaikkineen (kone pesee, laitan kuivumaan).
Kerro ihmeessä mulle miten esim. koneellinen sukkapyykkiä suoristuu ja asettuu narulle kuivumaan 10 minuutissa? Odotan innolla vinkkejä.
Kannattaa pestä sukat muun pyykin mukana vaikka kerran viikossa niin ei tarvitse 10 kiloa sukkia pestä kerralla (koneellinen).
Uskomattonan vaikeaa tuntuu ihmisillä olevan. Ihan normaalit arjen askareet on jotain rakettitiedettä.
Miksi helvetissä luen tällaista ketjua samalla kun syön?
Millainen mies ei osaa pestä omia kalsareitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun pointti tässä on se, että likaisimpia pyykkejä eli silsasukkia ja kakkakalsareita ei haluta pestä muun pyykin seassa. Capiche?
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies ei osaa pestä omia kalsareitaan?
Aapeen sydän suli kuunnellessaan miehen itkua äitinsä poismenosta. Pitihän hänen auttaa surutyössä!
Naisen työ pestä miehen alushousut ja muut pyykit. Hyväksy asemasi. Jumala on luonut sinut naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun pointti tässä on se, että likaisimpia pyykkejä eli silsasukkia ja kakkakalsareita ei haluta pestä muun pyykin seassa. Capiche?
no meidän perheessä ei moisia ole ollenkaan. Ehkä siksi että osaamme käyttää wc-paperia ja pesemme useasti sukkia emmekä anna niiden sukkien muhia paskasena kunnes niitä on koneellinen pestäväksi.
Pyykätessähän se aika kuluu rattoisasti. Pyykit korista koneeseen, 1 minuutti ja puolentoista tunnin päästä koneesta kuivumaan, 5 minuuttia. Koko pyykkäys vie ajastasi siis ihan mukavasti kuusi (6) minuuttia. Kyllä pitää kiirettä ja on raskasta! Pyykin jälkikäsittely ei kuulu itse pesuoperaatioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseen voi pyyhkiä, silsaan on apteekista saatavilla reseptivapaita lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niitä on sen verran, että pesukoneen rumpu täyttyy eli useita kymmeniä kerralla. tähän about 30-40 sukkaparia päälle. Eettä kyllä siinä hetki menee.
Mies siis vaihtaa sukat ja kalsarit monta kertaa päivässä? Aika erikoista?
Meillä kalsarit ja sukat vaihdetaan vain kerran päivässä.
Hanki isompi pesukone ja opeta miesvauvasi käyttämään sitä!
Et sitten jatkuvaan niitä pese, et edes viikottain vaan silloin tällöin? Tottakai siihen saa aikaa menemään, jos niitä ehtii noin paljon kertymään ja harvoin pestään.