Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivasti on taas vapaapäivä mennyt miehen kalsareita ja sukkia pyykätessä

Vierailija
25.09.2022 |

Imuroidessa, tiskatessa, puhtaita pyykkejä (enimmäkseen miehen) lajitellessa, vuodevaatteiden vaihdossa ja muissa rästitöissä. Kyllä parisuhteessa vaan on mukavaa!

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdetta etsitään pakonomaisesti ja sitten kun siihen päästään, alkaakin valitus. Eikö parisuhde olekaan se ylimmäinen onnela?

Noup. Ja oletan että jossain vaiheessa ihmiskunta itseasiassa muuttuu siihen suuntaan että ainakin enemmistö tajuaa tämän parisuhde harhan vain turhaksi, romantisoiduksi huijaukseksi ja sinkkujen määrä ohittaa varattujen määrän. Itsekin roikuin todella pitkään väkisin parisuhteissa ihan vain siksi koska luulin sen olevan ainoa tie onneen ja että sinkut on luusereita. 

Vierailija
102/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkutalouksia on jo miljoona. Ihan syystä. Ihminen on reviirieläin ja tarvitsee omaa rauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkausta saa muuten myöskin helpotettua kun taittelun sijasta rullaakin ne tekstiilit.

Vierailija
104/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistithan myös silittää alushousut ja sukat.

Mun nelikymppinen työkaverimies just valitti, kun vaimo silittää hänen alushousunsakin, vaikka mies on sanonut moneen kertaan, ettei tarvitse.

Vierailija
105/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies keksinyt ovelan keinon miten välttää tiskaaminen: muka pesi ja laittoi astiat likaisina kuivauskaappiin. Tietää että en voi sietää likaisia astioita tiskien kuivauskaapissa niin pakko pestä itse. Tiskikonetta ei anna hankkia.

Vierailija
106/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies keksinyt ovelan keinon miten välttää tiskaaminen: muka pesi ja laittoi astiat likaisina kuivauskaappiin. Tietää että en voi sietää likaisia astioita tiskien kuivauskaapissa niin pakko pestä itse. Tiskikonetta ei anna hankkia.

"Ei anna hankkia". Vattuako hänelle kuuluu moinen jos ei kerta tiskaa? Kysyn uudestaan:

Miksi olet elukan kanssa?

Vierailija
107/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääset Vauva palstalle, mutta et kodinkoneliikkeiden sivuille internetissä? Muista maksaa myös sähkölaskusi.

Vierailija
108/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole itse ovelampi ja pistä mies tiskaamaan uudelleen astiat puhtaiksi.

Eiköhän jatkossa tee sen kerralla kunnolla tai hankkii sen tiskikoneen.

Vierailija
109/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai säkään et käy töissä?

Vierailija
110/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla paljon kalsareita, kun kokompäivä kulunut mulla menee pyykeissä se vartti Kone hoitaa muut pesemisen

Johan sä olet tehokas. Mulla menee kyllä enemmän aikaa ensin latoa kalsarit nurin päin koneeseen miehen sukkien kanssa (en ilkeä muita pyykkejä pestä näiden kanssa joten pesen aina erillisen koneellisen näitä) ja sitten jälkikäteen vielä suoristella kaikki pyykkitelineille. Lattialta pitää toki myös pyyhkäistä pyykkikoneen edestä "latausvaiheessa" siihen rapisseet karvat ja muut paskanpalat.

Mielenkiintoinen mies kun on niin karvainen, että karvat putoilevat pitkin lattiaa ja vielä paskantaa kaikkiin kalsareihinsa.

Vilkaisepa joskus oman miehesi (jos sellaista on) alushousuejen pakaravakoa nuohoavaa kohtaa. Ei taida ihan hohtavan puhdas olla...

Olen eri, mutta jos ihminen huolehtii hygieniastaan niin ei hänellä ole mitään kakkaraitoja alushousuissa, oli hän mies tai nainen. Ei minulla ainakaan ole, enkä todellakaan suostu uskomaan, että miehet eivät voisi sille mitään, jos ei voi niin sitten kannattaa mennä lääkäriin selvittämään ulosteenkarkailun syytä.

On ihan käsittämätöntä, että sitä näytetään ainakin joissain piireissä pidettävän itsestäänselvyytenä, että miehet nyt ovat likaisia ja sitä pitää vain sietää.

Tulee myös mieleen, onko ap:n puolisolla jotain suolisto-ongelmaa muutenkin. Käsittääkseni ihmisen normaalin suolistotuotoksen koostumus on sen verran kiinteä, että ei sen pitäisi ihmeempiä jälkiä jättää alusvaatteisiin, vaikkei hygienia olisikaan niin vimpan päälle. Ja mulla naisena ei normaalisti pikkarit edes mene p*rsvakoon (en käytä stringejä).

Vierailija
111/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 hengen perhe. Pesen pyykit, kuivat laitan koriin ja illalla karjasen koko perheelle, et jokainen tulee etsimään omansa ja laittaa kaappiinsa.

Vierailija
112/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla paljon kalsareita, kun kokompäivä kulunut mulla menee pyykeissä se vartti Kone hoitaa muut pesemisen

Johan sä olet tehokas. Mulla menee kyllä enemmän aikaa ensin latoa kalsarit nurin päin koneeseen miehen sukkien kanssa (en ilkeä muita pyykkejä pestä näiden kanssa joten pesen aina erillisen koneellisen näitä) ja sitten jälkikäteen vielä suoristella kaikki pyykkitelineille. Lattialta pitää toki myös pyyhkäistä pyykkikoneen edestä "latausvaiheessa" siihen rapisseet karvat ja muut paskanpalat.

Mielenkiintoinen mies kun on niin karvainen, että karvat putoilevat pitkin lattiaa ja vielä paskantaa kaikkiin kalsareihinsa.

Vilkaisepa joskus oman miehesi (jos sellaista on) alushousuejen pakaravakoa nuohoavaa kohtaa. Ei taida ihan hohtavan puhdas olla...

Sellaista ei ole ollut meillä. Meillä mies osaa käyttää bideesuihkua ja 35 v. ollaan yhdessä, minä hoidan pyykit enkä tuollaisia kalsareita ole hänellä ikinä nähnyt. Kalsarit myös vaihdetaan päivittäin. Äidin ollessa sairaalassa kävin pesemässä iäkkään isäni pyykit, eikä sielläkään ollut kalsarit paskassa tai mitään jarruviiruja ei ollut näkyvissä. 

Vierailija
113/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pesee omat vaatteet ja imuroi kyllä usein. On kivaa vaan istua sohvalla ja tehdä omia juttuja.

Vierailija
114/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 hengen perhe. Pesen pyykit, kuivat laitan koriin ja illalla karjasen koko perheelle, et jokainen tulee etsimään omansa ja laittaa kaappiinsa.

Sama juttu, puhtaat laitan läjään lattialle ja kaikki saa itse siitä hoitaa omat räsynsä pois.

Ja perseenkin osaa kaikki pestä meillä ennen pyyhkimistä, ei tule sitten niitä jarrujälkiä.

m36

Vierailija
115/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut elämässäni yksi kokemus miehistä, seurustelusuhde joka jäi lyhyeksi, joten henkilökohtaista kokemusta ei siis juuri ole, mutta kun tätä ja muitakin palstoja lukee, niin saa sen käsityksen, että tavallinen mies on haiseva törkymöykky jonka alushousut ovat kakkaraitojen ryvettämät, kynsien alla sitä itseään, jalat sieniä kasvavat, hengitys haisee roskiksille ja intiimialueen siivoamiseen tarvittaisiin kovaa harjaa ja lapiota. Tämän lisäksi miehestä vielä varisee ympäristöönsä ties mitä likakokkaretta. Kirsikkana kakussa estoton röyhtäily ja piereskely. Tämä siis perustuu useisiin eri keskusteluihin. Ja jos nainen edellyttäisi mieheltä jotain muuta, on hän liian vaativa.

Tämä mies jonka kanssa seurustelin ei ollut tuollainen, vaikka mistä minä tiedän miten hän olisi alkanut käyttäytyä sitten kun suhde olisi jatkunut pidempään. Mutta tuo on se käsitys minkä miehistä nettikeskustelujen perusteella saa ja hämmästyttävän moni mies itse sen myös auliisti, suorastaan ylpeästi, kirjoituksissaan myöntää. En oikeasti tiedä mitä ajatella tästä.

Vierailija
116/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne samat hommat pitää yksin asuessakin tehdä.

On täysin oma valinta ruveta siivoamaan toisen jäljiltä ja pestä toisen pyykit.

Olen ollut kymmenen vuotta mieheni kanssa ja molemmat pesevät omat vaatteensa ja muutenkin kotityöt on aika tehokkaasti jaettu. Se on neuvottelukysymys.

Meillä kyllä mahtuu samaan koneelliseen molempien vaatteet. Ei tarvitse moista säätöä harrastaa.

En missään nimessä voisi pestä omia vaatteitani samassa miehen alushousujen, sukkien tai urheiluvaatteiden kanssa. Hyi ja yök.

Kuinka niin hyi ja yök? Asut samassa taloudessa ja petipuuhaat miehen kanssa mutta mies ällöttää ? Outoa parisuhde-elämää.

Vierailija
117/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistithan myös silittää alushousut ja sukat.

Mun nelikymppinen työkaverimies just valitti, kun vaimo silittää hänen alushousunsakin, vaikka mies on sanonut moneen kertaan, ettei tarvitse.

Onko hänellä ns. kotirouva? Vaikea kuvitella, että joku työpäivän päätteeksi jaksaisi vielä silittää kaikki pyykit.

Vierailija
118/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai säkään et käy töissä?

Käyn täysipäiväisesti töissä, joten?

Vierailija
119/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti kelpaa asua miehen maksamassa talossa ja matkoillakin pääset käymään usein vaikket  töitä edes tee.

Vierailija
120/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se itse, reppana, osaa pyykkejään pestä?

Ei osaa. Saattaa naama venähtä sinä päivänä, kun joutuu itse jarrujälkisiä kalsareitaan pyörittelemään.

Naurattaa nämä mammat, jotka luulevat miehen naaman venähtävän kun joutuu itse pesemään pyykkinsä. Vaikka ei olisi ikinä pesukoneeseen koskenutkaan, siinä menee korkeintaan puoli tuntia kun lukee käyttöohjeet.