Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivasti on taas vapaapäivä mennyt miehen kalsareita ja sukkia pyykätessä

Vierailija
25.09.2022 |

Imuroidessa, tiskatessa, puhtaita pyykkejä (enimmäkseen miehen) lajitellessa, vuodevaatteiden vaihdossa ja muissa rästitöissä. Kyllä parisuhteessa vaan on mukavaa!

Kommentit (168)

Vierailija
41/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vessapaperia niin ei paskaannu kalsarit.

Vierailija
42/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta pikkurouvan kenties pitäisi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tylsää lukea 2022 jonkun valitusvirttä kuin tämä olisi orja. Orjuus kiellettiin Ruotsissa 1335, jolloin olimme Ruotsin itäinen maakunta.

Ota ero. Kaikki menee puoliksi paitsi vapaus kaksinkertaistuu kun kumpikin saa itse päättää elämästään/ pyykkäämisistään/ imuroinnistaan/ jääkaapin täyttämisestä.

Elintaso voi vähän laskea (en tiedä tulojakaumaanne) mutta elämänlaatu nousee. Toisaalta joudut keksimään muuta valittamista, mutta en usko että se on ylivoimaista.

Vierailija
44/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä oli kiva tulla töistä kun mies oli imuroinut ja ruoka oli valmiina pöydässä. Meillä se tekee kuka ehtii, myös pyykinpesut tms. 

Tämä toimii, jos ei ole turhan tarkka siisteydestä eikä perfetionisti.

Vierailija
45/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI te naiset suostutte tällaiseen? Ja sitten valitatte, kun täytyy pestä.. EI TÄYDY. Ette ole miestenne äitejä. Aikuisen ihmisen täytyy sen verran kantaa vastuuta itsestään, että kykenee perushommat tekemään. Opetatte itse miehistänne tällaisia pullamössöjä, kun alatte palvelijoiksi.

Ei vaan pysty katselemaan sitä miehen avutonta tuherrusta enkä jaksa alkaa opettamaan, kun ei mikään mene perille. Kalsaritkin pyöräytettäisiin pikaisesti 30 asteen pikapesussa, heiteltäisiin rutussa narulle, sieltä puolimärkinä kaappiin ja anaalibakteerit jatkaisivat iloista eloaan.

Jos asuttais eri kämpissä niin en välittäisi. Siinä teinkin aikoinaan virheen, kun muutin yhteen miehen kanssa.

Mies näemmä tarvitsee edunvalvontaa ja omaishoitoa. Tee sossuun huoli-ilmoitus.

Vierailija
46/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä perinteisin roolijaoin muodostetut suhteet on kestävimpiä ja tarjoaa keskimäärin parhaat eväät myös jälkeläisten elämään.

Hyvä sä!

Jälkeläisiä ei ole eikä tule. Kyllä miehen kanssa on jo riittävästi vapaa-ajan puhdetta. Lisäksi nämä siivoushommat ja kelta-ruskearaitaisten boksereiden pyykkäys ovat mielettömän tehokkaita erotiikan tappajia muutenkin.

Mies osaa itsekin ja oppii tarvittaessa, oma on valintasi, pitäisikö sinun alkaa pyyhkiäkin miehesi vessakäynnin jälkeen.

Vierailija
47/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI te naiset suostutte tällaiseen? Ja sitten valitatte, kun täytyy pestä.. EI TÄYDY. Ette ole miestenne äitejä. Aikuisen ihmisen täytyy sen verran kantaa vastuuta itsestään, että kykenee perushommat tekemään. Opetatte itse miehistänne tällaisia pullamössöjä, kun alatte palvelijoiksi.

Ei vaan pysty katselemaan sitä miehen avutonta tuherrusta enkä jaksa alkaa opettamaan, kun ei mikään mene perille. Kalsaritkin pyöräytettäisiin pikaisesti 30 asteen pikapesussa, heiteltäisiin rutussa narulle, sieltä puolimärkinä kaappiin ja anaalibakteerit jatkaisivat iloista eloaan.

Jos asuttais eri kämpissä niin en välittäisi. Siinä teinkin aikoinaan virheen, kun muutin yhteen miehen kanssa.

Se virhe on helppo korjata. Hanki oma asunto tai häädä mies, jos nykyinen asunto on sun nimissä.

Vierailija
48/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite pesen kaiken aina samalla 60 asteen ohjelmalla ja siitä sitten näppärästi heitän kuivuriin, jos tekstiili ei kestä pesua, se menkööt roskiin tai pienempien käyttöön.

Vaikuttaa, että ootte vaan ihan itse typerillä toimintatavoillanne tehnyt tuostakin kodin pienestä askareesta vaikeeta.

m36

Vierailija
49/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pese miehen pyykkejä. Tää on toimiva ratkasu ollu ainakin omasta kokemuksesta.

Mies kyllä muuten tekee hyvin kotitöitä, mutta pyykkejä kanto vaan koriin ja aina vaan tiivisti niitä siellä. Sit joskus otin asian puheeks ja päädyttiin ottaan molemmille omat pyykkikorit joista ite huolehditaan.

Vierailija
50/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne samat hommat pitää yksin asuessakin tehdä.

On täysin oma valinta ruveta siivoamaan toisen jäljiltä ja pestä toisen pyykit.

Olen ollut kymmenen vuotta mieheni kanssa ja molemmat pesevät omat vaatteensa ja muutenkin kotityöt on aika tehokkaasti jaettu. Se on neuvottelukysymys.

Meillä kyllä mahtuu samaan koneelliseen molempien vaatteet. Ei tarvitse moista säätöä harrastaa.

En missään nimessä voisi pestä omia vaatteitani samassa miehen alushousujen, sukkien tai urheiluvaatteiden kanssa. Hyi ja yök.

Vierailija
51/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta vessapaperia niin ei paskaannu kalsarit.

Pesen bideellä koska pidän ulosteesta housuissani.

Vierailija
52/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Tänne olet kuitenkin ehtinyt satuilemaan!

Vierailija
53/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan jakaa elämänsä elukan kanssa? Ei kai nyt hyvänen aika pelkästään surkeuttaan?

Vierailija
54/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla paljon kalsareita, kun kokompäivä kulunut mulla menee pyykeissä se vartti Kone hoitaa muut pesemisen

Johan sä olet tehokas. Mulla menee kyllä enemmän aikaa ensin latoa kalsarit nurin päin koneeseen miehen sukkien kanssa (en ilkeä muita pyykkejä pestä näiden kanssa joten pesen aina erillisen koneellisen näitä) ja sitten jälkikäteen vielä suoristella kaikki pyykkitelineille. Lattialta pitää toki myös pyyhkäistä pyykkikoneen edestä "latausvaiheessa" siihen rapisseet karvat ja muut paskanpalat.

No hyi hitto! Mistä olet noin pas*kaisen miehen löytynytkin?

Jos ei ole jo käynyt selväksi, niin olen melkoisen tarkka. Kannattaa käydä optikolla, niin saattaa sinunkin mielipiteesi muuttua oma ukkokullan pyykkejä vilkaistessa.

Vierailija
55/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla paljon kalsareita, kun kokompäivä kulunut mulla menee pyykeissä se vartti Kone hoitaa muut pesemisen

Johan sä olet tehokas. Mulla menee kyllä enemmän aikaa ensin latoa kalsarit nurin päin koneeseen miehen sukkien kanssa (en ilkeä muita pyykkejä pestä näiden kanssa joten pesen aina erillisen koneellisen näitä) ja sitten jälkikäteen vielä suoristella kaikki pyykkitelineille. Lattialta pitää toki myös pyyhkäistä pyykkikoneen edestä "latausvaiheessa" siihen rapisseet karvat ja muut paskanpalat.

Mielenkiintoinen mies kun on niin karvainen, että karvat putoilevat pitkin lattiaa ja vielä paskantaa kaikkiin kalsareihinsa.

Vilkaisepa joskus oman miehesi (jos sellaista on) alushousuejen pakaravakoa nuohoavaa kohtaa. Ei taida ihan hohtavan puhdas olla...

Miehelläsi on ulosteenpidätys-ongelmia?

Tuskin sinun pikkarisi sen puhtaammilta näyttää, jos tuo olisi normaalia.

Vierailija
56/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi hitto! Mistä olet noin pas*kaisen miehen löytynytkin?

Jos ei ole jo käynyt selväksi, niin olen melkoisen tarkka. Kannattaa käydä optikolla, niin saattaa sinunkin mielipiteesi muuttua oma ukkokullan pyykkejä vilkaistessa.

Meidän ukko osaa viikata, laittaa astiat koneeseen ja tosiaan pistää biohazard pyykin ämpäriin. Miesvauvan hoito ON valinta.

Vierailija
57/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite pesen kaiken aina samalla 60 asteen ohjelmalla ja siitä sitten näppärästi heitän kuivuriin, jos tekstiili ei kestä pesua, se menkööt roskiin tai pienempien käyttöön.

Vaikuttaa, että ootte vaan ihan itse typerillä toimintatavoillanne tehnyt tuostakin kodin pienestä askareesta vaikeeta.

m36

...toteaa ikisinkku, joja pukeutuu ilmaisiin firman mainosrytkyihin. Onkohan sulla yhtään vaatetta, jossa ei olisi työnantajan, rautakaupan tai Kotipitsan logoa.

Vierailija
58/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se virhe on helppo korjata. Hanki oma asunto tai häädä mies, jos nykyinen asunto on sun nimissä.

Tekisitkö itse noin? Ei taida olla ihan niin mustavalkoista tosipaikan tullen kuitenkaan. Tai sitten sulla ei ole omakohtaista kokemusta pitkästä parisuhteesta. Luuletko että se on vain onnea ja auvoa koko ajan? Voi voi...

Vierailija
59/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne samat hommat pitää yksin asuessakin tehdä.

On täysin oma valinta ruveta siivoamaan toisen jäljiltä ja pestä toisen pyykit.

Olen ollut kymmenen vuotta mieheni kanssa ja molemmat pesevät omat vaatteensa ja muutenkin kotityöt on aika tehokkaasti jaettu. Se on neuvottelukysymys.

Meillä kyllä mahtuu samaan koneelliseen molempien vaatteet. Ei tarvitse moista säätöä harrastaa.

En missään nimessä voisi pestä omia vaatteitani samassa miehen alushousujen, sukkien tai urheiluvaatteiden kanssa. Hyi ja yök.

Miksi ihmeessä et?

Vierailija
60/168 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet piikana? Oma valinta, minä en miehiä passaa.