Kivasti on taas vapaapäivä mennyt miehen kalsareita ja sukkia pyykätessä
Imuroidessa, tiskatessa, puhtaita pyykkejä (enimmäkseen miehen) lajitellessa, vuodevaatteiden vaihdossa ja muissa rästitöissä. Kyllä parisuhteessa vaan on mukavaa!
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se itse, reppana, osaa pyykkejään pestä?
Ei osaa. Saattaa naama venähtä sinä päivänä, kun joutuu itse jarrujälkisiä kalsareitaan pyörittelemään.
Saatko valtiolta omaishoidon tukea?
Aihetta olisi ylimääräiseen kotitöille varattuun palkalliseen vapaapäivään viikoittain sekä rahallinen tukikaan ei olisi mahdoton ajatus. Kannatetaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne samat hommat pitää yksin asuessakin tehdä.
On täysin oma valinta ruveta siivoamaan toisen jäljiltä ja pestä toisen pyykit.
Olen ollut kymmenen vuotta mieheni kanssa ja molemmat pesevät omat vaatteensa ja muutenkin kotityöt on aika tehokkaasti jaettu. Se on neuvottelukysymys.
Helpompi on tehdä itse kuin siivota miehen yrittämisen jälkiä. Mies kun pyörittelisi niitä ruikkuraitaisia kalsonkeja, niin sen jälkeen olisi kakkajäämiä koko asunnon pinnat täynnä.
Hyvänen aika. Olet selvästi omaishoitaja. Oothan hakenu sulle kuuluvia tukia? Eihän mies pärjää ilman hoitajaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla paljon kalsareita, kun kokompäivä kulunut mulla menee pyykeissä se vartti Kone hoitaa muut pesemisen
Johan sä olet tehokas. Mulla menee kyllä enemmän aikaa ensin latoa kalsarit nurin päin koneeseen miehen sukkien kanssa (en ilkeä muita pyykkejä pestä näiden kanssa joten pesen aina erillisen koneellisen näitä) ja sitten jälkikäteen vielä suoristella kaikki pyykkitelineille. Lattialta pitää toki myös pyyhkäistä pyykkikoneen edestä "latausvaiheessa" siihen rapisseet karvat ja muut paskanpalat.
Mielenkiintoinen mies kun on niin karvainen, että karvat putoilevat pitkin lattiaa ja vielä paskantaa kaikkiin kalsareihinsa.
Vilkaisepa joskus oman miehesi (jos sellaista on) alushousuejen pakaravakoa nuohoavaa kohtaa. Ei taida ihan hohtavan puhdas olla...
Aloittaja on vaan ollut ihan vi#¤%n tyhmä että on alistunut sellaisen vötkäleen kotiorjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla paljon kalsareita, kun kokompäivä kulunut mulla menee pyykeissä se vartti Kone hoitaa muut pesemisen
Johan sä olet tehokas. Mulla menee kyllä enemmän aikaa ensin latoa kalsarit nurin päin koneeseen miehen sukkien kanssa (en ilkeä muita pyykkejä pestä näiden kanssa joten pesen aina erillisen koneellisen näitä) ja sitten jälkikäteen vielä suoristella kaikki pyykkitelineille. Lattialta pitää toki myös pyyhkäistä pyykkikoneen edestä "latausvaiheessa" siihen rapisseet karvat ja muut paskanpalat.
Miksi sä jotkut kalsarit ja sukat kääntelet väärin päin? Ja kuinka tajuttoman saastainen sun mies on jos kalsareista tippuu paskaa lattialle? Onko se joku jatkuvasti housuun paskova alkoholisti?
Sinun mies on löytänyt hyvän palvelijan😁
Vierailija kirjoitti:
Nämä perinteisin roolijaoin muodostetut suhteet on kestävimpiä ja tarjoaa keskimäärin parhaat eväät myös jälkeläisten elämään.
Hyvä sä!
Tapahtuu niissäkin piireissä eroja.
Vierailija kirjoitti:
Nämä perinteisin roolijaoin muodostetut suhteet on kestävimpiä ja tarjoaa keskimäärin parhaat eväät myös jälkeläisten elämään.
Hyvä sä!
Jälkeläisiä ei ole eikä tule. Kyllä miehen kanssa on jo riittävästi vapaa-ajan puhdetta. Lisäksi nämä siivoushommat ja kelta-ruskearaitaisten boksereiden pyykkäys ovat mielettömän tehokkaita erotiikan tappajia muutenkin.
Tämänkin aloituksen on tehnyt luultavimmin mies joka haluaa kylvää vastakkainasettelua sukupuolten välille kun on itse jäänyt ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen mies kun on niin karvainen, että karvat putoilevat pitkin lattiaa ja vielä paskantaa kaikkiin kalsareihinsa.
Vilkaisepa joskus oman miehesi (jos sellaista on) alushousuejen pakaravakoa nuohoavaa kohtaa. Ei taida ihan hohtavan puhdas olla...
Ukko osaa viskata biohazard vaatteet ämpäriin lillumaan. Osaa myöskin käyttää konetta.
MIKSI te naiset suostutte tällaiseen? Ja sitten valitatte, kun täytyy pestä.. EI TÄYDY. Ette ole miestenne äitejä. Aikuisen ihmisen täytyy sen verran kantaa vastuuta itsestään, että kykenee perushommat tekemään. Opetatte itse miehistänne tällaisia pullamössöjä, kun alatte palvelijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sä!
Jälkeläisiä ei ole eikä tule. Kyllä miehen kanssa on jo riittävästi vapaa-ajan puhdetta. Lisäksi nämä siivoushommat ja kelta-ruskearaitaisten boksereiden pyykkäys ovat mielettömän tehokkaita erotiikan tappajia muutenkin.
Oletko vankina? Soita 112
Vierailija kirjoitti:
Sinun mies on löytänyt hyvän palvelijan😁
Miehen kukkaro kyllä kevenee aika lailla näistä "palveluksista", että otan omani pois ja vähän päälle, no worries!
En tiedä oliko vitsi vai mitä, mutta: pesukoneisiin tuli se "sumea logiikka", fuzzy logic eli kone oppi pesuohjelman pyykin mukaan. Naiset töksähti siitä, kun just olivat onnistuneet opettamaan miehen käyttämään pesukoneessa oikean ohjelman :)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kymmenen vuotta mieheni kanssa ja molemmat pesevät omat vaatteensa ja muutenkin kotityöt on aika tehokkaasti jaettu. Se on neuvottelukysymys.
Meillä kyllä mahtuu samaan koneelliseen molempien vaatteet. Ei tarvitse moista säätöä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi hitto! Mistä olet noin pas*kaisen miehen löytynytkin?
Vierailija kirjoitti:
MIKSI te naiset suostutte tällaiseen? Ja sitten valitatte, kun täytyy pestä.. EI TÄYDY. Ette ole miestenne äitejä. Aikuisen ihmisen täytyy sen verran kantaa vastuuta itsestään, että kykenee perushommat tekemään. Opetatte itse miehistänne tällaisia pullamössöjä, kun alatte palvelijoiksi.
Ei vaan pysty katselemaan sitä miehen avutonta tuherrusta enkä jaksa alkaa opettamaan, kun ei mikään mene perille. Kalsaritkin pyöräytettäisiin pikaisesti 30 asteen pikapesussa, heiteltäisiin rutussa narulle, sieltä puolimärkinä kaappiin ja anaalibakteerit jatkaisivat iloista eloaan.
Jos asuttais eri kämpissä niin en välittäisi. Siinä teinkin aikoinaan virheen, kun muutin yhteen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä mahtuu samaan koneelliseen molempien vaatteet. Ei tarvitse moista säätöä harrastaa.
Eikö teillä ole pyykkivuoroja? Ma sä, ke mies.