Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos siemen on kylvetty

Vierailija
13.11.2006 |

eilen iltasella ja tänä aamuna ovislimat (anteeksi sanan käyttö) paperissa. Mitkäköhän mahtaisivat olla kylvöporukan mahdollisuudet saattaa siemen hedelmälliseen maaperään?



Apua kaipaisin joltain joka näihin olisi tarkemmin perehtynyt.... kiitos!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli liian kirkasta ja sitkoista.



Sehän oiskin hieno juttu, jos mahdollisuudet on kerran hyvät. En vaan uskonu, että todella jotain voisi tapahtua jo näin pian (siis lähinnä ovuloimista ajattelin...). No, aika näyttää.



Ap



P.S Niin jos joskus porukalla saiskin...aah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän