Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väri, jossa näytät huonolta?

Vierailija
25.09.2022 |

Minulla lime ja punainen ja vaaleansininen. Esimerkiksi.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petroolinsininen ja mintunvihreä. Ja ihan kirkas valkoinen. Näytän tosi kalvakalle niissä väreissä. Lämpimät sävyt sopii minulle paremmin.

Vierailija
2/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedän vanhempia naishenkilöitä jotka pitää mustaa mutta ei kannattaisi. Monella sellainen kalpea iho ja näyttää että se musta syö viimeisetkin värin rippeet kasvoista. Eli näyttää kuin olisivat menossa hautajaisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Mutta etenkin keltainen, valkea, pinkki, turkoosi, sähkönsininen, kirkkaanpunainen...

Vierailija
4/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vaatteiden väreistä joita Suomessa myydään. Esim. beige, luonnonvalkoinen, pastellivärit, oranssi. Minulle sopii puhdas sininen, punainen, keltainen, valkoinen ja musta. Olen tumma piirteinen ja iho punoittaa helposti ja nuo murretut sävyt korostaa punoitusta. Vaatteiden ostaminen on usein aika raivostuttavaa maassa jossa suurimmalle osalle sopii ihan muut värit kuin minulle.

Vierailija
5/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät ja kirkkaat värit ei sovi. Olen värityypiltäni syksy, eli lämpimät ja pehmeät sävyt pukevat.

Vierailija
6/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen ei sovi minulle. Käytän kuitenkin joskus keltaista kaulahuivia, en kuitenkaan kirkkaan keltaista.

Vierailija
7/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut paitsi valkoinen, musta ja beige.

Vierailija
8/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen ja keltainen eivät sovi minulle. Kylmät värit kyllä. Ja murretut.

Vierailija
9/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tiedän vanhempia naishenkilöitä jotka pitää mustaa mutta ei kannattaisi. Monella sellainen kalpea iho ja näyttää että se musta syö viimeisetkin värin rippeet kasvoista. Eli näyttää kuin olisivat menossa hautajaisiin. 

Puhumattakaan niistä, jotka värjää hiuksensa pikimustiksi, tai vastaavasti vetyperoksiblondiksi. Vanhemmalle sopii paremmin pehmeämmät värit.

Vierailija
10/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mielialasta, joskus on päiviä ettei mikään sovi. 

Vierailija
11/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige, sinapinkeltainen, pastellivärit.

Vierailija
12/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo haluan näyttää oikein pahasti sairaalta, pukeudun sinapinkellanruskeaan.

Vierailija
13/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuu onko iho vähän päivettynyt vai ei. Mutta puhdas vihreä, keltainen, punainen ei sovi. 

Vierailija
14/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa vaatteiden väreistä joita Suomessa myydään. Esim. beige, luonnonvalkoinen, pastellivärit, oranssi. Minulle sopii puhdas sininen, punainen, keltainen, valkoinen ja musta. Olen tumma piirteinen ja iho punoittaa helposti ja nuo murretut sävyt korostaa punoitusta. Vaatteiden ostaminen on usein aika raivostuttavaa maassa jossa suurimmalle osalle sopii ihan muut värit kuin minulle.

Joo, ihan sama täällä! Olen värianalyysissa contrasting dynamic winter, joissain nimellä dark tai deep winter. Joku beige, okrankeltainen tai porsaanpunainen ovat tosiaan aivan hirveän näköisiä minulla.

Vierailija
15/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen. En omista yhtäkään valkoista vaatetta. Jollain huiveilla voisi tuoda väriä lisää, mutta olen jättänyt ostamatta valkoiset puserot kokonaan. 

Vierailija
16/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakaan niistä, jotka värjää hiuksensa pikimustiksi, tai vastaavasti vetyperoksiblondiksi. Vanhemmalle sopii paremmin pehmeämmät värit.

Minäkin olen kuullut tuota, mutta viimeksi kun kävin kampaajalla, hän antoi värin vaikuttaa vähän liian pitkään ja tummanruskeaksi aiotusta tulikin musta. Hiukseni ovat luonnostaankin todella tummat, mutta mustaa väriä en ole laittanut teiniaikojen jälkeen. Yllätyin miten hyvin se sopii! Piirteet jotenkin terävöityivät. Olen 42 v. Aion pitää tuon ruskeaan taittavan mustan nyt kyllä jatkossa tarkoituksella.

Vierailija
17/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sovi vihreä, ruskea eikä violetti. Sininen, valkoinen ja harmaa ovat parhaat värit tällaiselle hiirulaiselle.

Vierailija
18/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni pitää pelkästään mustaa tai lähes pelkästään. Totuus on, että se sopii lopulta aika harvalle - kalvakalle suomalaiselle etenkään. Ja vaikka sanotaan että se toimii kaikkien värien kanssa, niin ei se kyllä toimi. Musta esim. sinisen farkun kanssa näyttää tyhmältä; joku sitä tukeva väri tai valkoinen taas usein ei.

Vierailija
19/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaleat pastellivärit, musta, valkoinen.

Tykkään pastelliväreistä, harmi ettei mulle sovi. Mulla on ruskeat silmät, ei täysin valkoinen iho vaikka vaalea onkin, ja näytän monen mielestä ulkomaalaiselta. Haaleat sävyt näyttää tylsiltä mulla ja tekee jotenkin haalean näköiseksi, kun taas voimakkaammat värit saa hehkumaan. Myös Neon värit ei sovi, vaan värien pitää olla murrettuja esim ruskea, petroolin sininen, luonnonvaalea, oranssiin taittava lämmin punainen, ym ylipäätään lämpimät sävyt sopii. Ja just päin vastoin kun perus vaaleilla suomalaisilla joille sopii ne vaaleat pastellivärit hyvin.

Vierailija
20/111 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanpunainen, persikka...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä