Suuttuisitko miehelle jos?
Lähtisi "istumaan iltaa", ja yhdeltätoista illalla tulisi soitto, että haittaako jos ei tuu yöksi kotiin. Todennäköisesti tiesi jo etukäteen menevänsä yöksi, mutta päätti minulle ilmoittaa nukkumaanmeno aikaan.
Minä suutuin. Saatan olla pirttihirmu, mutta ärsyttää kun lapsetkin ihmettelee, että missähän se isi oikeen on
Kommentit (34)
En. Huomaisin vasta aamulla, että on soittanut. Luultavasti olis tajunnut, että oon jo nukkumassa ja kertonut asiansa viestillä.
Niin no... Riippuu vähän, että minne ja kenen kanssa. Noin muuten kyllä perheellisen ihmisen olisi hyvä ilmoittaa yölliset poissaolonsa etukäteen.
Eipä ole tullut kohdalle. Etukäteen on aina yön poissaolot sovittu. Todennäköisesti en suuttuisi.
Mies tunsi itsensä ja oli varannut poliisilta putkapaikan yöksi.
Miten mies reagoisi, jos tekisit ap itse samoin? Alkaako möykkä, että miten hän nyt pärjää itsekseen lasten kanssa tms.? Vai olisiko hänelle ihan ok?
Itse asennoidun jo siinä kohtaa niin, kun isäntä ilmoittaa rillureissusta, että ei välttämättä tule kotiin yöksi. Ja parempi onkin kun ei tule! Viinanhajuinen kuorsaava krapulakala on tympäisevä nukkukaveri ja päälle vielä krapula-aamu, kun itse haluan alkaa touhuamaan ja toinen vaan nukkuu. Ja kun herää, haisee aivan jäätävälle ja lösähtää sohvalle ja onkin siinä sitten puoli päivää. Mieluummin olen yksin kuin katson tuollaista. Onneksi näitä reissuja on nykyään harvakseltaan!
En ole suuttunut. Oma mies on kyllä luonteeltaan sellainen, ettei hirveästi suunnittele menojaan etukäteen ja yleensä nuo selittyvät sillä, että onkin päätynyt jonnekin kaverin luokse 80 km päähän eikä olekaan enää kyytiä takas.
Exälle olisin suuttunut, miehelleni en.
Exällä oli tapana toistuvasti toimia vastoin lupauksia.
Mieheni taas on luotettava ja jos hän ilmottaisi, että nyt on senverran hauskaa, että jää kaverille yöksi, eikä tule yöllä rymistelemään kotiin niin asia olisi ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies reagoisi, jos tekisit ap itse samoin? Alkaako möykkä, että miten hän nyt pärjää itsekseen lasten kanssa tms.? Vai olisiko hänelle ihan ok?
Ei mulla ole ongelmaa lasten kanssa pärjäämisessä. Varmaan paremmin sujuisi asiat, kun saisi ihan omaan tahtiin ja tyyliin hoitaa asiat.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta, ja olen lähtökohtaisesti jo ärtynyt noista miehen menoista, kun ei tunnu osaavan kelloa, eikä muistavan velvollisuuksiaan yhtään humalassa. Jos tää olisi sellainen erikoistapaus, joka tapahtuu silloin tällöin, en usko että olisin muuta kun iloinen miehen puolesta.
Jos olisi toistuvaa ja selvästi tarkoituksellista (eli tietää jo alkuunsa ettei aio tulla yöksi kotiin mutta ilmoittaa siitä vasta yömyöhään), suuttuisin.
Jos olisi kertaluonteista eikä mies kovin usein kävisi tuulettumassa, niin en suuttuisi, hyvä vaan että ei tule kännissä kotiin jos pieniä lapsia. Tosin seuraavana aamuna esittäisin toiveen että jatkossa ilmoitus silti mahdollisimman aikaisin jotta en puoli iltaa odottelisi toista kotiin ja saisi vasta lähempänä puolta yötä tietää että toinen ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Jospa isi pääsi pukille?
Onko se hyvä vai huono asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole ongelmaa lasten kanssa pärjäämisessä. Varmaan paremmin sujuisi asiat, kun saisi ihan omaan tahtiin ja tyyliin hoitaa asiat.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta, ja olen lähtökohtaisesti jo ärtynyt noista miehen menoista, kun ei tunnu osaavan kelloa, eikä muistavan velvollisuuksiaan yhtään humalassa. Jos tää olisi sellainen erikoistapaus, joka tapahtuu silloin tällöin, en usko että olisin muuta kun iloinen miehen puolesta.
En tarkoittanut sinua, vaan miestäsi. Että jos sinä teet samoin, niin miten hän reagoi? Vai siis tarkoititko, että miehellä ei ole ongelmia lasten kanssa pärjäämisessä ja paremmin sujuisikin itsekseen?
Ei ole vielä 10v aikana tullut sellaista tilannetta eteen jossa olisi lähdetty "istumaan iltaa" paikkaan josta ei pääse kotiin yöksi, joten en osaa sanoa.
Jos tuollainen olisi usein toistuvaa, niin en katselisi. Jos perheellisellä ihmisellä lähtee juominen usein käsistä, niin on ongelma. Minne miehesi menee sitten aina yöksi? Jonnekin ryyppyluolaan jatkoille?
No mä kyllä jättäisin tuollaisen juoppo ketkun
Ja muksut myös!
Vierailija kirjoitti:
Reported and downvoted.
Sailöns pliis. (lue: pesta möilikä tystnaat)
Kyllä suuttuisin .
Tuollaiset yö poissaolot sovitaan etukäteen, ainakin päivää ennen.... Ja rehdisti kasvotusten kertoen.
Se menee ( ehkä ? ) muuten siihen että tällainen toistuu silloin tällöin.
Meillä keskustellaan yleensäkin menemiset kuten muutkin asiat.
Tuollainen yhtäkkinen ilmoitus "jäänkin yöksi" ei ole reilua enkä hyväksy sellaista.
Enkä tee itsekään niin puolisolleni.
Ei ole kokemusta tilanteesta, joten en osaa vastata.