Kuinka usein ostat irtokarkkeja?
Kommentit (26)
Olen ostanut kerran tänä talvena, loka- tai marraskuussa. Pitää ostaa varmaankin ainakin kerran tänä vuonna vielä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut kerran tänä talvena, loka- tai marraskuussa. Pitää ostaa varmaankin ainakin kerran tänä vuonna vielä.
Miksi pitää?
Varmaan harvemmin kuin kerran kuussa.
Vuoden sisällä kerran, leffaan mennessä, oli nälkä ja nopeasti piti saada energiaa leffan ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää?
Iskee ylitsekäymätön herkkuhimo. Irtokarkkeja on helppo ostaa muutama ja saa silti useampaa lajia - ostan yleensä 1-2 sorttiaan ja vain niitä makuja, joista pidän. Max hinta ostoksellani on ollut reilu euro.
Ennen ostin noin kerran viikossa, mutta lopetin vuosi sitten samalla kun vähensin muutenkin sokerin käyttöä. Nykyään mantelit ja pähkinät maistuvat paremmin ja ne ovat terveellisiäkin.
Harvemmin. Ehkä muutaman kerran vuodessa. Eipä sitä vanhemmiten karkit enää houkuta, mutta muut leivonnaiset sitäkin enemmän. Esim kääretorttua nyt mennyt kahvin kanssa.
Viimeksi olen ostanut irtokarkkeja joskus 1950-luvulla. Silloin sai penillä yhden nallekarkin kioskin tädiltä suoraan paljaaseen pikku kätöseensä!
En ole yläkoulun jälkeen ostanut.
Viimeksi noin 5 vuotta sitten. Summa noin 1,50.
Kerran viikossa karkkipäivänä. Juu tiedän, että riippuvuus on, rakastan niitä. Puolustukseksi sitten se, että en syö mitään leivonnaisia yms. makeita herkkuja kuin ehkä kerran pari vuodessa jossain juhlissa.
En koskaan, kun en halua karkkeja niistä räkälaareista.
Viime kerrasta on varmaan 10 vuotta. Parempia herkkuja löytyy suklaista.
Irtomyynnistä? En ikinä. Irtsaripussin ostan miehelle ehkä kerran viikkoon kun se tykkää niistä.
En ole varmaan 15 vuoteen ostanut.