Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä näistä piirteistä verrattuna itseesi voisit hyväksyä miehessä?

Vierailija
24.09.2022 |

Mies on sinua:

1. Lyhyempi
2. Hintelämpi
3. Olennaisesti pienempituloinen (ei väliaikainen tilanne)
4. Olennaisesti matalammin koulutettu (ei väliaikainen tilanne)
5. Tyhmempi
6. Vähemmän kunnianhimoinen ja määrätietoinen
7. Taitamattomampi käytännön töissä (rakentaminen, korjaaminen, ym)
8. Ujompi
9. Kokemattomampi ja vähemmän osaava sängyssä
10. Seksuaalisesti alistuvampi

Listaa ne jotka olisivat sinulle ok.

Kommentit (214)

Vierailija
61/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverina hyväksyn kaikki, parisuhteessa en mitään noista.

Vierailija
62/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ap:n lista on todella hyvä.

Tuossahan haetaan sellaista kivikautista uros-naaras-vertailua. Naisilla on keskimäärin tärkeämpää että uros verrattuna naiseen on X eikä Y.

Pituus ja rotevuus liittyvät kokoon. Pitkä ja roteva paras taistelija, hoikan on oltava pitkä ja lyhyen roteva. Mieluiten luontaisesti, eli puhutaan geeneistä.

Äly liittyy asemaan yhteisössä, samoin kuin kunnianhimo ja määrätietoisuus.

Tulot ja remppataidot liittyvät pesän rakentamiseen. Aika usein pitää olla jompi kumpi, joko resursseja tai remppataitoja joilla kompensoidaan pieniä tuloja.

Rohkeus ja seksuaalinen dominanssi ovat osa soidinmenoriittiä, jossa mies on aktiivisempi osapuoli ja "ottaa" naaraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua että mies on sekä lyhempi että hintelämpi, tulis olo että sehän menis rikki seksiä harrastaessa. Liian isokaan mies ei toisaalta toimisi.

Oikea asenne ja hyvä sydän on pakollisia ominaisuuksia miehessä, että suhde voisi edes teoriassa onnistua.

Miten tuo on mahdolista että mies on heti menemässä rikki?

Miehet ovat naisia selkeästi vahvempia sekä lihasten että luuston osalta.

Jos mies on 10cm lyhyempi ja 20kg kevyempi, on hän todennäköisesti naista selkeästi voimakkaampi ja luuston osalta kestävämpi.

Aika tyypillinen miehen kommentti. Nainen kertoo miltä hänestä tuntuu, mies alkaa latoa faktoja kuvitellen että voi todistaa, ettei naisesta tunnu siltä kuin nainen sanoi että tuntuu.

Miehet ovat rationaalisempia, ja usein miesten tuntemukset liittyvät jollain tapaa tosiasioihin.

Esimerkiksi on ihan yleistä että isokokoinen nainen tuntee itsensä pieneksi miehen rinnalla. On todella harvinaista että pienikokoinen mies tuntisi itsensä isoksi vielä pienemmän naisen rinnalla.

Pienikokoiset miehet yrittävät usein saada massaa bodaamalla itsensä pullistuneiksi, minkähän takia?

Saadakseen naisia.

Vierailija
64/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut menee, mutta 7 ei. Haluan että mies on pätevämpi auto, talo, rakennus tms jutuissa joista en itse ymmärrä eikä ne kiinnosta.

Eikä kyllä kaikki jutut olisi ok samassa paketissa.

Vierailija
65/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua että mies on sekä lyhempi että hintelämpi, tulis olo että sehän menis rikki seksiä harrastaessa. Liian isokaan mies ei toisaalta toimisi.

Oikea asenne ja hyvä sydän on pakollisia ominaisuuksia miehessä, että suhde voisi edes teoriassa onnistua.

Jos mies on 10cm lyhyempi ja 20kg kevyempi, on hän todennäköisesti naista selkeästi voimakkaampi ja luuston osalta kestävämpi.

Tykkään istua sylissä tai hypätä ilman, että itselle tulee se fiilis, että tässä nyt norsu rusentaa hiiren. Vaikka ei niin olisikaan, niin tuo on se olo. Että pitäisi vähintäänkin vähän varoa. Ei todellakaan mikään naisellinen fiilis.

Sitä kummastelen että jos naiset tuntevat itsensä epänaisellisiksi, eli toisin sanottuna heille naisellista on pienuus ja sirous, niin meillä on kumman paljon isoja naisia. En siis tarkoita pituutta tai rotevuutta, vaan ylipainoa.

Jos naiset järjestään tuntevat noin, on vähän outoa että haetaan isoa miestä jotta tunnettaisiin olo pienemmäksi kun ollaan miehen sylissä tai rinnalla. Mutta ei tiputeta painoa, jolloin pieni/naisellinen olo voisi olla koko ajan.

Outo juttu,

Taas vihaisen miehen kommenttia. Minä, joka alunperin siinä kommentoin olen kyllä aina ollut täysin normaalipainoinen (välillä jopa lähellä alipainoa), pituutta 170cm, ruumiinrakenteeltani hieman harteikas. Ei voi olla pieni ja naisellinen olo koko ajan, koska sirompia ja pienempiä miehiä todellakin on olemassa. Minua ei haittaa se, että olen kumppanini valikoinut. Ei minuakaan kaikki haluaisi, koska en omaa montaakaan fyysistä ominaisuutta, jotka olisi miesten mieleen. Sekään ei haittaa minua. Miksi sinä olet muuttunut vihaiseksi ja katkeraksi? Se saattaa olla se suurin syy, että et saa naista.

Vierailija
66/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään istua sylissä tai hypätä ilman, että itselle tulee se fiilis, että tässä nyt norsu rusentaa hiiren. Vaikka ei niin olisikaan, niin tuo on se olo. Että pitäisi vähintäänkin vähän varoa. Ei todellakaan mikään naisellinen fiilis.

Sitä kummastelen että jos naiset tuntevat itsensä epänaisellisiksi, eli toisin sanottuna heille naisellista on pienuus ja sirous, niin meillä on kumman paljon isoja naisia. En siis tarkoita pituutta tai rotevuutta, vaan ylipainoa.

Jos naiset järjestään tuntevat noin, on vähän outoa että haetaan isoa miestä jotta tunnettaisiin olo pienemmäksi kun ollaan miehen sylissä tai rinnalla. Mutta ei tiputeta painoa, jolloin pieni/naisellinen olo voisi olla koko ajan.

Outo juttu,

En ole tuo edellinen mutta samaistun hänen kokemukseensa. Olen siis ollut pienikokoisen miehen kanssa ja tunsin itseni norsuksi, vaikka en ole todellakaan ylipainoinen. Olen hoikka keskimittainen nainen, mies oli siis about samaa kokoa. Mieheksi pieni.

Vastasin ketjuun että pari senttiä lyhyempi voisi käydä, mutta rehellisesti sanottuna seuraavaksi haluan sata kertaa mieluummin pitkän miehen.

Vierailija
67/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo juttu,

En ole tuo edellinen mutta samaistun hänen kokemukseensa. Olen siis ollut pienikokoisen miehen kanssa ja tunsin itseni norsuksi, vaikka en ole todellakaan ylipainoinen. Olen hoikka keskimittainen nainen, mies oli siis about samaa kokoa. Mieheksi pieni.

Vastasin ketjuun että pari senttiä lyhyempi voisi käydä, mutta rehellisesti sanottuna seuraavaksi haluan sata kertaa mieluummin pitkän miehen.

Niinpä. Ja näin se on myös toisinpäin. Itse en voisi kovin paljon kookkaamman naisen kanssa olla.

Vierailija
68/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla paljonkin ollut miehiä?

Vierailija
69/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän koulutettu ok, itsellä korkeakoulututkinto. 

Saa olla kokemattomampi, kunhan on miellyttämishaluinen. Sama pätee alistuvuuteen. 

Ujompikin saa olla, kun itse en ole yhtään ujo.

Muissa olen itsekin niin alhaalla, että kumppanin pitäis olla samalla tasolla. Paljon enempikään ei olis hyvä, tois valtaepätasapainoa suhteeseen. Lika barn leka bäst. 

Vierailija
70/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo juttu,

Minä olen hoikka ja alle keskimittainen mies. Ihan absurdi ajatus että tuntisin itseni jotenkin erilaiseksi jos nainen olisi samankokoinen (naiseksi keskivertoa pidempi).

Jotenkin voisin ymmärtää jos nainen olisi 190cm tai kehonrakentaja. Mutta tuo etä samankokoisen kanssa hoikka ja keskipituinen tuntee itsensä norsuksi on tosi outoa.

Ehkä naisilla on joku vertailufetisi, eli tuntemukset omasta itsestä haetaan tuon vertailun kautta, pieni verrattuna mieheen tms. Miehenä en sitä ymmärrä.

Vierailija
71/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun asiani hyväksyä tai olla hyväksymättä toisia ihmisiä. Jokainen saa olla sellainen kuin on.

Vierailija
72/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,3,8 ja 9.

Vierailija
73/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut käy paitsi 5. jos mies olisi paljon tyhmempi.

Vierailija
74/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla paljonkin ollut miehiä?

On, ihan riittävästi.

Vierailija
75/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo juttu,

Minä olen hoikka ja alle keskimittainen mies. Ihan absurdi ajatus että tuntisin itseni jotenkin erilaiseksi jos nainen olisi samankokoinen (naiseksi keskivertoa pidempi).

Jotenkin voisin ymmärtää jos nainen olisi 190cm tai kehonrakentaja. Mutta tuo etä samankokoisen kanssa hoikka ja keskipituinen tuntee itsensä norsuksi on tosi outoa.

Ehkä naisilla on joku vertailufetisi, eli tuntemukset omasta itsestä haetaan tuon vertailun kautta, pieni verrattuna mieheen tms. Miehenä en sitä ymmärrä.

En minä osaa tarkemmin selittää mistä se johtuu mutta näin nyt kuitenkin on. Kyllä sille on syynsä miksi pidemmät miehet ovat kysytympiä, eikä se syy ole aina pelkkä pinnallisuus. Pienikokoinen ei tunnu hyvältä, eikä kenenkään tarvi onneksi ole pakko olla ihmisen kanssa, joka ei tunnu hyvältä.

Vierailija
76/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut hyväksyn, paitsi lyhyempi ja olennaisesti matalammin koulutettu.

Vierailija
77/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut hyväksyn, paitsi lyhyempi ja olennaisesti matalammin koulutettu.

Ja se piti täsmentää vielä, että parisuhdenäkökulmasta tietysti. Muut miehet saa olla mitä ovat, ei ole multa pois.

Vierailija
78/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut varmaan Ok, mutta tyhmempi. Se olisi varmaan sellainen, ettei oikein jaksaisi. Kenties

Tai ehkä

Pitäisi olla semmonen kunnolla yksinkertaisempi. En ehkä semmoista jaksaisi kuunnella.

Mutta en tiedä, kun minulle luotettavuus ja rakkaus on ydinasiat ja samanlaiset arvot,

Mun mies tuskin olisi työttömänä. Olisi varmaan sellainen, joska haluaisi kehittäisi itseään.. kehittäisi joka tapuksessa jotakin.

Ihan lapanen, jos olis, niin Semmosta en viittis.

Että

Ei tuossa listassa semmoista ihan ei ole. Väkivalta ja alkoholin liikakäyttö olisivat selkeät ei:t.

Vierailija
79/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju/aihe. Olen positiivisesti yllättynyt siitä että aika moni on hyväksynyt listan asioita. Joskaan en voi tietää oletetaanko sitten että pitäisi olla aivan ihmeellinen muissa asioissa kompensoidakseen heikkouksia. Siis vaikka lyhyys ok, jos nimesi on V. Zelenskyi.

Saanko teiltä arvion lauantai-illan huviksi? Äänestäkää yläpeukku/alapeukku olisivatko piirteeni hyväksyttäviä? Ilta ei mene pilalle, odotukset eivät ole suuret :D

1. Lyhyempi

Olen 173cm. Mutta en halua erityisesti pituuseroa. Saa olla samanpituinen, lyhyempi tai pidempi...mutta toivoisin ettei pituusero ole naiselle se juttu.

2. Hintelämpi

Hoikka, eli hintelämpi kuin enemmistö ikäisistäni naisista. Joskin lihaksikkaampi kyllä.

3. Olennaisesti pienempituloinen (ei väliaikainen tilanne)

Palkkani on 3 500 eur/kk.

4. Olennaisesti matalammin koulutettu (ei väliaikainen tilanne)

AMK.

5. Tyhmempi

Olen keskivertoa älykkäämpi, mutta en poikkeuksellisen älykäs.

6. Vähemmän kunnianhimoinen ja määrätietoinen

Taidan olla alisuorittaja. Ammatti on vaativahko, mutta kunnianhimoinen ja määrätietoinen olisi pyrkinyt juristiksi tms, tai vähintäänkin esimieheksi. Olen melko vähään tyytyvä, joskin siinä on taustalla myös ideologisia syitä.

7. Taitamattomampi käytännön töissä (rakentaminen, korjaaminen, ym)

En ole taitava näissä ollenkaan.

8. Ujompi

En ole erityisen ujo sosiaalisissa tilanteissa, mutta naisten kanssa kyllä.

9. Kokemattomampi ja vähemmän osaava sängyssä

Olen täysin kokematon. Riippuen vähän mikä lasketaan kokemukseksi. Seksiä en ole harrastanut.

10. Seksuaalisesti alistuvampi

Luultavasti kyllä, mutta koska ei ole minkäänlaisia kokemuksia niin ei voi olla kaikesta varma. Dominoiva en ainakaan ole. Suurin turn-on olisi kun nainen kertoisi mitä haluaa minun tekevän ja tuottaisin hänelle nautintoa. Se olisi mahtavaa.

Vierailija
80/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lista, laittoi miettimään. Seksikysymys on joustamaton, en haluaisi alistuvaa miestä.

Monessa muussa kohdassa olennainen kysymys on eroavaisuuksien etäisyys. Esimerkiksi, jos tulee mieleen, että onkohan kumppanilla jonkinasteinen kehityshäiriö, ero älykkyydessä on liian suuri kestävään ja tasa-arvoiseen suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä