Mitkä näistä piirteistä verrattuna itseesi voisit hyväksyä miehessä?
Mies on sinua:
1. Lyhyempi
2. Hintelämpi
3. Olennaisesti pienempituloinen (ei väliaikainen tilanne)
4. Olennaisesti matalammin koulutettu (ei väliaikainen tilanne)
5. Tyhmempi
6. Vähemmän kunnianhimoinen ja määrätietoinen
7. Taitamattomampi käytännön töissä (rakentaminen, korjaaminen, ym)
8. Ujompi
9. Kokemattomampi ja vähemmän osaava sängyssä
10. Seksuaalisesti alistuvampi
Listaa ne jotka olisivat sinulle ok.
Kommentit (214)
Jokainen miehistäni on täyttänyt 7-8 kohtaa listasta joten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu olisi yksinään ok, mutta tyhmää miestä en ottaisi eli 5 ei kävisi.
Eihän siinä sanota tyhmä, vaan tyhmempi. Jos olet itse hyvin älykäs, älykkäämpää miestä voi olla vaikea löytää. Ihan kokemuksesta kerron!
Miehen pitää olla sinua älykkäämpi?
Jos ei hyväksy sitä että mies on tyhmempi. Paras tietysti että löytäisi suunnilleen samantasoisen mutta aika hienosäätöähän se täydellisen kumppanin etsiminen on muutenkin.
Seksuaalisesti alistuva olisi plussaa, vähemmän kokemusta seksistä ei merkitystä, ujous hyvä ja alempi koulutus ei merkitystä, jos mies on sivistynyt ja älykäs. Itse olen erittäin pitkälle koulutettu, joten aika harva mies muutenkaan samaan yltäisi.
Muista asioista useampi ei kävisi eli arvostan miehessä esimerkiksi käden taitoja korkealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä sanota tyhmä, vaan tyhmempi. Jos olet itse hyvin älykäs, älykkäämpää miestä voi olla vaikea löytää. Ihan kokemuksesta kerron!
Jos ei hyväksy sitä että mies on tyhmempi. Paras tietysti että löytäisi suunnilleen samantasoisen mutta aika hienosäätöähän se täydellisen kumppanin etsiminen on muutenkin.
Tyhmä ei tietenkään hyvä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet erot älykkyydessä ei varmaan näy arjessa, mutta jos huomaisin, että mies on minua tyhmempi niin en voisi kiinnostua. Pitää olla äykkyyttä, yleissivistystä ja lisäksi jonkun verran myös sosiaalista äykkyyttä. Sillä onko mies kaapin kokoinen seksialistaja, ei ole mulle mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään niin päin. Äly on seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vitonen oli tyhmempi, ei tyhmä. Juuri yksikään nainen ei ottaisi itseään tyhmempää miestä. Ilmeisesti pitävät itseään tyhminä tai itsetunto ei muuten vain kestäisi olla miestä fiksumpi.
Mun mielestä ap:lla on tossa tosi hyvä lista siitä mitkä asiat pitää olla kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitonen oli tyhmempi, ei tyhmä. Juuri yksikään nainen ei ottaisi itseään tyhmempää miestä. Ilmeisesti pitävät itseään tyhminä tai itsetunto ei muuten vain kestäisi olla miestä fiksumpi.
Mä olisin jäänyt neitsyeksi jos en olisi kelpuuttanut itseäni tyhmempiä miehiä. Heissä on ollut sitten muita hyviä ominaisuuksia. Terv. älykäs nainen
1. Lyhyempi - pari senttiä lyhyempi on ok
4. Olennaisesti matalammin koulutettu
5. Tyhmempi - en ole tyhmimmästä päästä, joten jos mies olisi minua tyhmempi, hän voisi silti olla melko älykäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan mulla kyse ei ole itsetunnosta vaan tykkään siitä, että minua haastetaan älyllisesti parisuhteessa. Keskustelut älykkään kumppanin kanssa on parasta. Koen itsekin olevani kumppanina sellainen ja toivon mieheltäni samaa. Onneksi olen tällaisen löytänyt. Mitään hän ei osa rakentaa, on hintelä ja joskus ujokin. Ihan paras!
Vierailija kirjoitti:
4-8 jos muuten todella hyvä tyyppi. Olen akateemisesti koulutettu ja olin ensihoitaja-palomiehen kanssa naimisissa, hän kävi noihin, mutta oli huumorintajuinen ja mukava.
Palomies on parempi kuin akateeminen.
En pystyisi seksuaalisesti alistuvaan. Haluan että mies on mies ja ottaa minut.
Kaikki noista käy ja valtaosa on mielestäni täysin merkityksettömiä tai melko triviaaleja kumppanuuden kannalta. Kohta 5 sillä varauksella, että haluan siis älykkään miehen, "tyhmä" ei käy, mutta ei tarvi olla mua älykkäämpi. Kohta 10 sillä varauksella, että en halua kuitenkaan aina ja koko aikaa olla ns. päällä. Nykyisessä parisuhteessa pätee kohdat 3-7 ja 9.