Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä näistä piirteistä verrattuna itseesi voisit hyväksyä miehessä?

Vierailija
24.09.2022 |

Mies on sinua:

1. Lyhyempi
2. Hintelämpi
3. Olennaisesti pienempituloinen (ei väliaikainen tilanne)
4. Olennaisesti matalammin koulutettu (ei väliaikainen tilanne)
5. Tyhmempi
6. Vähemmän kunnianhimoinen ja määrätietoinen
7. Taitamattomampi käytännön töissä (rakentaminen, korjaaminen, ym)
8. Ujompi
9. Kokemattomampi ja vähemmän osaava sängyssä
10. Seksuaalisesti alistuvampi

Listaa ne jotka olisivat sinulle ok.

Kommentit (214)

Vierailija
101/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt pohjimmiltaan ymmärrä, miksi pienikokoisten miesten pitää kitistä siitä, etteivät kelpaa samankokoisille tai vähän pidemmille. Pienempiä naisia varmasti löytyy, joille kelpaavat. Miksi pitäisi kelvata ehdottomasti ihan kaikille? En minäkään naisena kaikille miehille kelpaa enkä siitä numeroa tee.

Käykö kaikille pienikokoisille naisille pienikokoinen mies?

Miksi ei, jos pienikokoisten miesten pitää tavoitella vain pienikokoisia naisia?

Minä olen 174cm mies ja pidän suurin piirtein itseni pituisista naisista eniten. Iso turn-off jos nainen haluaa olla pieni kainalossa tai katsella ylöspäin. Ei sytytä yhtään.

Naisia kiukuttaa kun he julistautuivat vahvoiksi Goddess-naisiksi, ja nyt prkl miehet oikeasti haluavatkin sellaisia!!!1

Kyllä se vika taitaa jossain muussa kuin pituudessa olla, jos kokee, ettei naista löydy sitten millään. Se on vain hyvä vierittää sekin naisten syyksi.

Katso ympärillesi seuraavan kerran vaikka kaupungilla tai juhlissa tai missä vaan. Samankokoisia pariskuntia kyllä riittää. Myös niitä, joissa nainen on isompi. Miten se sitten selittyy mielestäsi?

Vierailija
102/214 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi kiltti!! Kilttimiestä ei IKINÄ!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämähän on riippuvaisia siitä millainen nainen on. Naisiakin on monenlaisia ja jotta vastauksista saisi mitään irti, niin pitäisi tietää myös millainen vastaaja on.

Itse olen normimittainen ja iän myötä vähän tukevahko (tosin paino jojoilee), tienaan brutto 4500+/kk, AMK koulutus, analyyttinen ihan fiksu, en hirveän kunnianhimoinen, mutta sitäkin määrätietoisempi, en kovin taitava käytännön töissä, enkä suomalaiseksi mitenkään ujo, tähän ikään ihan normikokenut sängyssä ja en dominoiva/alistuva sängyssä.

Miehen kohdalla kaipaan:

- Itseäni pidempää (lähes kaikki suomalaiset miehet ovat minua pidempiä)

- Ei minua hintelämpää (saa olla miehinen habitus)

- Saa olla matalampi palkka (kunhan saa normipalkkaa)

- Voi olla alempi koulutus (kunhan on joku koulutus)

- Ei tarvitse olla fiksumpi (en kaipaa älyllisesti haastavan työn lisäksi vapaa-aikana jatkuvaa älyllistä haastetta, enkä koe että puolison pitää haastaa minua)

- Ei tarvitse olla kunnianhimoinenkaan, vaan mielummin perhekeskeinen normi määrätietoinen (normaaliin elämään tyytyvä ja haluaa elää minun kanssani, niin että arvostaa myös yhteistä aikaa)

- Arvostan jos mies on taitava käytännön töissä ja myös halukas tekemään niitä

- Voi olla tietyissä asioissa minua ujompi (aika moni on), mutta ei lähestymisyrityksissä minua kohtaan

- Jonkin verran on hyvä olla kokemusta ja osaamista sängyssä

- En missään nimessä halua seksuaalisesti alistuvampaa miestä

Erikoinen ajatus tuo tuollainen. Eihän älykkyys tarkoita mitään haastamista. Oma mies on superälykäs, nero (=hyvä kaikessa) eikä hän koskaan tuo sitä tuolla tavalla esille. Samaten isäni on superälykäs, hänellä sama juttu niin kuin myös eräällä toisella lähisukulaisella. He ovat hyviä ihan kaikessa, mikä voi altistaa heidät monenlaiselle pulmalle, mitä ei edes tulisi ajatelleeksi. Viimeinen asia on se, että he jotenkin haastaisivat muita, ylivoimaisuudessaan. 

Hyvin älykkäiden ongelma on se, että muut eivät ymmärrä asioita kovin nopeasti, joten he joutuvat aina asettumaan toisen tasolle, mikä saattaa olla raskasta. Jos älykkyysero on suuri, ei parisuhteesta tule yhtään mitään, kun molemmat tuskaantuvat siihen, ettei kumpikaan hiffaa toistensa juttuja. 

Mutta tätäkin asiaa on tutkittu ja todettu, että pariskuntien äo on yleensä suurin piirtein samaa tasoa.

Olen tuo kirjoittaja ja olen samaa mieltä etten pidä haastamista älykkäänä, mutta oli tosiaan viittaus ketjussa aiemmin olleeseen kirjoitukseen, jossa joku kaipasi älykästä miestä juuri haastamaan itseään.

Veikkaan, että älykkyys ei tarkoita kaikille samaa asiaa. Älykäs voi olla eri osa-alueilla, tyypillisesti matemaattis-loogisessa päättelyssä, kolmiulotteisessa ajattelussa, kielellisessä lahjakkuudessa ja muistitoiminnoissa, joita eri älykkyystesteissä mitataan. Näitäkin ominaisuuksia voi myös harjoittaa. Toisaalta on tunnistettu myös sosiaalinen älykkyys, mutta tätä testataan harvemmin.

Älykkäästä ei välttämättä edes erota aina ulospäin, että on erityisen älykäs, jos ei keskustele sillä tasolla, että nuo asiat eri osa-alueilla tulisi esille. Normielämässä ulospäin näkyvä olisi supermuisti, mutta muut osa-alueet eivät nouse samoin esille, paitsi se sosiaalinen älykkyys. Ei muut välttämättä tiedä mitä hiljaisen neron päässä liikkuu.

Vierailija
104/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaivannut miestä, joka vetää fyysisesti puoleensa, joka tosin minulla on minua pidempi eikä hontelo. On tosin muitakin fyysisiä ominaisuuksia, kuten miehekäs, eli jonkin verran harteikas vartalo ja miesmäistä kasvot.

Lisäksi riittää ihan normityyppi, kunhan ei ole ujo minun kanssani ja osaa näyttää kiinnostuksensa. En haluakaan mitään ääripään tyyppiä, vaan sellaisen jonka kanssa onnistuu perheaika ja solahtaa muiden ihmisten kanssa normaaliin kanssakäymiseen. En siis kaipaa mitenkään erityisen älykästä tai kunnianhimoista, mutta en myöskään tyhmää tai rahatonta.

Toisaalta odotan mieheltä myös jotain käytännön kädentaitoja ja arvostan kumppanina miehiä, joilla näitä on. Ehkä koen tuon fyysisen vetovoiman jatkeena ja myös turvallisuutena, kun mies pystyy huolehtimaan asioista, jotka ei minulta välttämättä onnistu tai vaatisivat enemmän aikaa, selvittämistä ja myös fyysisiä ponnisteluja, joissa oma fysiikkani voisi loppua myös kesken.

Taidan olla siis nainen, joka tykkää perinteisesti miehestä, mutta sellaisesta joka on luonteeltaan mukava. Nk. Pahat pojat tai itseriittoiset tyypit eivät kiinnosta.

Vierailija
105/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämähän on riippuvaisia siitä millainen nainen on. Naisiakin on monenlaisia ja jotta vastauksista saisi mitään irti, niin pitäisi tietää myös millainen vastaaja on.

Itse olen normimittainen ja iän myötä vähän tukevahko (tosin paino jojoilee), tienaan brutto 4500+/kk, AMK koulutus, analyyttinen ihan fiksu, en hirveän kunnianhimoinen, mutta sitäkin määrätietoisempi, en kovin taitava käytännön töissä, enkä suomalaiseksi mitenkään ujo, tähän ikään ihan normikokenut sängyssä ja en dominoiva/alistuva sängyssä.

Miehen kohdalla kaipaan:

- Itseäni pidempää (lähes kaikki suomalaiset miehet ovat minua pidempiä)

- Ei minua hintelämpää (saa olla miehinen habitus)

- Saa olla matalampi palkka (kunhan saa normipalkkaa)

- Voi olla alempi koulutus (kunhan on joku koulutus)

- Ei tarvitse olla fiksumpi (en kaipaa älyllisesti haastavan työn lisäksi vapaa-aikana jatkuvaa älyllistä haastetta, enkä koe että puolison pitää haastaa minua)

- Ei tarvitse olla kunnianhimoinenkaan, vaan mielummin perhekeskeinen normi määrätietoinen (normaaliin elämään tyytyvä ja haluaa elää minun kanssani, niin että arvostaa myös yhteistä aikaa)

- Arvostan jos mies on taitava käytännön töissä ja myös halukas tekemään niitä

- Voi olla tietyissä asioissa minua ujompi (aika moni on), mutta ei lähestymisyrityksissä minua kohtaan

- Jonkin verran on hyvä olla kokemusta ja osaamista sängyssä

- En missään nimessä halua seksuaalisesti alistuvampaa miestä

Erikoinen ajatus tuo tuollainen. Eihän älykkyys tarkoita mitään haastamista. Oma mies on superälykäs, nero (=hyvä kaikessa) eikä hän koskaan tuo sitä tuolla tavalla esille. Samaten isäni on superälykäs, hänellä sama juttu niin kuin myös eräällä toisella lähisukulaisella. He ovat hyviä ihan kaikessa, mikä voi altistaa heidät monenlaiselle pulmalle, mitä ei edes tulisi ajatelleeksi. Viimeinen asia on se, että he jotenkin haastaisivat muita, ylivoimaisuudessaan. 

Hyvin älykkäiden ongelma on se, että muut eivät ymmärrä asioita kovin nopeasti, joten he joutuvat aina asettumaan toisen tasolle, mikä saattaa olla raskasta. Jos älykkyysero on suuri, ei parisuhteesta tule yhtään mitään, kun molemmat tuskaantuvat siihen, ettei kumpikaan hiffaa toistensa juttuja. 

Mutta tätäkin asiaa on tutkittu ja todettu, että pariskuntien äo on yleensä suurin piirtein samaa tasoa.

Jäin miettimään mitä tarkoittaa hyvä kaikessa? Varmaankin Teoreettisessa mielessä vai osaako soveltaa sen myös käytäntöön. Taustalla lienee ainakin hyvä muisti ja päättelykyky, joka nousee esille varmasti keskusteluissa ja voi olla turhauttavaa jos joku muu ei ymmärrä asioita yhtä hyvin tai nopeasti.

Hyvä kaikessa termi minulle edustaa muutakin kuin päättelykykyä ja keskusteluissa esiin nousevaa älykkyyttä. Minusta ihminen voi olla hyvä myös liikunnassa, taiteessa, musiikissa, käsitöistä, ihmisten ja eläinten kanssa, sängyssä 😉, ihan samoin kuin matemaattisesti ml. hahmottamisessa tai kielissä. Täytyy myöntää, että en ole vielä tavannut ihmistä, joka olisi hyvä kaikessa.

Vierailija
106/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon joka kirjoitti miehensä olevan superälykäs, nero, niin onneksi minulla ei ole tällaista neroa miestä. Elämä sellaisen ihmisen rinnalla ei välttämättä ole helppoa.

Vierailija
107/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sinua:

1. Lyhyempi -> Lähtökohtaisesti epäilen, etten tuntisi vetoa itseäni lyhyempään mieheen, mutta enpä tiedä. Jos olisi muuten todellinen helmi kyseessä, niin kenties se ei haittaisikaan.

2. Hintelämpi -> En usko, että tuntisin vetoa hintelään mieheen.

3. Olennaisesti pienempituloinen (ei väliaikainen tilanne) -> Ei onnistu. Kokemusta on.

4. Olennaisesti matalammin koulutettu (ei väliaikainen tilanne) -> Tämä ei haittaa, jos on muuten ihan fiksu eikä mikään laiska vätys.

5. Tyhmempi -> Ei missään nimessä.

6. Vähemmän kunnianhimoinen ja määrätietoinen -> Kyllä jotain tavoitteita olisi hyvä olla. En ole itsekään äärettömän kunnianhimoinen, mutta määrätietoinen kyllä olen. 

7. Taitamattomampi käytännön töissä (rakentaminen, korjaaminen, ym) -> Arvostaisin jos ei olisi ihan peukalo keskellä kämmentä, kun en ole itsekään ihan taitamaton. Tästäkin on kokemusta.

8. Ujompi -> Tämä ei haittaa ollenkaan.

9. Kokemattomampi ja vähemmän osaava sängyssä -> Ei haittaa, tätä voi harjoitella.

10. Seksuaalisesti alistuvampi -> Lähtökohtaisesti ei haittaa

Vierailija
108/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi itselleni miestä oli sen ominaisuudet mitä tahansa. Toki hätätapauksessa sellainen nainen, joka luulee olevansa mies, saattaisi kelvata.

Vierailija
109/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt pohjimmiltaan ymmärrä, miksi pienikokoisten miesten pitää kitistä siitä, etteivät kelpaa samankokoisille tai vähän pidemmille. Pienempiä naisia varmasti löytyy, joille kelpaavat. Miksi pitäisi kelvata ehdottomasti ihan kaikille? En minäkään naisena kaikille miehille kelpaa enkä siitä numeroa tee.

Miksi ei, jos pienikokoisten miesten pitää tavoitella vain pienikokoisia naisia?

Minä olen 174cm mies ja pidän suurin piirtein itseni pituisista naisista eniten. Iso turn-off jos nainen haluaa olla pieni kainalossa tai katsella ylöspäin. Ei sytytä yhtään.

Minä olen 154cm nainen ja en vilkaisekaan alle 180cm miehiin. Ei ole tarvinnut. Nykyinen aviomies on 184cm.

Vierailija
110/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelämpää en huolisi. Painan itse 50kg. 

Vierailija
111/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 154cm nainen ja en vilkaisekaan alle 180cm miehiin. Ei ole tarvinnut. Nykyinen aviomies on 184cm.

Ihannemiehesi on siis sellainen, jolta voit ottaa seisten poskeen?

Vierailija
112/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmaan sytytä kun itsekin tiedät, että naiset jotka haluavat tuntea itsensä pieneksi miehen kainalossa, hakevat huomattavasti sinua isompia miehiä.

Vierailija
113/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä edes erotat noin alhaalta jotain 4cm pituuseroa?

Vierailija
114/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin enpä tiedä, olen vahvasti seksuaalisesti dominoiva nainen.

Vierailija
115/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin enpä tiedä, olen vahvasti seksuaalisesti dominoiva nainen.

Tuskinpa olet. Sellaisella ei olisi tarvetta kertoilla itsestään vauvapalstalla.

Vierailija
116/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmaan sytytä kun itsekin tiedät, että naiset jotka haluavat tuntea itsensä pieneksi miehen kainalossa, hakevat huomattavasti sinua isompia miehiä.

Minusta kiinnostuneet naiset ovat olleet lähes kaikki lyhyitä ja pulleita naisia jotka halusivat juuri tuota. Ja minun kanssani, kun minusta olivat kiinnostuneita.

Ehkä kertoo siitä etteivät he saaneet haluamaansa nallekarhumiestä niin piti tyytyä pienempään, joka sentään oli heitä pidempi.

172cm mies

Vierailija
117/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lyhyempi (pari senttiä menee. Olen itse 170cm)

9. Kokemattomampi ja vähemmän osaava sängyssä

10. Seksuaalisesti alistuvampi

Vierailija
118/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta hintelämpää onkin vaikeampi löytää.

Vierailija
119/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteelta ehkä löytyy.

Vierailija
120/214 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteelta ehkä löytyy.

Hyi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän