Mitkä näistä piirteistä verrattuna itseesi voisit hyväksyä miehessä?
Mies on sinua:
1. Lyhyempi
2. Hintelämpi
3. Olennaisesti pienempituloinen (ei väliaikainen tilanne)
4. Olennaisesti matalammin koulutettu (ei väliaikainen tilanne)
5. Tyhmempi
6. Vähemmän kunnianhimoinen ja määrätietoinen
7. Taitamattomampi käytännön töissä (rakentaminen, korjaaminen, ym)
8. Ujompi
9. Kokemattomampi ja vähemmän osaava sängyssä
10. Seksuaalisesti alistuvampi
Listaa ne jotka olisivat sinulle ok.
Kommentit (214)
Kaikki muu OK, paitsi:
5. Tyhmempi mies kiukuttelee ja sortaa, ei sellaisen kanssa voi elää.
10. Alistuva mies taitaa käytännössä olla estynyt lahna, ei sopisi minun kumppanikseni.
4, 6 ja 10, muita joutuisi vähän miettimään. Noi on ok ja 10 jopa toivottava. 4 ja 10 pätee myös nykyisessä suhteessani. Mies tosin tienaa enemmän kuin minä, vaikka opinnot jäikin kesken.
1. Lyhyempi
- ei haittaa, riippuu tosin kuinka paljon lyhyempi, 1 cm vai 10 cm, mut jos oikea henkilö sattuu kohdalle niin en usko että haittais vaikka olisi lyhytkasvuinen
2. Hintelämpi
- no olen aika hoikka itse, niin aika luuviulu se sitten olis, mut pituudella voi kompensoida. Jos on todella lyhyt JA todella hintelä niin ei kyllä seksuaalisesti sytytä, mutta pitkä ja hintelä on ihan ok. Mutta edelleen, ei voi tietää; jos sopiva osuu kohdalle niin nämä ulkoiset seikat ei ole kovin olennaisia
3. Olennaisesti pienempituloinen (ei väliaikainen tilanne)
- olen työtön joten hänen tulonsa olisivat sitten tosi pienet...en usko että tästä minun tulotilanteesta OLENNAISESTI pienempiä tuloja voi enää olla :D Jos oltais molemmat töissä kuitenkin niin sitten ei väliä, mutta tässä nykytilanteessa tämä haittaisi
4. Olennaisesti matalammin koulutettu (ei väliaikainen tilanne)
- ei haittaa
5. Tyhmempi
- haittaa
6. Vähemmän kunnianhimoinen ja määrätietoinen
- olen itse täysin kunnianhimoton, joten ei haittaa, suuri kunnianhimo sen sijaan voisi haitatakin
7. Taitamattomampi käytännön töissä (rakentaminen, korjaaminen, ym)
- ei haittaa yhtään
8. Ujompi
- ei haittaa yhtään
9. Kokemattomampi ja vähemmän osaava sängyssä
- ei yhtään haittaa, näitä voi yhdessä opetella
10. Seksuaalisesti alistuvampi
- ei haittaa
Eli siis voisin hyväksyä kaikki paitsi kohdat 3 ja 5
Oliko tuo lista ap;n piirteistä?
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu olisi yksinään ok, mutta tyhmää miestä en ottaisi eli 5 ei kävisi.
Vitonen oli tyhmempi, ei tyhmä. Juuri yksikään nainen ei ottaisi itseään tyhmempää miestä. Ilmeisesti pitävät itseään tyhminä tai itsetunto ei muuten vain kestäisi olla miestä fiksumpi.
Jaa miksipä ei, lisäksi elämässä on monia erilaisia osa-alueita ja ne käytännön läheiset ihmiset osaavat ja ymmärtävät sellaisia asioita, joista taas moni akateeminen ja fiksu ihminen ei ole niin perillä. Viisaat ihmiset osaavat olla arvottamatta itseään toisten yläpuolelle. Ehkä tällöin voisi puhua sydämen viisaudesta ja inhimillisyydestä.
Täytyy myöntää, että itse arvostan miehessä enemmän luonnetta, sitoutumista ja turvallisuutta. Minä olen onnellinen kun mies osaa ja pystyy tekemään niitä raskaitakin töitä ja on kätevä käsistään. Minä voin selvittää, suunnitella ja ajatella, kun taas mies tekee 😀.
Laulun sanoin: Etsin miestä tiukkavartaloista, joka itseään trimmaa ja ei älyllä loista
En halua että mies on sekä lyhempi että hintelämpi, tulis olo että sehän menis rikki seksiä harrastaessa. Liian isokaan mies ei toisaalta toimisi.
Oikea asenne ja hyvä sydän on pakollisia ominaisuuksia miehessä, että suhde voisi edes teoriassa onnistua.
Nämähän on riippuvaisia siitä millainen nainen on. Naisiakin on monenlaisia ja jotta vastauksista saisi mitään irti, niin pitäisi tietää myös millainen vastaaja on.
Itse olen normimittainen ja iän myötä vähän tukevahko (tosin paino jojoilee), tienaan brutto 4500+/kk, AMK koulutus, analyyttinen ihan fiksu, en hirveän kunnianhimoinen, mutta sitäkin määrätietoisempi, en kovin taitava käytännön töissä, enkä suomalaiseksi mitenkään ujo, tähän ikään ihan normikokenut sängyssä ja en dominoiva/alistuva sängyssä.
Miehen kohdalla kaipaan:
- Itseäni pidempää (lähes kaikki suomalaiset miehet ovat minua pidempiä)
- Ei minua hintelämpää (saa olla miehinen habitus)
- Saa olla matalampi palkka (kunhan saa normipalkkaa)
- Voi olla alempi koulutus (kunhan on joku koulutus)
- Ei tarvitse olla fiksumpi (en kaipaa älyllisesti haastavan työn lisäksi vapaa-aikana jatkuvaa älyllistä haastetta, enkä koe että puolison pitää haastaa minua)
- Ei tarvitse olla kunnianhimoinenkaan, vaan mielummin perhekeskeinen normi määrätietoinen (normaaliin elämään tyytyvä ja haluaa elää minun kanssani, niin että arvostaa myös yhteistä aikaa)
- Arvostan jos mies on taitava käytännön töissä ja myös halukas tekemään niitä
- Voi olla tietyissä asioissa minua ujompi (aika moni on), mutta ei lähestymisyrityksissä minua kohtaan
- Jonkin verran on hyvä olla kokemusta ja osaamista sängyssä
- En missään nimessä halua seksuaalisesti alistuvampaa miestä
Vierailija kirjoitti:
En halua että mies on sekä lyhempi että hintelämpi, tulis olo että sehän menis rikki seksiä harrastaessa. Liian isokaan mies ei toisaalta toimisi.
Oikea asenne ja hyvä sydän on pakollisia ominaisuuksia miehessä, että suhde voisi edes teoriassa onnistua.
Miten tuo on mahdolista että mies on heti menemässä rikki?
Miehet ovat naisia selkeästi vahvempia sekä lihasten että luuston osalta.
Jos mies on 10cm lyhyempi ja 20kg kevyempi, on hän todennäköisesti naista selkeästi voimakkaampi ja luuston osalta kestävämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on 10cm lyhyempi ja 20kg kevyempi, on hän todennäköisesti naista selkeästi voimakkaampi ja luuston osalta kestävämpi.
The women were approximately 52% and 66% as strong as the men in the upper and lower body respectively. The men were also stronger relative to lean body mass.
Toisin sanottuna, miehet ovat lähes puolet vahvempia kuin naiset. Ellei kumpikaan treenaa, lähtökohtaisesti 170cm/60kg mies päihittää 180cm/80kg naisen voimassa mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään istua sylissä tai hypätä ilman, että itselle tulee se fiilis, että tässä nyt norsu rusentaa hiiren. Vaikka ei niin olisikaan, niin tuo on se olo. Että pitäisi vähintäänkin vähän varoa. Ei todellakaan mikään naisellinen fiilis.
Voi helvetti. Itse olen joutunut hyväksymään naisissa kaikki muut kohdat paitsi 2:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään istua sylissä tai hypätä ilman, että itselle tulee se fiilis, että tässä nyt norsu rusentaa hiiren. Vaikka ei niin olisikaan, niin tuo on se olo. Että pitäisi vähintäänkin vähän varoa. Ei todellakaan mikään naisellinen fiilis.
Mutta silti uskaltaisit olla miehen alla? Vaikka mies olisi isompi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyypillinen miehen kommentti. Nainen kertoo miltä hänestä tuntuu, mies alkaa latoa faktoja kuvitellen että voi todistaa, ettei naisesta tunnu siltä kuin nainen sanoi että tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Nämähän on riippuvaisia siitä millainen nainen on. Naisiakin on monenlaisia ja jotta vastauksista saisi mitään irti, niin pitäisi tietää myös millainen vastaaja on.
Itse olen normimittainen ja iän myötä vähän tukevahko (tosin paino jojoilee), tienaan brutto 4500+/kk, AMK koulutus, analyyttinen ihan fiksu, en hirveän kunnianhimoinen, mutta sitäkin määrätietoisempi, en kovin taitava käytännön töissä, enkä suomalaiseksi mitenkään ujo, tähän ikään ihan normikokenut sängyssä ja en dominoiva/alistuva sängyssä.
Miehen kohdalla kaipaan:
- Itseäni pidempää (lähes kaikki suomalaiset miehet ovat minua pidempiä)
- Ei minua hintelämpää (saa olla miehinen habitus)
- Saa olla matalampi palkka (kunhan saa normipalkkaa)
- Voi olla alempi koulutus (kunhan on joku koulutus)
- Ei tarvitse olla fiksumpi (en kaipaa älyllisesti haastavan työn lisäksi vapaa-aikana jatkuvaa älyllistä haastetta, enkä koe että puolison pitää haastaa minua)
- Ei tarvitse olla kunnianhimoinenkaan, vaan mielummin perhekeskeinen normi määrätietoinen (normaaliin elämään tyytyvä ja haluaa elää minun kanssani, niin että arvostaa myös yhteistä aikaa)
- Arvostan jos mies on taitava käytännön töissä ja myös halukas tekemään niitä
- Voi olla tietyissä asioissa minua ujompi (aika moni on), mutta ei lähestymisyrityksissä minua kohtaan
- Jonkin verran on hyvä olla kokemusta ja osaamista sängyssä
- En missään nimessä halua seksuaalisesti alistuvampaa miestä
Erikoinen ajatus tuo tuollainen. Eihän älykkyys tarkoita mitään haastamista. Oma mies on superälykäs, nero (=hyvä kaikessa) eikä hän koskaan tuo sitä tuolla tavalla esille. Samaten isäni on superälykäs, hänellä sama juttu niin kuin myös eräällä toisella lähisukulaisella. He ovat hyviä ihan kaikessa, mikä voi altistaa heidät monenlaiselle pulmalle, mitä ei edes tulisi ajatelleeksi. Viimeinen asia on se, että he jotenkin haastaisivat muita, ylivoimaisuudessaan.
Hyvin älykkäiden ongelma on se, että muut eivät ymmärrä asioita kovin nopeasti, joten he joutuvat aina asettumaan toisen tasolle, mikä saattaa olla raskasta. Jos älykkyysero on suuri, ei parisuhteesta tule yhtään mitään, kun molemmat tuskaantuvat siihen, ettei kumpikaan hiffaa toistensa juttuja.
Mutta tätäkin asiaa on tutkittu ja todettu, että pariskuntien äo on yleensä suurin piirtein samaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kummastelen että jos naiset tuntevat itsensä epänaisellisiksi, eli toisin sanottuna heille naisellista on pienuus ja sirous, niin meillä on kumman paljon isoja naisia. En siis tarkoita pituutta tai rotevuutta, vaan ylipainoa.
Jos naiset järjestään tuntevat noin, on vähän outoa että haetaan isoa miestä jotta tunnettaisiin olo pienemmäksi kun ollaan miehen sylissä tai rinnalla. Mutta ei tiputeta painoa, jolloin pieni/naisellinen olo voisi olla koko ajan.
Outo juttu,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyypillinen miehen kommentti. Nainen kertoo miltä hänestä tuntuu, mies alkaa latoa faktoja kuvitellen että voi todistaa, ettei naisesta tunnu siltä kuin nainen sanoi että tuntuu.
Miehet ovat rationaalisempia, ja usein miesten tuntemukset liittyvät jollain tapaa tosiasioihin.
Esimerkiksi on ihan yleistä että isokokoinen nainen tuntee itsensä pieneksi miehen rinnalla. On todella harvinaista että pienikokoinen mies tuntisi itsensä isoksi vielä pienemmän naisen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat rationaalisempia, ja usein miesten tuntemukset liittyvät jollain tapaa tosiasioihin.
Esimerkiksi on ihan yleistä että isokokoinen nainen tuntee itsensä pieneksi miehen rinnalla. On todella harvinaista että pienikokoinen mies tuntisi itsensä isoksi vielä pienemmän naisen rinnalla.
Pienikokoiset miehet yrittävät usein saada massaa bodaamalla itsensä pullistuneiksi, minkähän takia?
Samat.