Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Orpo: miljardin säästöt vuodessa tulossa kokoomukselta

Vierailija
24.09.2022 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009091955.html

Uskaltaako koskea asumistukeen, joka rahasampo sijoittajille?! Tilanne on muutenkin äärimmäisen epävarma taloudessa. Työttömiltä ja sairailta tietysti leikataan.

Kommentit (319)

Vierailija
181/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo yksi satama, onko siellä tytäryhtiöitä, kun vetää telakkatuet?

Vierailija
182/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus ottaa köyhiltä ja antaa rikkailta- asumistukea ja työttömyystukea pienennetään ja verotusta, jolla siirretään rahaa köyhiltä rikkaille.

Älkää köyhät äänestäkö kokoomusta tai persuja!

Jotta hyvinvointivaltio olisi mahdollinen, sen rahoituspohjan tulee olla kunnossa. Nykyinen hallitus on lisäännyt huolettomasti velanottoa muunkin kuin koronan ja Ukrainan sodan takia. Niinpä seuraava hallitus joutuu tekemään niitä menoleikkauksia, jotta julkinen talous saadaan tasapainoon. Vasemmistopopulisteja ei kiinnosta talouden pitkäaikaisempi suunnittelu vaan vain rahan jakaminen.

Mieluummin annetaan rahaa ihmisille, jotka eivät muuten selviäisi kuin pienelle prosentille jo muutenkin umpirikkaita! Suurin osa asuu muualla kuin Kauniaisssa ja Westendissä, joihin kokoomus satsaa.

Rikkaat eivät saa mitään tukia

Mikä se 500 euron sähköauto tuki on ja entä verovähennys, kun ottaa siivoojan kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus ottaa köyhiltä ja antaa rikkailta- asumistukea ja työttömyystukea pienennetään ja verotusta, jolla siirretään rahaa köyhiltä rikkaille.

Älkää köyhät äänestäkö kokoomusta tai persuja!

Jotta hyvinvointivaltio olisi mahdollinen, sen rahoituspohjan tulee olla kunnossa. Nykyinen hallitus on lisäännyt huolettomasti velanottoa muunkin kuin koronan ja Ukrainan sodan takia. Niinpä seuraava hallitus joutuu tekemään niitä menoleikkauksia, jotta julkinen talous saadaan tasapainoon. Vasemmistopopulisteja ei kiinnosta talouden pitkäaikaisempi suunnittelu vaan vain rahan jakaminen.

Mieluummin annetaan rahaa ihmisille, jotka eivät muuten selviäisi kuin pienelle prosentille jo muutenkin umpirikkaita! Suurin osa asuu muualla kuin Kauniaisssa ja Westendissä, joihin kokoomus satsaa.

Rikkaat eivät saa mitään tukia

Mikä se 500 euron sähköauto tuki on ja entä verovähennys, kun ottaa siivoojan kotiin?

Kyllä siivoojat ja remontit kotiin pitäisi itse maksaa eikä verovähennyksiä.

Vierailija
184/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs yrittäjien verovähennykset tai maatilan esim. traktoreista, puimureista?

Vierailija
185/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kelataksikyydit maaseudulla, kun 60 km yhteen suuntaan ja takaisin, se on 400 euron reissu veronmaksajille ja eläkeläinen maksaa 50, jossain kohtaa ei mitään, kun maksukatto tulee täyteen.

Vierailija
186/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä edelleenkään verojen keventäminen EI OLE ANTAMISTA.

Miten meneekään tunteisiin. Näen silmissäni minä-minä-minä-porvarilapsen, joka ei suostu antamaan karkeistaan mitään kaverille, koska MINÄ ja nämä kuuluu MINULLE. Näinhän tämä joukko on kasvatettu ja kultalusikalla syötetty. Säästetty lapsilisät ensiasuntoa varten, hyvä siitä lähteä sitten seuraavat asunnot sijoittelemaan. Omalla työllä muka - ja pah!

EN ANNA!

MINUN!

MINÄ!

Miksi kenenkään pitäisi antaa OMALLA TYÖLLÄ ansaitusta, sellaiselle joka ei ole koskaan työtä edes tehnyt?

Vierailija
187/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ensi vaaleissakin että Kokoomus on työväenpuolue. 

Jyrki & Alexander duohan teki oikein hyvää tulosta, molemmilla on nyt ihan kiva duuni, eikä maksanut kuin muutaman miljardin suomalaisille.

Autot eivät kuulu meille vaan vain noille kokkareille.

Vierailija
188/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kelataksikyydit maaseudulla, kun 60 km yhteen suuntaan ja takaisin, se on 400 euron reissu veronmaksajille ja eläkeläinen maksaa 50, jossain kohtaa ei mitään, kun maksukatto tulee täyteen.

Ja maaseudulla taksi hakee lapset kotoa kouluun ja vie takaisin, kun matka yli 5 km kouluun.

Verorahoista.

Vierailija
189/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne rahat ovat heidän rahojaan EI valtion.

Mene itse töihin niin ei tarvitse parkua sitä kun toisilta ei varasteta tarpeeksi.

Voi että kun voisikin tämän porukan kuljettaa asumaan jonnekin OMALLE eristetylle saarelleen - me muut voitais jäädä asumaan tänne yhteiseen VALTIOON.

Se teidän valtio meneisi konkurssiin hetkessä kun kukaan siellä ei tee töitä.

Vierailija
190/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten meneekään tunteisiin. Näen silmissäni minä-minä-minä-porvarilapsen, joka ei suostu antamaan karkeistaan mitään kaverille, koska MINÄ ja nämä kuuluu MINULLE. Näinhän tämä joukko on kasvatettu ja kultalusikalla syötetty. Säästetty lapsilisät ensiasuntoa varten, hyvä siitä lähteä sitten seuraavat asunnot sijoittelemaan. Omalla työllä muka - ja pah!

EN ANNA!

MINUN!

MINÄ!

Miksi kenenkään pitäisi antaa OMALLA TYÖLLÄ ansaitusta, sellaiselle joka ei ole koskaan työtä edes tehnyt?

Luuletko sinä, että nuo työttömät on vuodesta toiseen samat ihmiset? Oletko tyhmä?

Vierailija
191/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN ANNA!

MINUN!

MINÄ!

Luuletko sinä, että nuo työttömät on vuodesta toiseen samat ihmiset? Oletko tyhmä?

Ja voisitko googlata kaupunkien sakkomaksut ja miksi työttömiä aktivoidaan esim. kauppoihin hyllyttämään tavaroita työttömyyskorvauksella.

Vierailija
192/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN ANNA!

MINUN!

MINÄ!

Ei pidäkään antaa mutta esim.opiskelijat,vammaiset ja vanhukset on elätettävä. Rahaa ei tule antaa enää elämäntapatyöttömille ja niitähän riittää.

Ei ole. Mutta osa on työkyvyttömyyseläkkeellä esim. masennuksesta. Et sinä naapurin tietoja näe.

Vierailija
193/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN ANNA!

MINUN!

MINÄ!

Ja voisitko googlata kaupunkien sakkomaksut ja miksi työttömiä aktivoidaan esim. kauppoihin hyllyttämään tavaroita työttömyyskorvauksella.

Eikä kukaan näe, että tilille tulee työmarkkinatuki + kulukorvaus, kun työtön hyllyttää kirjoja kirjastossa.

Vierailija
194/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN ANNA!

MINUN!

MINÄ!

Eikä kukaan näe, että tilille tulee työmarkkinatuki + kulukorvaus, kun työtön hyllyttää kirjoja kirjastossa.

Voitko kertoa, missä on dekkarit. En voi, kysy vakituisilta, joilla lukee otsassa vakituinen.

Vierailija
195/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista tehdä isoja veronalennuksia ja samalla tasapainottaa isosti valtion budjettia. Täysin mahdoton yhtälö. Muistan kun Sauli Niinistö oli aikoinaan valtiovarainministeri ja hänkin suhtautui nihkeästi isoihin veronalennuksiin, koska silloin ei olisi saanut budjettia tasapainoon. Hänelle kuitenkin budjetin tasapaino oli vielä tärkeämpi asia kuin veronalennukset. Hän oli tuossa suhteessa aika tinkimätön.

Vierailija
196/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön haravoi kaupungin puistoalueita palkkatuella.

Ja eläkeläinen katsoo, katso tuolla vakituinen työntekijä, näen sen pankkitilille.

Vierailija
197/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja eläkeläinen katsoo, katso tuolla vakituinen työntekijä, näen sen pankkitilille.

Se on se laser näkö, mikä toisilla on.

Vierailija
198/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen kerrostalon ovesta heijastuksen, että tuolla on tiedoissa työtön ja tuolla työkyvyttömyyseläke.

Vierailija
199/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen kerrostalon ovesta heijastuksen, että tuolla on tiedoissa työtön ja tuolla työkyvyttömyyseläke.

Miksi Suomessa on henkilötunnus ja salaisia tietoja?

Eläkeläisillä on lasernäkö, tuo kännissä oleva on työtön. Pitää laittaa se töihin, se voi juoda kaljaa samalla, kun on kaupan kassalla vaikka.

Vierailija
200/319 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN ANNA!

MINUN!

MINÄ!

Ei pidäkään antaa mutta esim.opiskelijat,vammaiset ja vanhukset on elätettävä. Rahaa ei tule antaa enää elämäntapatyöttömille ja niitähän riittää.

Minun eläkkeellä olevilla vanhemmilla on omakotitalo ja 2 mökkiä, kyllä ne on verovaroista maksettava juu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi