Ketä artistia muistat vanhempasi kuunnelleen kun olit lapsi ?
Kenestä löytyy ekoja muistikuvia ?
Minkä ikäinen olet . Itselleni muistui tänään mieleen, kuinka äitini kuuntelin vinyylilevyltä Richard Claydermania. Sinällään hauska, että kuuntelen häntä mielläni yhä 35 vuotta myöhemmin
Kommentit (293)
Isä kuunteli Irwiniä ja äiti Viktor Klimenkoa
Taisto Tammea ja Olavi Virtaa joita itsekin kuuntelen nykyään
Äiti kuunteli Aikakonetta ja Samuli Edelmania. Isä kuunteli mm. Beatlesia, Genesistä, Pink Floydia ja Black Sabbathia. Olen syntynyt - 92.
Taisivat kuunnella aika tavalla etnistä musiikkia, countrya yms. ihan perus rokkiakin. Olen kasvanut kletzmerin rytmeissä XDD
The Platters, Tom Jones, Aretha Franklin, Engelbert Humperdinck, Little Richard, Jerry Lee Lewis jne. Itse olen 1964 syntynyt.
28 v olen ja äiti kuunteli Maija Vilkkumaata. Isä mm. Abbaa, CatCatia
Vierailija kirjoitti:
Isä kuunteli Irwiniä ja äiti Viktor Klimenkoa
Samaa, äidillä taisi olla vielä suosikkina Katri-Helena.
Erkki Junkkarista ja Tapio Rautavaaraa, mutta yleensä maille hankittiin levyjä kappaleiden perusteella, artisteista riippumatta mm. Mozart 40 ( Päivi Paunu ja Aarno Raninen), Papillon, Pettäjän tie, Lumikenttien kutsu, Peppi Pitkätossun jäähyväislaulu, Mustan kissan tango jne. Olen syntynyt 1968.
Äiti mainitsi usein ainakin Miliza Korjus'in (Warum?) ja Maria Callas'in.
M 1950
Äiti kuunteli Elvistä ja klassistamusiikkia. Isä on enemmän iskelmämusiikin ystävä, mutta en muista, että hän olisi varsinaisesti kuunnellut muuta kuin radiota.
Mä en muista kuulleeni vanhempieni kuuntelevan musiikkia, kun olin lapsi.
Eipä heillä taida olla mitään musiikillista fanituksen kohdetta.
Joskus teininä vanhempani kertoivat lapsena/nuorena kuunnelleen Carolaa (äiti)
Reggae musiikkia ja Stray Catsia (isä)
Ozzy Osbourne, Deep purple, Scorpions, Uriah Heep. Varmaan paljon muitakin mutta nämä nyt ekana tuli mieleen. Lapsena (90 luvulla) mekin päästiin mukaan keikoille ja festareille.
Vierailija kirjoitti:
Ozzy Osbourne, Deep purple, Scorpions, Uriah Heep. Varmaan paljon muitakin mutta nämä nyt ekana tuli mieleen. Lapsena (90 luvulla) mekin päästiin mukaan keikoille ja festareille.
Niin ja suomalaisista Ismo Alanko soi usein
Olavi Virta, Kalevi Korpi, Mauno Kuusisto.