Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus piloilla, erimielisyys poikaystävän kanssa

Vierailija
22.06.2023 |

Ois tämmöinen pieni ongelma liittyen mun poikaystävään ja muhun. Oltiin jo melkein sovittu että mennään poikaystäväni mökille tai sitten hänen kaverilleen juhannukseksi ja ainakin olin ihan varma että minä ja mieheni olisimme yhdessä silloin. Mutta poikaystäväni jätti kertomatta yhden oleellisen seikan, minua ei haluttu hänen kaverilleen, mutta luulen kyllä että poikaystäväni ei halunnut minua mukaansa. Olin siis jättänyt kaiken tämän varaan ja nyt harmittaa ihan hirveasti ja tunnen oloni petetyksi.

Olen tästä asiasta suuttunut miehelleni, mutta hän ei oikeastaan ymmärrä miksi itken ja harmittelen asiaa niin kamalasti. Olin joskus sanonut että juhannus ei merkitse minulle mitään suurempaa ja nyt poikaystäväni vetoaa siihen että ei mun tarttis juhlia kun ei juhannus merkitse minulle niin paljon.

Asia on monimutkainen ja vaivaa minua. Olisiko jollain jotain lohdutusta pettymykseeni tai neuvoja riidan ratkaisemiseksi. Eikös parin kuuluisi olla yhdessä juhannuksena?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Ei tuosta mitään tule.

Vierailija
2/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuit miehellesi sitä, ettei poikaystäväsi halunnut sua mukaan jussinviettoon? Kuulostaa tosiaan monimutkaiselta. Miten sun miehen ois pitänyt asiaan suhtautua? Lohduttaa ehkä ja soittaa sun poikaystävälle, että nyt haet tän mun vaimon täältä mukaas ja sassiin, senkin sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin huomioonottavaiselta mieheltä. Kuka jättää seurustelukumppaninsa itkemään ja yksin juhlapäivänä.

Vierailija
4/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
5/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä poikaystäväsi ei halua, että miehesi tulee mukaan heidän juhannuksenviettoonsa?

Eli sinä olisit tervetullut sinne kavereille, mutta koska haluat viettää juhannusta yhdessä miehesi kanssa, poikaystäväsi ei halua sinua sinne mukaan.

Vierailija
6/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaa, ettei teidän jutusta tule mitään. Aikoinaan seurasin poikani ja tyttöystävänsä seurustelua. Monta vuotta seukkasivat, Joulut ja juhannukset viettivät erillään.???. Vasta ,kun aatot oli ohi, sitten olivat yhdessä. Me pojan vanhemmat ihmeteltiin itseksemme ja sanottiin , ettei tuosta mitään tule. Poikamme sanoi, että on kiva mennä kavereiden kanssa juhannuksena ja jouluaatto viettää vanhemmillaan.

Ei siitä mitään tullut, muuta kuin ero seurusteluvaiheessa.

Älä tyttö tuhlaa vuosiasi ja elämääsi. Se mies ei ole sinulle oikea. Olet käsipyyhe. Sorry.

Silmät nyt auki ja katsele uusia ystäviä, niitä löytyy.

Vierailija
7/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehes on mieltä tästä poikaystävästä?

Etkö ymmärrä , ap tarkoittaa ,että se mies on se poikaystävä. Aloitus vaan hieman sekava ,kun ap on niin järkyttynyt.

Vierailija
8/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoo- tuommoiset poikaystävät ja heti mäkeen. Ihan kuvottavaa kohtelua tyttöystävää kohtaan. Ei tuollaista kenenkään kannata sietää. Jos seurusteluvaiheessa tilanne on tuo, niin se on ihan karmee, kun sinulla on lapsia ja mies tekee mitä lystää.

Sinä itket yksin kotona ,jos ei päivittäin ,niin viikottain. Et varmaan halua sitä.

Hän voi luvata nyt ummet ja lammet, mutta kyllä kestää sitten syitä, että on pakko mennä. Esim sanoo ,että ahdistaa ja masentaa olla kotona (tarkoittaa perheen kanssa).

Lopeta heti yhdessäolo.

Vierailija
9/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, kun näistä tällaisista jää aina se oleellinen kertomatta. Eli miksi et ole tervetullut poikaystäväsi ystävien kanssa juhannuksen viettoon?

Vierailija
10/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä juuri ihmettelin.

Vierailija
11/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistäen, niin kuin asian (miehenä) näen:

- Sinä ajattelit olevasi poikakaverisi kanssa juhannuksena, mutta mitään varmaa ei oltu sovittu.

- Olit antanut ymmärtää aiemmin ettet ole "juhannusihmisiä".

- Poikakaverisi on kutsuttu kaverinsa mökille. Hän varmaan ajatteli, että et viihdy seurassa ja haluaa poikaporukasssa ja kavereittensa viettää perinteistä kaljoittelu-saunomis-juhannusta.

- Loukkaannut koska olet olettanut viettäväsi juhannusta poikakaverisi kanssa, mutta poikakaverilla ei välttämättä ole ollenkaan ollut samaa oletusta. Hän taas voi olla aidosta ajatellut sinua siten että ei vie sinua sellaiseen paikkaan ja porukkaan jossa et viihdy, ja viettämään juhlaa, joka ei kiinnosta.

Ratkaisu: kerrotte avoimesti toisillenne siitä mikä vaivaa, puhutte sen halki, ja jos kyseessä oli rehellinen väärinymmärrys, sovitte jo nyt viettävänne sitten ensi juhannusta kimpassa. Ei suhde yhteen jussiin kaadu jos on hyvää tahtoa ja rehellistä ja anteeksiantavaa mieltä. Tsemppiä!

Vierailija
12/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne minun luo panemaan- poikaystäväsi pettää sinua mökillä.

Vierailija
13/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että poikaystävä aiemmin puhui että voisi olla kanssasi juhannuksena, oli jo alustavasti sovittu. Mutta sitten yhtäkkiä tulee kaverimeno juhannuksena ja häipyy. Eli puhtaan asiasta muttei oikein pidetä kiinni siitä. Olet tottakai pettynyt. Ehkei jatkossakaan uskalla luottaa mitä sanoo? Ja empatiaa ei tullut tai ymmärrystä, kun yritit selittää asian. Onko hän juhlivaa sorttia, ja sinä taas haluaisit olla yhdessä, hyvää tunnelmaa luoden. Ei ole silti huono idea olla turvallisesti muualla tai kotona.

Onko poikkis liian nuori seukkaamaan tai eri tyyppinen, jos hän haluaa vain mennä tai onko alkoholista tullut normaali. Kaverin kanssa mökkeily on kai tuttua ja se paikka, ehkä vetää puoleensa. On parempi ettei enää sano aiheesta hänelle, kun noin päätti. Mutta voit vetää omat johtopäätökset. Miten suhteessa jatkossa toimitaan, kuitenkin hän haluaa päättää itse aina mitä tekee ja sä kanssa. Miten se kohtaa vai ei kohtaa lainkaan.

Vierailija
15/42 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätietoja aiheesta:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/508756/juhannus-pilalla

Ai , että tämmöinen juttu😂

Vierailija
16/42 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla tarkoitus viettää juhannus miehesi vai poikaystäväsi kanssa? Ei ihme, jos tuossa tulee jotain sekaannusta.

Vierailija
17/42 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinulla on mies ja poikaystävä ja kirjoitat epäselvästi. Oliko muuta?

Vierailija
18/42 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän olisi entinen poikaystävä. Minua ei ole koskaan jätetty juhlapyhiksi yksin muuta kuin työn takia ja sekin työ ollut päivällä että ilta on sitten vietetty yhdessä. 

Tuollainen heppu jättäisi perheensäkkin yksin ja lähtisi mielenkiintoisempiin seuroihinsa juhlimaan. 

Vierailija
19/42 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin hyvältä, et sun poikaystävä haluaa mieluummin juhlapäivänä rellestää kaveriporukalla ilman sua, eikä välitä pätkääkään, jos jäät yksin silloin, ihan sama mitä olet joskus aikoinasi juhannuksen juhlimisesta sanonut. En kyllä jaksaisi olla tuollaisen möllin kanssa, jos kuvio on toistuva

Vierailija
20/42 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin klassinen tapaus. Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi